Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meldt hier u 'Au'tochtone wangedrag in een laconiek jasjes.

SH66T6N
01-07-2005, 12:01

Iets gezien in het nieuws, zoek het op en plaats het hier, met natuurlijk je sarcastische op- of aanmerkingen. Wees creatief en het hoeft echt niet lief. Geen blogs, die moet je dus juist hier ervan maken :hihi: Dus vergeet de bron niet te vermelden anders is dit geen lang leven beschoren. Je weet de webmasters hier zien dit soort onderwerpen gauw als, opgezet door schorem. Niet erg kan tegen sarcastisch kritiek, zelfs in mijn eigen retoriek :iblies: Wees creatief, weet je niet hoe, neem een kijkcursus http://www.geenstijl.nl. Doe je voordeel eraan. Als iemand nog een paar 'goede' voorbeelden kent, meld het!

SH66T6N
01-07-2005, 12:07
Ach, die bronnen, dat is al sterk aan het verwateren. Het lijkt trouwens alsof het grootste gedeelte van moderatorland met de zuiderzon verdwenen is. De éne keer te bot, de andere keer te zot. Neem zo de moderators nog maar eens ernstig. :moe: Net was nog een topic verwijderd, omdat deze dubbel zou voorkomen, so what? De één sterft toch vanzelf af, neen zal vast een andere reden hebben gehad. Kon het niet luchten wat daar werd gesteld. Het is scheef als de toren van pissa en krom als een banaan :hihi:

gaviel
01-07-2005, 12:17
Iets gezien in het nieuws, zoek het op en plaats het hier, met natuurlijk je sarcastische op- of aanmerkingen. Wees creatief en het hoeft echt niet lief. Geen blogs, die moet je dus juist hier ervan maken :hihi: Dus vergeet de bron niet te vermelden anders is dit geen lang leven beschoren. Je weet de webmasters hier zien dit soort onderwerpen gauw als, opgezet door schorem. Niet erg kan tegen sarcastisch kritiek, zelfs in mijn eigen retoriek :iblies: Wees creatief, weet je niet hoe, neem een kijkcursus http://www.geenstijl.nl. Doe je voordeel eraan. Als iemand nog een paar 'goede' voorbeelden kent, meld het! Wat ben je nu weer aan het mopperen :iblies:juh? Ga het werk van de webmaster maar eens doen....pff geef het je te doen hoor. :ego: ik ga niet mopperen en "geen stijl" mmmfff daar heb ik geen oefening voor nodig.....dat is gewoon een natuurlijke aangelegenheid :hihi: :D

SH66T6N
01-07-2005, 12:25
Politie houdt verdachte brandstichting moskee aan (video) Uitgegeven: 1 juli 2005 10:12 Laatst gewijzigd: 1 juli 2005 11:15 ROTTERDAM - De politie heeft een 31-jarige Rotterdammer aangehouden die zij verdenkt van brandstichting in een moskee aan de Rotterdamse Aleidisstraat. In de vroege ochtend van 15 juni ging onder andere de gebedsruimte in vlammen op. Bekijk video: Breedband (http://www.nu.nl/news/549740/13/Politie_houdt_verdachte_brandstichting_moskee_aan_ (video).html#) http://www.nu.nl/news/549740/13/Politie_houdt_verdachte_brandstichting_moskee_aan_ (video).html# De brand zorgde voor veel ophef, mede, omdat op de buitenmuren teksten waren gespoten zoals 'Theo R.I.P.' en 'Geen moskee op Zuid', met onder elke leus het zogenoemde Keltische kruis, een teken dat rechts heeft geconfisqueerd na het verbod op het hakenkruis. De politie zegt dat de verdachte is opgepakt na tips en uitgebreid rechercheonderzoek. De Surinaamse Shaan-E-Islammoskee was al sinds 1982 in het pand gevestigd. Het weekeinde voor de brandstichting hadden veertig aanhangers van de extreemrechtse Nationale Alliantie gedemonstreerd tegen het plan voor de bouw van een nieuwe moskee op de zuidelijke Maasoever, waar ook de Shaan-E-Islam naar toe zou verhuizen. De recherche gaat nog door met onderzoek. Reacties op dit bericht? Mail de redactie. Altijd op de hoogte met de gratis NU.nl/nieuwslezer Onderweg op de hoogte blijven? Ga naar NU.nl/pda NU.nl homepage (c) ANP Een rotterdammer, huh, nederlandse, euh misschien blanke? Neen, vast een aanhanger van extreemrechtse Nationale Alliantie en wat hebben die geconfusceerd? De Keltische kruis, een teken dat rechts heeft geconfisqueerd na het verbod op het hakenkruis. Ze hebben echt last van hun Kruizen :D En waar blijken ze last van te hebben, het Nimby syndroom. Not In My Back Yard syndroom is het jezelf toe eigenen van een veel grotere tuin dan je erf afscheiding aanduid. Dit probleem heerst erg onder nederlanders en begint tevens de welvarende allochtone medelanders te besmetten. Alleen is dit weer een andere variant, namelijk de omhoog gevallen soort. Dit soort nederlanders vind heel nederland hun achter tuin en schuwen het niet hun kunsten op muren te vertonen, omdat het volgens hun, hun muur is. Grafitie artists zullen ze nooit worden, ben benieuwd wat ze nog meer zullen confisqueren :maf2:

SH66T6N
01-07-2005, 12:29

Wat ben je nu weer aan het mopperen :iblies:juh? Ga het werk van de webmaster maar eens doen....pff geef het je te doen hoor. :ego: ik ga niet mopperen en "geen stijl" mmmfff daar heb ik geen oefening voor nodig.....dat is gewoon een natuurlijke aangelegenheid :hihi: :D Ik ook niet, maar oefening baart kunst. Ik wil een waterkering baren :hihi:

wolfowitzen
01-07-2005, 15:55
Ik ook niet, maar oefening baart kunst. Ik wil een waterkering baren :hihi: baar ik NIET, dan wél OPZIEN!

SH66T6N
01-07-2005, 16:38
baar ik NIET, dan wél OPZIEN! Zal er Op toe ZIEN als je generaal. NIET baar? (retorisch :moe: )