Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HEB JE HET GEHOORD??? ALLAH swt ME3ANA!!!!!!!

Just_me_Dina
19-03-2003, 10:55

http://******************/smilieweb1/smilies/Huilen18.gif http://******************/smilieweb1/smilies/Huilen18.gif 19 maart, 2003, 08:48:02 GMT+0100 WASHINGTON (ANP) - De Verenigde Staten vallen Irak misschien wel aan voordat het ultimatum van de Amerikaanse president Bush aan de Iraakse president Saddam Hussein afloopt. Dit hebben regeringsfunctionarissen tegen de krant The New York Times gezegd. De krant haalt in zijn online editie functionarissen van het Amerikaanse ministerie van Defensie aan. Die zeggen dat Bush Saddam weliswaar tot 02.00 uur donderdag (Nederlandse tijd) de tijd heeft gegeven om het land te verlaten, maar dat de bewoordingen van het ultimatum de mogelijkheid openlaten dat de aanval eerder komt als Saddam het aanbod eerder afwijst. Bush zei dat een weigering van Saddam en zijn zonen - iets anders dan het verstrijken van het ultimatum zonder dat er iets is meegedeeld - zou leiden tot 'een militair conflict dat begint op een tijdstip dat wij bepalen'. De woordvoerder van het Witte Huis, Fleischer, zei militaire actie voor de deadline niet uit te sluiten. ,,Saddam moet maar kijken wat dat betekent." http://home.wxs.nl/~janss139/pictures/tweety_l.jpgIs DIT Nou NORMAAL!!! :huil: :huil: :huil: EcHT WaLLAH!!! Ik vind het zo erg... Het gaat gewoon gebeuren en nog eerder ook nog... Ja rabi swt sta onze broeders en zusters bij.. GOED EL HAK!!! Echt allah hfied.. :( Liefshttp://www.mtgnews.com/projektdark/images/lips.gif Dina oegtikoem fe din...

Liloesh
19-03-2003, 14:06
ik weet het meid, ik kan het ook niet echt geloven, maar Allah heeft dit gewild en dat kunnen wij niet veranderen

BintElmagreb
19-03-2003, 14:46
Zo zie je maar weer hoe graag ze onschuldige mensen willen vermoorden, dit is echt extreem. Allah staat hen insha-Allah bij.

HoneyBee
19-03-2003, 17:08
Origineel gepost door RIFRAF GOEDZO BUSH. Eindelijk een ECHTE man die die Klootzakken van een Arabische dictators aanpakt. Sorry hoor, maar wat ben jij voor een egoistische kl..tz.k. Je denkt alleen maar aan jezelf. Al die arme irakezen zitten nu af te wachten wanneer er een bom op ze afkomt, en jij denkt aan het afslachten van een arabische dictator. Ze moeten jou eerst afslachten.

wadiplayer
19-03-2003, 17:38

insha allah al moeslimien insha allah ;)

Massin2953
20-03-2003, 00:57
attentie!!!! attentie!!! attentie!!! perzik69 + goberbers + rifraf = een dezelfde persoon!! zijn teksten zeggen mij dat hij of een arabier of een joodse zionist!! in iedergeval hij probeert hier de imazighen zwart te maken!! let vooral op de weinige tamazight woorden die hij gebruikte: klinkt helemaal niet rifijns!! als hij echt een rifijn amazigh was, dan wist hij beter! namelijk dat wij imazighen een revolutionaire volk zijn!! een volk die tegen onderdrukkers zijn!! vooral zionistische onderdrukkers!!! zulke listige plannetje werken alleen bij arabieren! en niet bij imazighen de vrije mensen!!! bijna op elk amazigh site zie ik dezelfde berichten van hem. nu weet ik vooral: dat zionisten meer hekel hebben aan de imazighen dan arabieren! je vergist je echt in de imazighen!! wij zijn de kleinkinderen van abdelkerim elkhattabi!! wij zijn de laatste die in deze smerige vuile stiekkemme zionisten streek gaan intrappen!! ik geef mijn leven en mijn ziel voor mijn amazigh roots!! maar ik geef vooral mijn leven en ziel aan mijn heilige geloof de islam!!! ik geef vooral mijn leven en mijn ziel aan mijn mede moslims!! knoop het goed in jouw zionistische oren!! afz: een der klein kinderen der abdelkerim elkhattabi! de leeuw van de rif! ps: mensen let goed op hem hij herhaalt op veel topic's hetzelfde!

foad
20-03-2003, 01:42
Salaam Soubhana Allah Jarebie sta onze broeders en zusters bij in de strijd tegen het ongeloof help hen overwinnen, en ontvang hen als ware martelaars. Salaam

VanBasten
20-03-2003, 01:46
Origineel gepost door foad Salaam Soubhana Allah Jarebie sta onze broeders en zusters bij in de strijd tegen het ongeloof help hen overwinnen, en ontvang hen als ware martelaars. Salaam Als Saddam sterft, is hij dan ook een martelaar en komt 'ie dan ook in het paradijs?

VanBasten
20-03-2003, 01:58
Origineel gepost door elMasry Saddam in het paradijs? Hahahahaha, mocht ie willen! Ik vroeg het me af omdat een paar mensen hier beweren dat iedere Iraki die sterft voor zijn moederland een martelaar is (en dus in het paradijs komt).

temsemenia
20-03-2003, 09:35
Daar kunnen wij niet over oordelen wij zijn maar mensen

HoneyBee
20-03-2003, 10:10
Origineel gepost door VanBasten Als Saddam sterft, is hij dan ook een martelaar en komt 'ie dan ook in het paradijs? Als hij nou een persoon zonder zonde was.Maar als je eerst je bevolking aflsacht, en daarna als martelaar sterft lijkt het me heel onwaarschijnlijk.

hardtodrive
20-03-2003, 11:16
Met ongeloof en onbegrip vernam ik dat Irak vannacht was aangevallen. Waar zijn de Arabieren en moslims in het algemeen?