Bekijk originele versie : Liefdesverdriet....bij jongens??
Kan me niet voorstellen want die hebben toch geen hart!???.
_h4T3d_sE7eN
19-03-2003, 11:29
:verdriet:
je moest eens weten.....
lella_Sabah
19-03-2003, 11:40
Ja boys hoe gaan jullie daarmee om. Zitten jullie ook huilend met een zakdoekje op bed?????
Origineel gepost door legzella
Kan me niet voorstellen want die hebben toch geen hart!???
neeee wij hebben geen hart :(
wij zijn verschrikkelijk stom en lopen alleen maar onze L*l achterna .
toch??
lella_Sabah
19-03-2003, 11:44
Ja maar wat doe jullie dan met liefdesverdriet. Ik weet dat jullie wel een hart hebben hoor
_h4T3d_sE7eN
19-03-2003, 11:46
we eten het op :o
Origineel gepost door lella_Sabah
Ja maar wat doe jullie dan met liefdesverdriet. Ik weet dat jullie wel een hart hebben hoor
wij kroppen het op en laten niets merken.
anders dan de meiden dan.
saidaaatje
19-03-2003, 11:48
ik heb een keer een jongen echt zien huilen:( echt dat huilen pffff was echt vol emotie enz je wet.....t brak mijn hart toen ik hem zo zag....was echt erg:( ik krijg tranen in mijn ogen als ik eraan denk
lella_Sabah
19-03-2003, 11:53
Ahhh. Hee Vin en h4t3d hebben jullie ooit liefdesverdriet gehad?
Origineel gepost door saidaaatje
ik heb een keer een jongen echt zien huilen:( echt dat huilen pffff was echt vol emotie enz je wet.....t brak mijn hart toen ik hem zo zag....was echt erg:( ik krijg tranen in mijn ogen als ik eraan denk
aaaaaaaaaaaaah
please hoor... :rolleyes:
_h4T3d_sE7eN
19-03-2003, 11:54
no comment... :hihi:
saidaaatje
19-03-2003, 11:54
wat vin....ik meen het echt...er zijn jongens die huilen...je moet ze welzoeken maar ze zijn er wel....het zag zo droog uit toen..als een meisje huilt zou haarzo gaan troosten enz maar toen hij begon te huuilen ik had het niet meer ik wist niet wat ik moest doen:(
ik beroep me op mijn zwijgrecht :D
ff advocaat bellen hoor :rolleyes:
saidaaatje
19-03-2003, 11:59
vin je hebt zelf ookliefdesverdriet gehad:rolleyes: je hebt het me zelf min of meer verteld:ego:
_h4T3d_sE7eN
19-03-2003, 12:02
als dat gebeurt moet je ter plekke 2 kippen slachten, drie cirkels in kippenbloed op de grond tekenen en op 1 been in de middelste cirkel gaan staan.....
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.