Bekijk originele versie : Tampon of maandverband????????
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
mocroutjuh
02-07-2005, 18:49
Sallaam Dames
ik ben ff nieuwsgierig of er hier meisjuhs zijn die tampons gebruiken??
ik heb altijd van me moeder geleerd dat tampons een risico is
maar is dat waar of niet ????????
Ik zelf gebruik gewoon een maandverband die tampons als je ze in je hand neemt lijken ze zoo onschuldig klein maar zodra ze de het beginnen in te nemen zijn het net rakketen probeer het maar een keer in een glas water neej zo'n ding komt bij mij dan nog niet binnen misschien als ik getrouwd ben maar nu ckrrr nog niet.. stel je voor dat touwtje gaat ervan af hoe haal je zo'n ding uit je eigen ding?? Vind het maar eng hahaha
sinaasappel
02-07-2005, 19:39
Mm neuh, doe mij maar Superduperlarge Maandeverband!
lilmaroc
02-07-2005, 21:01
hoe haal je zo'n ding uit je eigen ding??
Wuahahahah :lol: :hihi:
SAMIREETJE
02-07-2005, 21:18
ik gebruik tampons, voel je niet en hygienischer
Wuahahahah :lol: :hihi:
yekkie lach je mij uit wagaa maar is toch zo als dat touwtje eraf gaat ja hoe haal je zo'n ding uit je eigen ding?? :maf2:
lilmaroc
02-07-2005, 22:12
yekkie lach je mij uit wagaa maar is toch zo als dat touwtje eraf gaat ja hoe haal je zo'n ding uit je eigen ding?? :maf2:
Wuahahaha...Dat weet ik niet.. Ik hoef het ook niet te weten, want ik gebruik het niet..
Maar ik vond het zo grappig hoe je het zei..:hihi:
speldenprik
02-07-2005, 22:48
Tampons natuurlijk.
Schoner, discreter en dat touwtje raakt echt niet los.
Tampons natuurlijk.
Schoner, discreter en dat touwtje raakt echt niet los.
dat het bij jou nooit los is gegaan wil niet zeggen dat het noooit los kan gaan ik vertrouw die dingen gewoon niet en ben nog geen vrouw dus ik ga die rakketen er nog niet in stoppen? vooral als mensen zeggen dat het je maagdelijkheid kan tasten dan hoeft het al helemaal niet meer..
p.s de personen die het gebruiken zijn ze nog maagd of zijn jullie al vrouwen.. ben nieuwsgierig.. :D
Wuahahaha...Dat weet ik niet.. Ik hoef het ook niet te weten, want ik gebruik het niet..
Maar ik vond het zo grappig hoe je het zei..:hihi:
hahahaha gekkie ook neej ik gebruik die rakketen ook niet maar vroeg het mij gewoon af het zal vast btr zijn maar die dingen worden zoo groot vooral omdat ik nog geen vrouw ben ben ik bang dat het mijn maagdelijkheid zal tasten de één zegt van wel de ander weer van niet maar ik ga er maar van uit dat het wel tast voor ik een fout ga maken en je ziet het ook niet als het je tast want rood is rood :maf2:
speldenprik
02-07-2005, 23:53
dat het bij jou nooit los is gegaan wil niet zeggen dat het noooit los kan gaan ik vertrouw die dingen gewoon niet en ben nog geen vrouw dus ik ga die rakketen er nog niet in stoppen? vooral als mensen zeggen dat het je maagdelijkheid kan tasten dan hoeft het al helemaal niet meer..
p.s de personen die het gebruiken zijn ze nog maagd of zijn jullie al vrouwen.. ben nieuwsgierig.. :D
Zeg nooit nooit natuurlijk, maar die touwtjes maken ze echt wel goed vast.
Raketten, :hihi:
Ik ben nog maagd trouwens, daar verandert een tampon niks aan.
Lovergirl
03-07-2005, 01:02
Zeg nooit nooit natuurlijk, maar die touwtjes maken ze echt wel goed vast.
Raketten, :hihi:
Ik ben nog maagd trouwens, daar verandert een tampon niks aan.
Ik weet niet wat voor een maagd jij bent als je er werkelijk in gelooft dat dat gaatje nog dicht zit nadat je er een tampon in stopt.
Maandverband is veel beter. Ze hebben tegenwoordig zoveel keuze.
Tijdens je menstruatie kan je Libresse Maxi of Invisible Ultra gebruiken.
En tussen je menstrauties in Freshness Everyday / Confidence everyday. :goedzo:
WhiteRose
03-07-2005, 02:24
Tampons.
najat1980
03-07-2005, 02:43
liever een maandverband dan zo een tampon in je eigen ding stoppen , lijkt me zo eng , stel dat het touwtje los gaat of zo,dat komt wel is voor hoor, en dan lekker maar zien hoe je het er uit krijgt. en ze zeggen ook dat het je maagdelijkheid aantast want tenslotte stop je dat in je eigen ding om het zomaar te noemen. en trouwens een tampon mag je maar 6 uurtjes in houden en dan moet je het verschonen want anders krijg je die tampon er niet uit, en dat is dan bij een maandverband niet zo , niet dat je zo een ding ook 6 uurtjes gaat in houden is wel smerig maar ik zeg maar als je het is een keer vergeet want tenslotte voel je zo een tampon niet en een maandverband die voel je weer wel.
maar ja iedereen moet maar zelf weten wat ie gebruikt.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.