Bekijk originele versie : Ik word helemaal gek van muggen!
ik weet niet of ik bij de juiste forum ben. maar echt waar elke nacht zzzzzzzzzzzz.
niets helpt :( mijn zoontje van 11 maanden zit er ook onder zijn gezicht lijkt wel een landingsbaan voor muggen. ik heb auton muggen stick geprobeert helpt niet, en een blauwe muggenlamp helpt ook niet. en zo'n ding die je in de stopcontact stopt met een citronella luchtje helpt ook niet. klamboe helpt ook niet ze steken er doorheen. gif durf ik niet aan met de kleine.hebben jullie tips?? horren heb ik ook toch komen ze binnen.. ik ben echt radeloos.:confused: s'nachts staat mijn man op om te jagen met zo'n electrische vliegenmepper en dan hoor ik heb "Yes weer een dood" roepen.. en met licht aan zie je ze meestal niet!! :kwaad: wie ook wie heeft tips voor ons we worden echt geterroriseert door muggen..
WhiteRose
03-07-2005, 02:11
Ben ik blij dat ik nooit gestoken word door muggen, ze lusten mijn bloed niet!
Ahamdoellilah!
marjam1983
03-07-2005, 02:19
Is het geen idee om een hor te plaatsen, voor de ramen, houdt elke vlieg tegen en voor de rest kun je je raam de hele dag open houden, en is het lekker fris in huis. Hebben wij ook in de slaapkamer gedaan, is ideaal!
Is het geen idee om een hor te plaatsen, voor de ramen, houdt elke vlieg tegen en voor de rest kun je je raam de hele dag open houden, en is het lekker fris in huis. Hebben wij ook in de slaapkamer gedaan, is ideaal!
heb ik ook maar ze komen door de deuren binnen denk ik.. of we moeten alles dicht timmeren.
Ben ik blij dat ik nooit gestoken word door muggen, ze lusten mijn bloed niet!
Ahamdoellilah!
jij hebt geluk ons lusten ze rauw en dan wel heel de familie..
Haal bij de apotheek een flesje citronella...nee niet die in een stick of zo......gewoon de pure citronella-olie.Is onschadelijk voor kinderen ook.
Doe een paar druppeltjes op alle hoofdkussens.
lilchakir
03-07-2005, 10:00
heb ik ook maar ze komen door de deuren binnen denk ik.. of we moeten alles dicht timmeren. nee hoor je hoeft niks dicht te timmeren enkel een deur hor halen en dan is ook dat probleem opgelost kijk bij exenos heb ik ze vorige week ook gehaald succes
saadia29
03-07-2005, 11:13
Vreselijk wat een rotbeesten, mijn dochtertje wordt ook iedere ochtend wakker met bulten over haar hele lichaam.
Maar sinds de klamboe is het nu minder, ga na de vakantie ook maar overal horren plaatsen insha Allah.
dank je wel allemaal voor de reacties, ik ga die citronelladruppels snel halen, en azijn op mijn hele lichaam dat durf ik niet aan. we hebben een hor deur bij de keuken, maar die gaat heel vaak open.maar sinds er regen is zijn er wel wat minder muggen op de bedje van de kleine doe ik nu gaas overheen.. en dat helpt ook maar een klamboe op onze bed gaat niet lijkt wel of we erin verstrikt zitten en die snert beesten steken erdoor heen..
wat zijn horren??
en wat doe je tegen bloedvlekken op de muur van de muggen? gewoon afvegen met doek en water? maar mijn muurverf dan? :kweetnie:
horren zijn is gewoon gaas zoiets als tule van een bruidsluier die kan je voor de raam hangen of deur..
en die bloedvlekken ik ken het probleem daarom heb ik een electrische vliegenmepper gehaald bij de blokker €2.99 super ideaal
Mysticalia
04-07-2005, 23:47
Muggemelk geprobeerd? :confused:
Ben allergisch voor muggebeten en ik gebruik muggemelk (k ken de naam neit vanbuiten) maar alle drogisterijen hebben dit. Ik slaap rustig nu alhamdoulilah :D.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.