Bekijk volle/desktop versie : Waar komen de mooiste meisjes vandaan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

24-04-2002, 10:32
Ja MR RIFBOY.. Sorry ik kon het niet laten...

Noem zelf maar een stad in Marokko...maar zeg wel waarom he

Bent Dagilia

24-04-2002, 14:36


Ewa mensen, nu dus wel effe echt lezen, kunnen we toekomstige discussies mijden. Zal ik jullie voor eens en altijd het antwoord geven?

AL HOCEIMAAAAAAAAAAAA, kom er zelf ook vandaan, vandaar........

ziens....

Mickey blue eyes!!

24-04-2002, 15:50
OUJDA OUJDA OUJDA

en nog eens OUJDA

24-04-2002, 15:52
Waaaaarom zoveel oppervlakkige topicccc´ssss 1 topiccc izz leuk maar niet zoveeel !!!!!!!!!!!!!!

Maaar ja iedereen heeft vrijheid op meningsuiting.



Ciao Baby

24-04-2002, 16:02


MIJN MENING ZE KOMEN UIT MARRAKECH EN WAAROM OMDAT ZE ALLEMAAL ZO LICHT GETINT ZIJN MET LICHT HAAR!!!!!!!

DIT IS EEN MENING DUS GEEN FEIT!!!!!!!!!!!!!!

BEY BEY

24-04-2002, 16:07
taaz het maakt niet uit waar je vandaan komt
Maar als jullie het willen weten !!! ...Nador ... mijn mening is gebaseerd op een mooie dame , die ik ook nog eens mij dame mag noemen

24-04-2002, 16:12
De mooiste vrouw van deze aarbol blijft voor mij nog steeds mijn MA !!!

24-04-2002, 18:34

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida
[B]De mooiste vrouw van deze aarbol blijft voor mij nog steeds mijn MA !!! [/B]


ZUCHT !! ........DE IDEALE DOCHTER ......

24-04-2002, 18:50
Heyyy de beste dames komen uit noord italie milaan of Uit oost Beirut libanese dames en in marokko komen ze uit tetouan vind.Ik vind de lelijkste uit oujda en casa,

24-04-2002, 18:55

Citaat:
Origineel gepost door Abdenour
Heyyy de beste dames komen uit noord italie milaan of Uit oost Beirut libanese dames en in marokko komen ze uit tetouan vind.Ik vind de lelijkste uit oujda en casa,


hmmmmmmmmmmmmm

SMAAK......hmmmmm neeeeeeh JAWEELLLL BEETJE BEETJE BEETJE..........mohiem peace....




24-04-2002, 20:02

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia hater
Ze komen ZEKER EN VAST niet van Casablanca (jouw streek dus)
hahahahahahahahahahaha
IA BENT DAGILIA HATER..

Ben BLIJD DAT IK HATERS heb maar goed ik wou niet van jouw horen welke streken geen mooie meiden hebben ik vroeg waar ze vandaan kwamen... HOU JE OGEN OPEN bereik je veel mee...

Ik zelf vind dat meisjes uit marrackech er erg goed uitzien...

Bent Dagilia

24-04-2002, 20:19
Iwa GIRLFRIEND...

Wie is hier THA BONEHEAD?

Jij a JUnk dat jij Bent Dagilia HATER heet is opzich al zielig... En aangezien jij mij nu zit af te kraken is dat helemaal zielig.. maar ja achter je computer ben je veiligg Niemand die je kwaad kan doen als je iemand zwart maakt want dan zit je lekker achter de computer.. ahh ga weg a nerd... en laat me met rust...

TRASH

p.s als jij mij niet kan uitstaan dan lossen we het samen wel op oke... je hoeft mensen daarmee niet lastig te vallen...
Bent Dagilia

24-04-2002, 20:39


zal ik jullie eens een geheimpje vertellen
het is dus echt

HOCEIMAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!


Missy

24-04-2002, 20:42
Volgens mij wonen de mooiste meisjes in.................................Paramaribo.

Echt waar!

Guru

24-04-2002, 21:01
mensen jullie zijn allemaal verkeerd, de mooiste meisjes vind je in mijn achtertuin, ik heb er van alle soorten. Nu is het de tijd van de latinos, echt wel de moeitte, en het is een goede oogst.

groetjes

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6