Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen verstand van vrouwen, leg het mij eens uit!!

LZN
19-03-2003, 18:22

IK BEGRIJP ER ECHT HEEEEEELEMAAL NIKS VAN!!! - Geef vrouwen de stomste complimenten en ze vallen als een baksteen voor je! - Geef een vrouw geen aandacht en ze valt als een baksteen voor je! - Vertel een vrouw dat je van haar houdt, en ze knapt meteen op je af (ondanks dat ze eerst hopeloos verliefd op je was!) Nou vrouwen, leg eens uit!!.

PerfectTangawia
19-03-2003, 18:27
Origineel gepost door temsamni IK BEGRIJP ER ECHT HEEEEEELEMAAL NIKS VAN!!! - Geef vrouwen de stomste complimenten en ze vallen als een baksteen voor je! - Geef een vrouw geen aandacht en ze valt als een baksteen voor je! - Vertel een vrouw dat je van haar houdt, en ze knapt meteen op je af (ondanks dat ze eerst hopeloos verliefd op je was!) Nou vrouwen, leg eens uit!! wat voor compliment heb je haar gegeven..? en hoeveel aandacht gaf je haar...???? hoe zei je tegen haar dat je van haar hield...? TANGAWIA

minous21
19-03-2003, 18:43
Origineel gepost door temsamni IK BEGRIJP ER ECHT HEEEEEELEMAAL NIKS VAN!!! - Geef vrouwen de stomste complimenten en ze vallen als een baksteen voor je! - Geef een vrouw geen aandacht en ze valt als een baksteen voor je! - Vertel een vrouw dat je van haar houdt, en ze knapt meteen op je af (ondanks dat ze eerst hopeloos verliefd op je was!) Nou vrouwen, leg eens uit!! Wij vrouwen zijn complexe wezens.....mannen en vrouwen zijn gewooon te verschillend...... :( ;) Om elkaar te begrijpen. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde............................want ik heb liever iemand die mij aandacht en complimenten geeft en me verteld dat hij van me houdt............... Liefs Me

C_OUJDIA
19-03-2003, 18:50
Origineel gepost door PerfectTangawia wat voor compliment heb je haar gegeven..? en hoeveel aandacht gaf je haar...???? hoe zei je tegen haar dat je van haar hield...? TANGAWIA Precies

PerfectTangawia
19-03-2003, 18:56

Origineel gepost door C_OUJDIA Precies ja toch... MAAR JA HIJ WIL GEEN AANDACHT GEVEN AAN MIJN VRAGEN..? TANGAWIA

minous21
19-03-2003, 19:03
Origineel gepost door PerfectTangawia ja toch... MAAR JA HIJ WIL GEEN AANDACHT GEVEN AAN MIJN VRAGEN..? TANGAWIA Ja inderdaad............ :D

SweetRose
19-03-2003, 19:05
Wij vrouwen willen gewoon niet begrepen worden ;) Dat is het 'm nu juist

C_OUJDIA
19-03-2003, 19:09
Origineel gepost door PerfectTangawia ja toch... MAAR JA HIJ WIL GEEN AANDACHT GEVEN AAN MIJN VRAGEN..? TANGAWIA Hij weet niet hoe Ze3ma vrouwen zijn moeilijk :rolleyes:

C_OUJDIA
19-03-2003, 19:11
Origineel gepost door temsamni IK BEGRIJP ER ECHT HEEEEEELEMAAL NIKS VAN!!! - Geef vrouwen de stomste complimenten en ze vallen als een baksteen voor je! - Geef een vrouw geen aandacht en ze valt als een baksteen voor je! - Vertel een vrouw dat je van haar houdt, en ze knapt meteen op je af (ondanks dat ze eerst hopeloos verliefd op je was!) Nou vrouwen, leg eens uit!! Er is een oplossing :D Je kan altijd nog op de mensen vallen die je wel begrijpen...Namelijk je eigen soort...De Man ;)

MoCrOcHiCa
19-03-2003, 19:12
ik begrijp mijzelf en mijn soort soms ook nie hoor :D

SweetRose
19-03-2003, 19:12
Origineel gepost door MoCrOcHiCa ik begrijp mijzelf en mijn soort soms ook nie hoor :D In sommige gevallen wil je het ni weten ;)

MoCrOcHiCa
19-03-2003, 19:20
Origineel gepost door zin 'n midar In sommige gevallen wil je het ni weten ;) jah tog :confused: ik denk eindelijk iets te snappen, en dan doet zon meid weer eens iets raaaaaars dan denk ik laaaa maaar :D beter probeert niemand die meiden te begrijpen :D wij zijn gek

SweetRose
19-03-2003, 19:25
Origineel gepost door MoCrOcHiCa jah tog :confused: ik denk eindelijk iets te snappen, en dan doet zon meid weer eens iets raaaaaars dan denk ik laaaa maaar :D beter probeert niemand die meiden te begrijpen :D wij zijn gek Nog erger zelfs :eek: wie zegt dat wij mensen zijn :hihi: Misschien buitenaardse wezens ofzo...:D:D