Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit heb ik een keer gehoord over vrouwen.....

Pagina's : [1] 2 3

LZN
18-03-2003, 19:45

Als ze loopt met haar tenen naar binnen gestoken, dan is ze ontmaagd. En als ze loopt met haar tenen naar buiten is ze nog maagd! Is dit waar???.

taker3esht
18-03-2003, 19:48
:confused: heb er nog nooit van gehoord

MoCrOcHiCa
18-03-2003, 19:49
wuhahhahaahhahaha :lol: ik zie jou tijdens je huwelijksn8 al de hele tijd je vrouwtje's tenen inspecteren ze zal wel denken :wat?!: allemaal bijgeloof or what so ever

sokkaynna20
18-03-2003, 19:54
hihiihihi :melig: :melig: ik kan niet lopen hoor met me tenen naar binnen. Ik weet toch wel dat ik nog een braaf meisje ben geweest:engel: Maar ja zal weer van die marokkaanse fabeltjes zijn:zwaai:

SaraZena
19-03-2003, 00:24

Origineel gepost door temsamni Als ze loopt met haar tenen naar binnen gestoken, dan is ze ontmaagd. En als ze loopt met haar tenen naar buiten is ze nog maagd! Is dit waar??? ja dat klopt helemaal! :rolleyes:

ClaudioLopez
19-03-2003, 00:26
ik ken wel een ontmaagd meisje die met der tenen naar binnen loopt, dus misschien is het wel waar...

NoreJihan
19-03-2003, 00:34
wuhahahahahahah dit is echt grappig Heeft het te maken met zenuwachtig/gespannen of angstig zijn????????? Weet ik veel Ik vind het wel zo dom dammmmmmmmmmmn als je daar in gelooft ben je echt ziek in je hoofd Ps:nu je het zegt zal ik op me huwelijksnacht met metenen naar buiten lopen en nu er gewoon op los krukken hahahah just kidding :zwaai:

SaraZena
19-03-2003, 00:48
Origineel gepost door FunkMasterFlex En als ze geen tenen heeft, heeft ze zeker ook geen p*ssy. :D Die marokaanse fabeltjes... hoe verzinnen ze die :confused: :giechel: :giechel: :giechel:

Vin
19-03-2003, 01:27
Origineel gepost door spacer ik vin marokkaanse vrouwen leuk maar het moet niet gek worden..hahahha Ik hoorde me naam ergens :D

nadiaaa
19-03-2003, 03:40
Origineel gepost door temsamni Als ze loopt met haar tenen naar binnen gestoken, dan is ze ontmaagd. En als ze loopt met haar tenen naar buiten is ze nog maagd! Is dit waar??? Klopt. Weet je waar je het nog meer aanzien. Als een meid een glas heft en haar ringvinger iets hoger heft dan de andere vingers. Dit moet wel in combinatie zijn met haar recheroog die dan iets trekt. En ook gewoon als een meid meer dan 37,5 keer per minuut met haar wimpers knippert, dan is net 3 dagen daarvoor ontmaagd. :D

SweetLady
19-03-2003, 07:49
Origineel gepost door temsamni Als ze loopt met haar tenen naar binnen gestoken, dan is ze ontmaagd. En als ze loopt met haar tenen naar buiten is ze nog maagd! Is dit waar??? :hihi: :lol: :hihi: :lol: :hihi:

LADYKARIMA
19-03-2003, 07:55
hahahah echt grappig meen je dat nadiaaa ik heb er echt nog nooit van gehoord!kus karima

SweetLady
19-03-2003, 08:32
Origineel gepost door nadiaaa Klopt. Weet je waar je het nog meer aanzien. Als een meid een glas heft en haar ringvinger iets hoger heft dan de andere vingers. Dit moet wel in combinatie zijn met haar recheroog die dan iets trekt. En ook gewoon als een meid meer dan 37,5 keer per minuut met haar wimpers knippert, dan is net 3 dagen daarvoor ontmaagd. :D Wajooooooooooooow maar drie dagen ervoor :hihi: :hihi:

00karima00
19-03-2003, 09:05
Wat is dit voor fabeltje mijn tenen zijn ook niej perfect recht en ik ben nog steeds maaaaaaaaagd als je tenen naar buiten of naar binnen lopen heeft dat niks met maagd of niet maagd te maken!!! het gaat gewoon om je schoenen....als je te kleine schoenen hebt aangedaan wilieieiiei :hihi: Wie dit gelooft spoort echt niet...:)

SweetLady
23-03-2003, 18:43

Origineel gepost door 00karima00 Wat is dit voor fabeltje mijn tenen zijn ook niej perfect recht en ik ben nog steeds maaaaaaaaagd als je tenen naar buiten of naar binnen lopen heeft dat niks met maagd of niet maagd te maken!!! het gaat gewoon om je schoenen....als je te kleine schoenen hebt aangedaan wilieieiiei :hihi: Wie dit gelooft spoort echt niet...:) Het was ook niet serieus bedoeld denk ik :rolleyes: :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3