Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb nog 1 dag om

Pagina's : [1] 2

Asri
18-03-2003, 23:27

... te leren voor tentamen en ik zit hier nog te MarokkoNL-en http://opkikkertje.nl/smilies/boink/boink018.gif -Y-

saidaaatje
18-03-2003, 23:30
wayowwwwwwwwww ben je er ook nog trots op dat je er een topic voor gaat openen...danmn ga leren....yasmina..nl loopt niet weg...

Asri
18-03-2003, 23:32
Origineel gepost door saidaaatje wayowwwwwwwwww ben je er ook nog trots op dat je er een topic voor gaat openen...danmn ga leren....yasmina..nl loopt niet weg... Soms lijkt het of ik al alles onder controle heb...maar hoe eerder het komt hoe stresser ik word. Maarre ik heb nog niks geleerd...Zoals altijd :D -Y-

Lyrical_Tie
18-03-2003, 23:33
hup hup hup kom op Tie'tje van me je kan het wel nog vier tentamens en dan is het afgelopen komop :regie: ik praat mezelf moed in :rolleyes:

Asri
18-03-2003, 23:34

Origineel gepost door Mister_T Ik zal de Premier van Tsaw Tsaw land inlichten :haha: Ik weet al wie je bent :D Yeh sneakyyyyy...Collaborateur :kwaad: -Y-

Guadaloupe
18-03-2003, 23:34
gewoon gaaaaaannnn.....so leuk is het hier echt nie...

Asri
18-03-2003, 23:36
Origineel gepost door Guadaloupe gewoon gaaaaaannnn.....so leuk is het hier echt nie... Nu jij er bent...lijkt het me een goed idee jah :p Geintje :D -Y-

saidaaatje
18-03-2003, 23:36
wayow als ik toch tentamen had wist ik het toch wel...wat wil je..gaan leren je tentamen halen en zoveel yasmina.nl als je wilt offff niet gaan leren maar hier blijven het tentamen toch maken.....dan weer opnieuw leren voor een her??

Asri
18-03-2003, 23:38
Origineel gepost door Mister_T :stout: Tsaw Tsaw's revolutie zal spoedig van start gaan We Will Resist the Evil! We will never surrender! Fight the Power of the Tsaw Tsaw http://opkikkertje.nl/smilies/ruzie/ruzie004.gif -Y-

NoreJihan
18-03-2003, 23:39
Origineel gepost door Asri Nu jij er bent...lijkt het me een goed idee jah :p Geintje :D -Y- ga leren nu Onmiddelijk en deze saaie yasmina nerds stellen niks voor dus siet tegdem 3la wlaadek

Asri
18-03-2003, 23:40
Origineel gepost door saidaaatje wayow als ik toch tentamen had wist ik het toch wel...wat wil je..gaan leren je tentamen halen en zoveel yasmina.nl als je wilt offff niet gaan leren maar hier blijven het tentamen toch maken.....dan weer opnieuw leren voor een her?? Ik denk dat ik morgen alles ga leren...Ik hou zo veel van jullie dat ik geen stap onderneem om jullie te verlaten :D -Y-

SweetRose
18-03-2003, 23:42
Had ik ook met examens vorig jaar :jammer: Eindresultaat >> Twee herexamens :( Gelukkig was ik er dan door.. maar hoeveel deze site geen invloed heeft op mijn studies..ajoww Veel te Veel...:maf2: succes..:goedzo:

saidaaatje
18-03-2003, 23:42
ja suit yourself...jij moet het maken dus:D

Lyrical_Tie
18-03-2003, 23:45
Origineel gepost door zin 'n midar maar hoeveel deze site geen invloed heeft op mijn studies..ajoww Veel te Veel...:maf2: deze zin moet opnieuw :rolleyes: :D

Asri
18-03-2003, 23:46

Origineel gepost door saidaaatje ja suit yourself...jij moet het maken dus:D Beloof me dan dat je aan me denkt als ik ga leren? :D Dan kan ik mn twee laatste actieve hersencellen optimaal laten werken :hihi: -Y.

Pagina's : [1] 2