Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse terreurbandiet afgeschoten

Pagina's : [1] 2 3

Marrakick
03-07-2005, 11:57

De Marokkaan Younis Mohammad Ibrahim al-Hayyari, die als een topman van de al-Qaeda bandieten wordt gezien is in Ryad afgeschoten. De bandiet stond op een lijst van 36 personen die het ministerie van Binnenlandse zaken in Arabië heeft gepubliceerd. De mensen op die lijst zijn vogelvrij verklaard. De 36-jarige Marokkaan was in Arabië gebleven nadat hij daar op pelgrimstocht was geweest. Zelf denk ik dat hij waarschijnlijk in Mekka is geweest om al-Laat, Al-Uzzah en Manaat te vereren, de godinnen van Mekka. Want een moslim zal hij wel niet zijn, dat zijn namelijk vreedzame mensen. Ook moslims gaan tegenwoordig naar Mekka voor hun godsdienst. bron: http://www.nu.nl/news/550533/23/%27Leider_van_al-Qaeda_in_Saudi-Arabi%EB_gedood%27.html

tokyo
03-07-2005, 13:16
goedzo!!! afschlachten die handel

wolfowitzen
03-07-2005, 13:27
Al wéér een Marokkaan! wat is er toch aan de hand met dat volkje? Overal lastig! Verhoudingsgewijs dan hé?

tokyo
03-07-2005, 13:31
wisten jullie dat 80% van alle opgepakte terroristen in europa ,van marokkaanse afkomst is...en dan nog gesproken over noord-amerika an midden oosten..marokkanen zijn helemaal doorgedraaid ziek gewoon,,ze geven ons een slechte naam

Straat_sOLDAAT
03-07-2005, 14:09

Al wéér een Marokkaan! wat is er toch aan de hand met dat volkje? Overal lastig! Verhoudingsgewijs dan hé? Weer een Marokkaan Jaeh het zijn Net KakkerLakken die Marokkanen... Is dat erg??

Straat_sOLDAAT
03-07-2005, 14:11
[QUOTE=tokyo]wisten jullie dat 80% van alle opgepakte terroristen in europa ,van marokkaanse afkomst is...en dan nog gesproken over noord-amerika an midden oosten..marokkanen zijn helemaal doorgedraaid Jij geeft ons een slechte naam met je uitspraken als je een echte Marokkaan was dus niet nep zou je je landgenoot verdedigen en je er niet voor schamen.... Je gaat je tog ook niet schamen als je moeder geen nederlands kan praten... En hoe kom je aan die cijfers 80% is dat uit de lucht komen vliegen of houd je dat allemaal bij... Halve gare Nep niet Marokkaanse Mede-Lander..

Einherjer
03-07-2005, 14:16
Al wéér een Marokkaan! wat is er toch aan de hand met dat volkje? Overal lastig! Verhoudingsgewijs dan hé? Slaat nergens op.In de jaren 70 waren het de molukkers..wie zijn er over 20jaar de zondebok? :maf2:

tokyo
03-07-2005, 14:19
ik ben geen neppe marokkaan,bent tots op mn achtergrond...maar de waarheid mag gezegd worden..het klopt van die 80% heb het ooit gelezen..wallah

Straat_sOLDAAT
03-07-2005, 14:23
[QUOTE=Maslova2][QUOTE=Straat_sOLDAAT] Moet een bandiet verdedigd worden al is het een landgenoot? Achterlijk hoor. :kwaad:[/QUOTE Tuurlijk wat is nou erger een bandiet of een pedofiel die word verdedigt? MAROKKAAN IS MAROKKAAN...

tokyo
03-07-2005, 14:28
en jij bent een nepperd...ga maar lekker opkomen voor die arabieren,terwijl zij al onze broeder en zusters,martelen,verkrachten en onderdrukken...en nog steeds buiten moeten slapen na de aardbevingen..jij bent pas nep

TIGRIS
03-07-2005, 15:39
Ik heb er geen statistieken van, maar in west-Europa klopt het volgens mij wel. :kwaad: volgens volgens .... ik wil die statistieken. :o Dat geldt ook voor jou he Tokyo :likje:

Marrakick
03-07-2005, 15:45
volgens volgens .... ik wil die statistieken. :o Dat geldt ook voor jou he Tokyo :likje: Wat interesseren ons die cijfers? Ik wil niet weten hoeveel Marokkanen er fout zijn, één is er teveel, net zo goed als één Niet-Marokkaan er een te veel is. Wat we veel meer interesseert is de achtergond: -was het een Islamiet die Isla als zijn hoogste beschouwd -of was het een Mohammedaan die in Mohammed geloofd -of was het een moslim die dat woord gebruikt heeft om de Mekkaanse godinnen te vereren Als dit soort mannen een pelgrimstocht gaat maken naar Mekka dat door Mohammed met geweld tot de islam is gedwongen, wat zegt dat over pelgrimstochten. Moeten die vergeleken worden met de oude kruisvaarders? Worden tochten naar Mekka enkel gemaakt door mensen die door andere landen zijn uitgekots? En misschien het belangrijkste: wordt Mekka weer eindelijk wat het in oude tijden eeuwenlang is geweest, de absolute heilige plaats van de godinnen al-Laat. Al-Uzzah en Manaat? De Arabieren zijn goed bezig daarmee, dat moet gezegd worden.

Straat_sOLDAAT
03-07-2005, 17:02
en jij bent een nepperd...ga maar lekker opkomen voor die arabieren,terwijl zij al onze broeder en zusters,martelen,verkrachten en onderdrukken...en nog steeds buiten moeten slapen na de aardbevingen..jij bent pas nep Hoe weet jij nou of het een Arabier is??? En jammer genoeg is dat zo maar de waarheid zal boven water komen op de dag des oordeels mischien worden ze nu niet schudig bevonden maar op de dag des oordeels zijn er geen geheimen en zullen ze hun straffen krijgen..

Sugah_
03-07-2005, 17:13
Slaat nergens op.In de jaren 70 waren het de molukkers..wie zijn er over 20jaar de zondebok? :maf2: idd. ;)

Einherjer
03-07-2005, 17:23

idd. ;) Tjah..vind het nogal belachlijk om een bepaalde bevolkingsgroep al de ellende in hun schoenen te schuiven. :maf2: Alsof alle autochtonen zulke braverikken zijn. :cool:

Pagina's : [1] 2 3