Bekijk originele versie : Wie??STultang cheettang??
waarheidzegster
30-06-2005, 15:52
hoiii hoi mensen ben op zoek naar een goede styltang oftewel cheettang(weet nie of ik het goed schrijf) jullie weten wel een om je haar recht te stylen voor mn zusje,had er laatst een voor haar gehaald maar was niet goed..laatst was ze naar een kappster gegeaan die het bij haar heeft gedaan maar die styl tang kostte 170euro!!het was wel een goede maar om daar je geld aan ui te geven..wie weet waar ze te koop zijn maar dan niet zo pittig geprijsd???
alvast bedankt bro;s en sisters!!!!
Ga naar de Mediamarkt Remington S1002 hij is grijs hij is echt zoooo goed wAllah. Op de dood staat Remington Professional slim straightener. 2x Protection Ceramis+Teflon.. En hij is maar voor 40 euro dus het scheelt heel wat met die van de kapper en is ook heeel goed.
Succes meid.
waarheidzegster
30-06-2005, 16:05
Ga naar de Mediamarkt Remington S1002 hij is grijs hij is echt zoooo goed wAllah. Op de dood staat Remington Professional slim straightener. 2x Protection Ceramis+Teflon.. En hij is maar voor 40 euro dus het scheelt heel wat met die van de kapper en is ook heeel goed.
Succes meid.
bedankt het is dus een goede?/want mn zusje heeft best grove krullen..
we hebben geen mediamarkt in de buurt ,wete wel dat ze in utrecht een mediamarkt hebben zullen ze ook denk ik te koop hebben??
nogmaals bedankt..
Ik heb die van Princess, die is echt goed!!! En is ook nog keramisch. Kost ongeveer € 25,- , geen geld toch
waarheidzegster
30-06-2005, 16:07
Ik heb die van Princess, die is echt goed!!! En is ook nog keramisch. Kost ongeveer € 25,- , geen geld toch
nee zker geen geld. maar wat voor haartyp heb je mischien makkelijk haar??mn zusje heeft dus echt grove krullen...
bedankt het is dus een goede?/want mn zusje heeft best grove krullen..
we hebben geen mediamarkt in de buurt ,wete wel dat ze in utrecht een mediamarkt hebben zullen ze ook denk ik te koop hebben??
nogmaals bedankt..
Ik kom zelf uit Utrecht en heb hem ook hier vandaan is voor alle haartypen bestemd zit een tempratuur verhoger in ook van 1 tot 4. Ja heb genoeg meisjes hun haren gedaan van stijl tot kroes zowat echte grove krullen gewoon is een echt aanrader. Ken veel meisjes die het nu gebruiken wat ook heel goed helpt voor je het gaat stylen FRIZZ-EASE hair serum te gebruiken van John Frieda wAllah het werkt echt goed en is ook nog eens heel erg zacht ook voor de handen dus. Het flesje is wel 12 euro. Maar je boekt er wel resultaat mee. :D
Ik niet echt grove krullen. En inderdaad serum gebruiken dat is het beste. Ik koop altijd haarserum bij een kappergroothandel. Ik heb ook de serum van John Frieda gehad maar dat was geen succes. Haarserum van lóreal is ook echgt goed (is niet in de winkel verkrijgbaar maar alleen in de groothandel)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.