Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je eens voor....

Pagina's : [1] 2 3

Wal
19-03-2003, 16:01

HEt is oorlog:eek: En niet zomaar oorlog.... NEE......:eek: HEt is WO III! Ook Nederland is hierin betrokken, en je wordt opgeroepen je dienstplicht te vervullen....... Welke functie zou jij vervullen dan?? (En niet "ik zou pascifist zijn zeggen" want dat kan niet want anders worden je opgegeten door pascifist-etende termieten :lekkerpuh: dus.......)

laboudanda
19-03-2003, 16:03
Neeeh sorry ik kan me niks voorstellen! NEXT!

Wal
19-03-2003, 16:06
Origineel gepost door MissOogappeltje ikke------>WAO :D :jammer: :confused:

chicamaroquia
19-03-2003, 16:07
chefkok en dan alle nsara vergiftigen :D en dan ben ik de held die de wereld van de ondergang heeft gered en dan hebben we eindelijk een islamitische wereld! :hoera: pleassssssssssseeee laat die wekker niet af gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

CLeOpaTrA01
19-03-2003, 16:07

Zou 't niet wete...Ik denk ook wel dat dat moeilijk is in te schatte..wanneer je zoiets nog nooit heb meegemaakt.. Je kunt zo van te voren wel van alles plannen...maar wanneer je middinin de oorlog zit..verloopt 't tog vaak anders dan je had gepland.. Maarre..welke functie zou JIJ eigenlijk vervullen..??

Wal
19-03-2003, 16:09
Origineel gepost door MissOogappeltje Jij neemt alles zo letterlijk op! he het is maar internet! :confused:

Chatefemqemamu
19-03-2003, 16:14
Welke funcite?? Euhmzz.... weet niet hoe je dta noemt, maar iemand die de coordinatie doorgeeft.... en dan allemaal de verkeerde kant op... zodat ze elkaar afschieten :wijs: ownee... w8 vrouwen worden helemaal niet opgeroepen!!!!!

Wal
19-03-2003, 16:15
Ik zou RAmbo zijn (wie anders??) http://www.smileydictionary.com/images/smileys/hero.gif Ik zou dan zo in slomotion explosies ontwijken en heel tof met een hete mes een kogel uit mijn lijf halen. HEel tof dus.... En dan zou ik uiteindelijk na al die heldendaden de wereld redden..

chicamaroquia
19-03-2003, 16:16
Origineel gepost door MissOogappeltje He ik ben je assistente! Je weet he!Afmaken die handel! In een keer! Opgeruimd staat netjes! :D preventieve opruiming yek :melig:

CLeOpaTrA01
19-03-2003, 16:17
Origineel gepost door Lunatic007 Welke funcite?? Euhmzz.... weet niet hoe je dta noemt, maar iemand die de coordinatie doorgeeft.... en dan allemaal de verkeerde kant op... zodat ze elkaar afschieten :wijs: ownee... w8 vrouwen worden helemaal niet opgeroepen!!!!! Hahaha... :giechel: ... Kee..ik ben dr ook uit... K weet wat mijn functie wordt..:D..

Wal
19-03-2003, 16:19
Origineel gepost door MissOogappeltje :confused: Dromen zijn bedrog :rolleyes: Daarom zei ik ook, STEL je EENS VOOR! Deze hele scenario is niet echt.... :rolleyes: dus erg logisch dat mijn functie niet realistisch is Waar is je humor??? :confused:

Wal
19-03-2003, 16:20
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Hahaha... :giechel: ... Kee..ik ben dr ook uit... K weet wat mijn functie wordt..:D.. Wat dan?

Wal
19-03-2003, 16:24
Origineel gepost door MissOogappeltje jij deed zo bot en ik betaalde je ervoor terug! Ik begrijp het niet? Ik bot? en misschien heb ik je weer terugbetaald......

Wal
19-03-2003, 16:35
Origineel gepost door MissOogappeltje Oke laat hangen! Communicatiestoornis aan een van de kanten of aan allebei! owwwkee....

CLeOpaTrA01
19-03-2003, 16:37

Origineel gepost door Feziefez Wat dan? 'T geen wat Lunatic007 beschrijft...:D.. Heb je wel 's "Platoon" gezien..(Amerika versus Vietnam)..??

Pagina's : [1] 2 3