Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : islamitische onlineshop

chinwawaaaa
01-07-2005, 17:35

Salaamoe aleikoem, Check deze nieuwe Islamitische onlineshop in sha Allah... www.islamia.nl Hij is nog in opbouw en in sha Allah zal hij binnekort helemaal gevuld zijn... Wa salaam

JbiloXL
05-07-2005, 00:52
Salaamoe aleikoem, Check deze nieuwe Islamitische onlineshop in sha Allah... www.islamia.nl Hij is nog in opbouw en in sha Allah zal hij binnekort helemaal gevuld zijn... Wa salaam waarom verkopen ze de koran ?? Het woord van Allah is niet te koop voor wereldse winst .

moeslimoen
05-07-2005, 17:51
waarom verkopen ze de koran ?? Het woord van Allah is niet te koop voor wereldse winst . Ik ga er vanuit dat de koper er ook voor moet betalen! Tenzij jij een gratis drukkerij weet?

moeslimoen
05-07-2005, 17:51
Als je wil dat de koran niet meer verkocht moet worden,dan zou jij dat probleem kunnen oplossen door een drukkerij te kopen en daarin korans te drukken waarna je die weer gratis uitdeelt aan mensen.Dat zou een optie zijn dan ben je gelijk van het probleem af dat de koran voor geld worden verkocht.Of ben je nog student? Ik voel me hier helemaal thuis tussen al die studenten :)

chinwawaaaa
07-07-2005, 09:27

waarom verkopen ze de koran ?? Het woord van Allah is niet te koop voor wereldse winst . SobhanAllah, hoe wil je anders aan een Koran komen? Wie zegt dat het gaat om wereldse winst. Ik zie de eigenaar niet in een BMW rijden hoor. Maar ja gayr. Het zou wel fijn zijn als je met dalil zou komen alvorens je zegt dat de Koraan niet verkocht mag worden. wa salaamoe aleikoem

JbiloXL
07-07-2005, 12:21
Ik ga er vanuit dat de koper er ook voor moet betalen! Tenzij jij een gratis drukkerij weet? Ja de koper ervoor betalen hoeveel honderden euros ?? alleen voor drukken ?? laat me toch niet lachen zeg !! ik kan me niet voorstellen dat mensen er geen winst op willen maken en dat terwijl zij het boek lezen !! Allahs vloek over de onrechtvaardigen

JbiloXL
07-07-2005, 12:30
Het drukken en produceren van de koran is niet gratis. Daarbij gebruiken ze de zeer geringe winst om meer boeken te kopen om de da3wa te versterken. Ik vind het jammer dat mensen deze vergelijking maken terwijl ze honderen euro's uitgeven aan onzin die hen niet baat. Maar wanneer de koran wordt verkocht en gekocht dan is het opeens verkeerd omdat je er geld voor neerlegd. Hoezo is het opeens verkeerd om de koran te verkopen ?? Het is altijd verkeerd om de koran voor een belachelijk hoge prijs te kopen Gayr InshaAllah Natuurlijk is drukken niet gratis zo dom ben ik ook niet toch ? Honderden euros aan onzin ? welke ''onzin'' ? Ik heb het hier over de koran beste vriend niet over andere zaken Heb je het woord van Allah nog niet gehoord !! Tawbah 9. Zij verkopen de tekenen van Allah voor een geringe prijs en keren (mensen) van Zijn weg af. Slecht is inderdaad hetgeen zij doen. Tafsir Ibn Kathir (10 Volumes) Code:Q09 Price:$160.00 Tafheem-ul-Qur'an (Meaning of the Quran - 6 Vols) Code:Q25 Price:$99.00 http://www.dar-us-salam.com/store/eng_quran.html ben benieuwd of deze mensen alleen drukken zonder winst heel benieuwd !! Wie zegt dat de koran drukken 99 dollar kost moet zn hersens vervangen

JbiloXL
07-07-2005, 12:32
Ik voel me hier helemaal thuis tussen al die studenten :) ik voel me hier niet thuis tussen de kaafirs die op deze site rondlopen :)

JbiloXL
07-07-2005, 12:33
SobhanAllah, hoe wil je anders aan een Koran komen? Wie zegt dat het gaat om wereldse winst. Ik zie de eigenaar niet in een BMW rijden hoor. Maar ja gayr. Het zou wel fijn zijn als je met dalil zou komen alvorens je zegt dat de Koraan niet verkocht mag worden. wa salaamoe aleikoem Dat zie jij heel erg verkeerd beste vriend . Een daliel is de koran en die komt van Allah dus negeer het niet !!! Tawbah 9. Zij verkopen de tekenen van Allah voor een geringe prijs en keren (mensen) van Zijn weg af. Slecht is inderdaad hetgeen zij doen.

JbiloXL
07-07-2005, 12:35
Als je wil dat de koran niet meer verkocht moet worden,dan zou jij dat probleem kunnen oplossen door een drukkerij te kopen en daarin korans te drukken waarna je die weer gratis uitdeelt aan mensen.Dat zou een optie zijn dan ben je gelijk van het probleem af dat de koran voor geld worden verkocht.Of ben je nog student? Een drukkerij zou ik niet kunnen kopen aangezien ik nog studeer dat zou een rijk financiel iemand als jij mogen doen maar de vraag blijft of je dit probleem zou kunnen oplossen want niet alleen in nederland verkopen ze de koran :) Wat meer nadenken aub .

moeslimoen
07-07-2005, 14:01
Ja de koper ervoor betalen hoeveel honderden euros ?? alleen voor drukken ?? laat me toch niet lachen zeg !! ik kan me niet voorstellen dat mensen er geen winst op willen maken en dat terwijl zij het boek lezen !! Allahs vloek over de onrechtvaardigen Beste vriend, je vergeet een kleine detail: De koran wordt eerst vertaald door geleerden, zo'n vertaling neemt jaren in beslag voordat het geaccepteerd wordt en dat kost ook veel geld!! Een drukkerij gaat het drukken en dat kost ook geld! En aangezien normale mensen niet direct bij een drukkerij kunnen kopen moet je het doen via tussenpersonen/handelaren en die hebben ook een vastgestelde winstmarge!!!. Er is niets mis met handeldrijven en winst maken....