Bekijk originele versie : Wat Is Nou Erger????
Een moslim die moslims vermoord of een jood/christen die moslims vermoord??
Ik zou het wel willen weten???
Of anders geformuleerd
EEN MOSLIM DIE ONSCHULDIGE MOSLIMS VERMOORD OF EEN JOOD/CHRISTEN DOE ONSCHULDIGE MOSLIMS VERMOORD??!!
saidaaatje
19-03-2003, 11:53
damn wat een vraag pfffffff ik weet het niet:(
_h4T3d_sE7eN
19-03-2003, 11:56
de eerste...
jawhara1
19-03-2003, 11:57
Alles is even erg . Niemand mag iemand vermoorden
MaRoC_BoYs
19-03-2003, 12:01
ik denk een jood/christen die een moslim vermoordt want die kan nooit een gegronde rede voor hebben en als een moslim een andere moslim vermoordt zal hij/zij daar wel een hele goeie rede voor hebben, maar allebei vindt ik persoonlijk niet kunnen
jawhara1
19-03-2003, 12:03
Origineel gepost door MaRoC_BoYs
ik denk een jood/christen die een moslim vermoordt want die kan nooit een gegronde rede voor hebben en als een moslim een andere moslim vermoordt zal hij/zij daar wel een hele goeie rede voor hebben, maar allebei vindt ik persoonlijk niet kunnen
Waarom denk je dat de jood of christen geen gegronde rede kan hebben en de moslim wel ????
LAAT IK HET ANDERS FORMULEREN DAN MAAR!
EEN MOSLIM DIE ONSCHULDIGE MOSLIMS VERMOORD OF EEN JOOD/CHRISTEN DOE ONSCHULDIGE MOSLIMS VERMOORD??!!
Moeilijke vraag merk ik :rolleyes:
_h4T3d_sE7eN
19-03-2003, 12:10
gras-eters ....
Ik vind beide erg maar vindt het erger van een moslim dit omdat wij elkaar niet uit mogen moorden...
Tzzzz 3la laaggeschoolde marokkanen :jammer:
jawhara1
19-03-2003, 12:17
Origineel gepost door Vin
Moeilijke vraag merk ik :rolleyes:
De vraag is niet moeilijk .Ik vind het van allebei even erg . Omdat men gewoon niemand mag vermoorden , maakt niet uit wat hij is .
Het is niet omdat de moslim onschuldige mensen vermoordt , dat zijn straf erger zal zijn dan de jood of christen . of misschien minder erg omdat hij moslim is . (allah oualem )
Origineel gepost door Vin
Tzzzz 3la laaggeschoolde marokkanen :jammer:
Bedankt voor de compliment hoor lahla getiek hlina.........!!
Origineel gepost door jawhara1
De vraag is niet moeilijk .Ik vind het van allebei even erg . Omdat men gewoon niemand mag vermoorden , maakt niet uit wat hij is .
Het is niet omdat de moslim onschuldige mensen vermoordt , dat zijn straf erger zal zijn dan de jood of christen . of misschien minder erg omdat hij moslim is . (allah oualem )
kijk meid
de straf daar kan ik niet over oordelen...
maar ik wil een mening hebben over welke je nou erger zou vinden.
ik persoonlijk vind het erger als een moslim een moslim vermoord.
Origineel gepost door Noa_F
Bedankt voor de compliment hoor lahla getiek hlina.........!!
:hihi:
niet verkeerd opvatten :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.