Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heeft iemand ervaring met een jurk late naaien bij kamalia creations

berberia
01-07-2005, 12:47

zo ja wat heeft het je gekost

sabreensabri
01-07-2005, 13:05
ja ik heb een laten maken in 2004. het was haar eigen stof en eigen creatie voor zo rond de 1300 euro. ik heb die jurk een keer gedragen en heb spijt dat ik het ooit heb laten maken. het was op zich een mooie model. alleen goedkope stof en materialen. mijn schoonzus heeft dezelfde model in een prachtige stof laten maken in marokko voor nog geen eens 700 euro. het was een prachtige stof voor 500 euro en het maken 200 en met beter materialen. ik ben er in getrapt maar nooit meer. ze denkt dat ze edgar vos is of Valentino

berberia
01-07-2005, 13:07
ja ik heb een laten maken in 2004. het was haar eigen stof en eigen creatie voor zo rond de 1300 euro. ik heb die jurk een keer gedragen en heb spijt dat ik het ooit heb laten maken. het was op zich een mooie model. alleen goedkope stof en materialen. mijn schoonzus heeft dezelfde model in een prachtige stof laten maken in marokko voor nog geen eens 700 euro. het was een prachtige stof voor 500 euro en het maken 200 en met beter materialen. ik ben er in getrapt maar nooit meer. ze denkt dat ze edgar vos is of Valentino soooooooooooooooo dat je dat ervoor over hebt gehad........................shit ze denkt zeker dat ze kleding naait van gucci ofzo is ze helemaal gek geworden

berberia
01-07-2005, 13:08
heb je er misschien een foto van

sabreensabri
01-07-2005, 13:22

ik heb er helaas geen foto want het ligt in marokko nog van maar ik kan je wel ongeveer uitleggen hoe het eruit ziet. de stof is van kant met kraaltjes. de mouwen zijn wijd uitlopend en doorzichtig natuurlijk en ze zijn ook vanaf de bovenarm half open met een touw die loopt tot de pols. de ondejurk is strak en zit als een tweede huid. de design van de bovenjurk wordt opgeplakt op de onder jurk ) dus niet netjes opgeborduurd zoals ze het in marokko doen maar ze knipt het uit de kanten stof en plakt het op de onderjurk. en dan krijg je de bovenjurk die helmaal open loopt en met een sleepje. de riem is heel breed. bijna vanaf je borst tot je middel. ik hoop dat je het begrijp. oja en de hals is open en je krijgt erdoor een mooie decolletee. in principe heeft ze mooie modellen maar ze heeft totaal geen verstand van naaien en kan niet netjes de puntjes op de i zetten. verder maakt ze ook bijpassende halsband voor je sjaal en tasje.

berberia
01-07-2005, 13:23
hij lijkt me heel mooi maar 1300 euro ij ook heell mooi

sabreensabri
01-07-2005, 13:32
ja vooral omdat mijn schoonzus een mooiere en perfect afgwerkte heeft voor de helft van de prijs. dat doet pijn dan!! maar ja dit was ook de eerste en de laastste keer