Bekijk originele versie : 15 Juli Wie Gaat Er
Zaytouna
10-07-2005, 23:11
By the WAY??
Hoe regelen jullie tickets voor de boot? Regelen jullie het daar of boeken jullie tickets hier in Nederland?
Maneschijn23
10-07-2005, 23:42
ik ga 14e richting nador,,
marokaantje12
10-07-2005, 23:52
Er gaan veel mensen eind deze week vertrekken naar Marokko. Ik zal inshaAllah 14e vertrekken met auto ook richting Nador...Het zal wel lekker druk zijn onderweg met al die busjes en toestanden... Moge Allah ons beschermen gedurende deze reis
ahahahah amien
pappie regelt allesdaar ;) :hihi:
LaLa_SoFiA
13-07-2005, 19:41
Er gaan veel mensen eind deze week vertrekken naar Marokko. Ik zal inshaAllah 14e vertrekken met auto ook richting Nador...Het zal wel lekker druk zijn onderweg met al die busjes en toestanden... Moge Allah ons beschermen gedurende deze reis
Amien!:)
LaLa_SoFiA
13-07-2005, 19:41
By the WAY??
Hoe regelen jullie tickets voor de boot? Regelen jullie het daar of boeken jullie tickets hier in Nederland?
Wij regelen altijd als we daar zijn..
salaam alaikoem :zwaai:
ja hoor hier nog eentje die 15 juli naar maghreb gaat richting al hoceima insa allah :regie:
moge ALLAH swt ons bij staan tijdens de rit en ons veilig in maghreb laten aankomen insa allah...
hoeveel mensen er omkomen :stomp: onderweg naar hun geliefde land :traan1: Allah ya :maroc: rachmoe hun.. ben een oom allah yarachmoe 2 jaar :likje: geleden verloren hij was net een halve dag onderweg....rijden jullie wel veilig mensen en doe dua voor iedereen onderweg insa allah amien...
allemaal een fijne vakantie insa allah... :engel:
ma3a salaama :zwaai:
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.