Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mohammed VI

waddie
19-03-2003, 14:57

Ik heb het adres nodig van de Koning in Maroc. of het adres in Rabat (paleis) of het adres in Tetouan met name dus zijn Huisadres of Postadres als deze tenminste bestaan. Heb een belangrijke vraag voor de jonge koning en wie weet kan hij een antwoord erop geven inchallah. a.u.b. wel het volledige adres alvast bedankt allen die moeite doen om te helpen :) :zwaai: oke postadres van Beatrix of Prins Alexander is ook goed, dan vraag ik het wel aan hen of zij wel het adres hebben.

RealCasawia
19-03-2003, 15:20
Origineel gepost door waddie Ik heb het adres nodig van de Koning in Maroc. of het adres in Rabat (paleis) of het adres in Tetouan met name dus zijn Huisadres of Postadres als deze tenminste bestaan. Heb een belangrijke vraag voor de jonge koning en wie weet kan hij een antwoord erop geven inchallah. a.u.b. wel het volledige adres alvast bedankt allen die moeite doen om te helpen :) :zwaai: Jaaaaaja shie vraagje yek je wil gewoon zijn paleisje gaan leeghalen eey ik help je wel ok 50/50 !! Nee ff serieus ik vraag me echt af wie dat weet haha probeer bij Mocro-consulaat ofzo :confused:

Moeslimma87
19-03-2003, 22:08
ja zijn adres wil ik wel graag weten, om er een bom te plaatsen ofzo. de lafaard...

waddie
20-03-2003, 10:09
Origineel gepost door Moeslimma87 ja zijn adres wil ik wel graag weten, om er een bom te plaatsen ofzo. de lafaard... Een bom?? :confused: :eek: nou dat is niet wat ik van plan ben, maar jij zult er misschien wel een goeie reden voor hebben. succes met je actie.

Dalilah18
20-03-2003, 20:17

het is simpel dit is het adres: roi mohammed VI Palais Royal Rabat ik garandeer je dat het aankomt goodluck

Ouidath
20-03-2003, 21:08
gekke mensen

waddie
07-04-2003, 12:08
Kom op mensen, heeft niemand het ADRES! oooofffffff

salsabiel
07-04-2003, 12:24
JA DIT IS HEM PALAIS HASSAN 2 RUE 154 COMBATA RABAT MAROC VEEL SUCCES??????????

KroesJunior
11-04-2003, 12:51
Alle royals laten hun post doen door de afdeling secretariaat. Een bombrief komt dus niet aan bij desbetreffende persoon maar bij die armzalige secretarissen:hihi: