Bekijk originele versie : Ik ga naar maghreb met...
SweetRose
19-03-2003, 16:17
mijn papa :hoera:
de rest pakt het vliegtuig..:D
zaaaaaaaaalig...
ik ben altijd klaarwakker en 's nachts kijk ik zo >> :schok:
in de boot kan ik dan ni slape omdat ik wil genieten van het water en me voorbereiden voor de aankomst in maghreb..dus eigenlijk slaap ik ni van hier tot daar...:melig:
Maar ik ben sterk genoeg :bril:
En toen m'n pa het me gistere vroeg was ik superhappy...:hoera:
Mijn oudere zus blijft..er was een miniemkansje dat ik ook mocht blijven werken ofzo..maar ik kan mijn pa ni alleen naar marokko laten gaan..ik heb schrik voor onderweg..zeker in spanje..daar heb je die eindeloze wegen..en 's nachts heb je ni eens lichten :rolleyes:
En de meeste dieven bevinden zich ook in spanje..
Daarom laat ik m'n pa ni graag alleen gaan
Alleen mjin pa wil supermegalang daar blijven dat wil dan weer ni :huil:
Ajowww zes weken...:jammer:
Drie weken was al meer dan genoeg hoor papa !!!!!!! :ego:
CLeOpaTrA01
19-03-2003, 16:20
Have fun..:boogie:..!!
HEE ZIN'N MIDAR! MISSCHIEN KOM IK JE TEGEN IN MIDAR! HAHAHAHHA INSCHA ALLAH! MAAR JAMMER GENOEG GA IK MET HET VLIEGTUIG EN KAN IK JAMMERGENOEG NIET GENIETEN VAN HET UITZICHT! :(
MAAR IK BEN ALLANG BLIJ DAT JIJ GAAT! EN WIE WEET KOM IK JE IN MIDAR TEGEN! LS JE FF EEN BESCHRIJVING GEEFT VAN JEZELF VIA PM NATUURLIJK!
OK BESLEMME LIEVERD!!!
SweetRose
19-03-2003, 16:21
zehma :rolleyes:
Ik ga alleen naar EGYPTE :D mijn vader gaat eerder maar is echtleuk alleen in vliegtuig, niemand die weet wat je doet enzo :stout: ik ging vorig jaar ook alleen :D
SweetRose
19-03-2003, 16:23
Origineel gepost door xxxxxx
HEE ZIN'N MIDAR! MISSCHIEN KOM IK JE TEGEN IN MIDAR! HAHAHAHHA INSCHA ALLAH! MAAR JAMMER GENOEG GA IK MET HET VLIEGTUIG EN KAN IK JAMMERGENOEG NIET GENIETEN VAN HET UITZICHT! :(
MAAR IK BEN ALLANG BLIJ DAT JIJ GAAT! EN WIE WEET KOM IK JE IN MIDAR TEGEN! LS JE FF EEN BESCHRIJVING GEEFT VAN JEZELF VIA PM NATUURLIJK!
OK BESLEMME LIEVERD!!!
De kans dat je me tegenkomt is miniiiiiiem klein..want ik zit amper buiten..ni omdat ik het ni mag..maar gewoon..daar kan ik gewoon ni buiten zonder gerust te zijn dat ik achtervolgd word enzo :(
maar toch thx ;)
Origineel gepost door xxxxxx
OK BESLEMME LIEVERD!!!
ahahahahahahahahahahahahahha :lol:
via pmtje hahahah je ziet toch die avater dat zegt toch genoeg zo ziet ze der dus ongeveer uit :D yeah i know she is beautiful :D
:maf2:
Origineel gepost door zin 'n midar
De kans dat je me tegenkomt is miniiiiiiem klein..want ik zit amper buiten..ni omdat ik het ni mag..maar gewoon..daar kan ik gewoon ni buiten zonder gerust te zijn dat ik achtervolgd word enzo :(
maar toch thx ;)
je word achtervolg door mij :bril:
SweetRose
19-03-2003, 16:32
Masriya laat me met rust :huil:
:zweep:
:hihi:
Origineel gepost door zin 'n midar
Masriya laat me met rust :huil:
:zweep:
:hihi:
:Iluvu: :love: :blauwkus
i love you :D
SweetRose
19-03-2003, 16:43
:ego:
kben weg nu beslamaaaa :zwaai:
Dreamlover
19-03-2003, 18:19
Kewlz! :goedzo:
Ik ga ook voor 6 weken naar Marokko met de auto maar dan gewoon met het hele gezin! :D
Ga je alleen naar Midar of ook ergens anders in Marokko?
xx
:engel: DreamloveR.
MoCrOcHiCa
19-03-2003, 18:54
ich will ook naar marokko
maar jah vorig jaar geweest, en het jaar daarvoor
dus ff een break
tanger gaat me missen denk ik dit jaar :D
SweetRose
19-03-2003, 18:56
Dreamlover..ik hoop dat we dit jaaar ergens naar toegaan buiten nador en taza :rolleyes:
enne mocrochica>>wij gaan elk jaar wat vind je daarvan? :rolleyes:
twee maandjes hierzo uitrusten zou me goed doen..:bril:
:melig:
MoCrOcHiCa
19-03-2003, 19:15
elk jaar gaan :wat?!:
ik ken er genoeg die dat doen, maar 2 weken is nog een beetje normaal maar elk jaar 6 werken achterelkaar ik wordt daaar geeeeeeeeeeek :maf2:
laat ik di jaar maar eens blijven, je weet tog werken en geld verdienen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.