Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Die Geile Hormonen komen weer naar boven

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
19-03-2003, 15:10

Je kan wel merken dat de lente in zicht is de hormonen worden wakker ik kan het merken aan jullie reacties

Vin
19-03-2003, 15:12
I’m just a bachelor I’m looking for a partner Someone who knows how to ride Without even falling off Gotta be compatible Takes me to my limits Girl when I break you off I promise that you won’t want to get off If your horny, Let’s do it Ride it, My Pony My saddle’s waiting Come and jump on it If your horny, Let’s do it Ride it, My Pony My saddle’s waiting Come and jump on it Sitting here flossing Peeping your steelo Just once if I have the chance The things I will do to you You and your body Every single portion Send chills up and down you spine Juices flowing down your thigh If we’re gonna get nasty, Baby First we’ll show & tell Till I reach your ponytail Lurk all over and through you baby Until I reach your stream You’ll be on my jockey team

mimi_tangaouia
19-03-2003, 15:13
Origineel gepost door Vin I’m just a bachelor I’m looking for a partner Someone who knows how to ride Without even falling off Gotta be compatible Takes me to my limits Girl when I break you off I promise that you won’t want to get off If your horny, Let’s do it Ride it, My Pony My saddle’s waiting Come and jump on it If your horny, Let’s do it Ride it, My Pony My saddle’s waiting Come and jump on it Sitting here flossing Peeping your steelo Just once if I have the chance The things I will do to you You and your body Every single portion Send chills up and down you spine Juices flowing down your thigh If we’re gonna get nasty, Baby First we’ll show & tell Till I reach your ponytail Lurk all over and through you baby Until I reach your stream You’ll be on my jockey team ga spelen man :zweep:

Vin
19-03-2003, 15:14
Origineel gepost door mimi_tangaouia ga spelen man :zweep: 3lash??:confused: ewa azi zri 3lia :p

jawhara1
19-03-2003, 15:15

http://www.salacious.de/Smiliez/Gefuehle/Liebe/love458.gif

Vin
19-03-2003, 15:17
Origineel gepost door mimi_tangaouia Je kan wel merken dat de lente in zicht is de hormonen worden wakker ik kan het merken aan jullie reacties trouwens :rolleyes: Hormonen kunnen niet geil zijn :rolleyes: dat jullie het daar in delft maar f weten :D

Chatefemqemamu
19-03-2003, 15:17
no comment :wijs:

mimi_tangaouia
19-03-2003, 15:19
Origineel gepost door Vin 3lash??:confused: ewa azi zri 3lia :p ja

mimi_tangaouia
19-03-2003, 15:21
Origineel gepost door Vin trouwens :rolleyes: Hormonen kunnen niet geil zijn :rolleyes: dat jullie het daar in delft maar f weten :D maar ze spelen wel een hele grote rol bij geilheid of hoe je dat ook noemt

Vin
19-03-2003, 15:22
Origineel gepost door mimi_tangaouia maar ze spelen wel een hele grote rol bij geilheid of hoe je dat ook noemt ze bestaan niet hoe kunnen ze dan een grote rol spelen :rolleyes: hahahahah mimi je weet niet eens wat je zegt meid:D maar ik begrijp je wel hoor :)

mimi_tangaouia
19-03-2003, 15:24
Origineel gepost door Vin ze bestaan niet hoe kunnen ze dan een grote rol spelen :rolleyes: hahahahah mimi je weet niet eens wat je zegt meid:D maar ik begrijp je wel hoor :) ja hoe kan je mij nou begrijpen ga spelen jongen

Vin
19-03-2003, 15:26
Origineel gepost door mimi_tangaouia ja hoe kan je mij nou begrijpen ga spelen jongen onthoud wat voor een grote mond je nu hebt a Tangaouia mder7a

mimi_tangaouia
19-03-2003, 15:26
Origineel gepost door MissOogappeltje Ook aan mijn reacties? :confused: nee niet bij iedereen maar het valt me op vooral vin en die masiraya of hoe je dat ook schrijft

mimi_tangaouia
19-03-2003, 15:28
Origineel gepost door Vin onthoud wat voor een grote mond je nu hebt a Tangaouia mder7a ja ik ben ook een tangaouia daarvoor die zijn altijd bijdehand geef altijd terug van katoen kig kig kig

laboudanda
19-03-2003, 15:43

Blah smek...eet een koekje smek blah blah drink wat MELK ..blah blah.. En ga buiten spelen! Doe je ogen dicht tijdens het spelen....en ga verstoppertje spelen! Ga terug naar huis. Pak een koekje en eet! Blah blah ..smek smek....blah blah! Ren naar de koelkast (bij de marokkanen kun je de melk in de kelder vinden samen met 1000 kilogrammen HASJ) En drink melk..blah blah en samen met melk en koekje ga je buiten spelen... Vriendjes vragen jou mag ik stukje? Jij zegt tegen hun NEEH laat me met rust. Jij gaat onder de boom koekje eten en melk drinken! YAY! THE END! NEXT!

Pagina's : [1] 2