Bekijk originele versie : Het Bush - Jnoen - Afreageer - Topicje
ATLANTICA
18-03-2003, 20:09
Krijg jij ook JNOEN - AANVALLEN van die WELD 7ARAM djel BUSH, dan mag je deze hier afreageren!
_h4T3d_sE7eN
18-03-2003, 20:11
yo bush !!!!!
:vingers:
PerfectTangawia
18-03-2003, 20:14
HIJ IS DE MOEITE NIET WAARD ZEG............
TANGAWIA
F*CK BUSH K.ANKER T.ERING KLOOTZAK VIEZE SUKKEL T.ERING F.LIKKER GA MET DE APEN N.EUKEN VERKRACHT JEZELF AAN EEN PAAL WIE DENK JE WEL DAT JE BENT, zooooo nu ben ik opgelucht :D
Origineel gepost door ouiam_tet1
hahahahha rustig aan meid... daaaaaaamn :confused: :eek: 3la taalgebruik
Thats Masriya :bril:
nee grapje ik scheld normaal niet hoor, maar... die Bush :boos:
AnouarBlueEyes
18-03-2003, 20:40
Heb je die toespraak van hem gezien vannacht.....wallah hij is lelijk....
ClaudioLopez
18-03-2003, 20:42
ISLAM WILL OVERCOME
assiatje
18-03-2003, 21:13
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
Heb je die toespraak van hem gezien vannacht.....wallah hij is lelijk....
hahah is dat je ook opgevallen
aaaaaaaarrrrrrgggh als ik m tegenkom spring ik op hem en eet ik hem op
ISLAM WILL OVERCOME !!!!
daarover no doubt aboutt it
George W. Bush, jij bent een verrotgeneukte ranzige afgezebberde door chemokuren verpeste uitgezakte rottentepelzuiger afgelikte verneukte met koffieprut besmeurde vorte zwarte baarmoedergeslingerde preutse half afgerukte oostaziatische slecht******de gekke rotte aarslikkende egoïstische driedubbele uitgezogen psychisch gestoorde anale hufterige terlinglijende anthropopithecanthropus! en opgerekte gediplomeerde onnatuurlijke stinkend varkensvlees poepvlek ondermaatse darmtoeristisch aangelegde tegelveger afgeragde kreupele spermatoïde! En verder ben je een afgepelde spastische afgerukte tiefes in de vuilnisbak gesmeten een eeuwige gerarde afgetakelde vervelende duivelse ***loze bescheten mongoloide achtelijke banale afgedankte sociaal ondermaatse opgevulde omgedraaide homofiele impotente gelokte afgewipte tepelloze gezweepte bejaarde verdraaide sodomiste pisdoorweekte links uit de baarmoeder geslingerde olfactorische afgekakte door H.itler gecreeerde hangende longlijer bij de geboorte verkeerd weggegooide vette rukkende oligofrene smegmasnuiver ...vuile pleuris druifluis! Rot naar je moer
Sjo dat lucht op! :D
-Y-
Origineel gepost door Asri
George W. Bush, jij bent een verrotgeneukte ranzige afgezebberde door chemokuren verpeste uitgezakte rottentepelzuiger afgelikte verneukte met koffieprut besmeurde vorte zwarte baarmoedergeslingerde preutse half afgerukte oostaziatische slecht******de gekke rotte aarslikkende egoïstische driedubbele uitgezogen psychisch gestoorde anale hufterige terlinglijende anthropopithecanthropus! en opgerekte gediplomeerde onnatuurlijke stinkend varkensvlees poepvlek ondermaatse darmtoeristisch aangelegde tegelveger afgeragde kreupele spermatoïde! En verder ben je een afgepelde spastische afgerukte tiefes in de vuilnisbak gesmeten een eeuwige gerarde afgetakelde vervelende duivelse ***loze bescheten mongoloide achtelijke banale afgedankte sociaal ondermaatse opgevulde omgedraaide homofiele impotente gelokte afgewipte tepelloze gezweepte bejaarde verdraaide sodomiste pisdoorweekte links uit de baarmoeder geslingerde olfactorische afgekakte door H.itler gecreeerde hangende longlijer bij de geboorte verkeerd weggegooide vette rukkende oligofrene smegmasnuiver ...vuile pleuris druifluis! Rot naar je moer
-Y-
hahahahahhaha :lol:
laboudanda
18-03-2003, 21:33
.................wie izz Bush?
Bush Baby's ken ik wel ..Bush Bush ook maar Bush?
NEXT!
sokkaynna20
18-03-2003, 22:14
Origineel gepost door Asri
-Y-
:vingers: :vingers:en deze erbij :auw: :auw: :vlammen:
Origineel gepost door samira_jeblia
Damn hoe kom je erop :giechel:
ik hoop dat bush deze topic te zien krijgt :lekkerpuh
Allah ie hetik kamboula 3ala rassek khawi
Shwini fiek a weld qemar en moge allah je verbranden in hell :zwaai:
tassilt bak :lekkerpuh :vingers:
Amien to that
http://opkikkertje.nl/smilies/tekst/tekst-up001.gif
-Y-
lala_hamoesh
18-03-2003, 23:26
http://www.zen15631.zen.co.uk/bb.mpg
HAHAHAHAAHHAAHAHHAHA........... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.