Bekijk volle/desktop versie : Verboden voor heren!



Pagina's : [1] 2 3

23-04-2002, 23:58
jaah jullie hadden het al denk ik al verwacht.....yekk ehh heren.....maar nu willen wij......hihihihih

dus damens gaan jullie gang en gooi alles der uit..........

Welke jongen vinden jullie hier ''De man''????.......Welke de Liefste??...........Welke jongen hier op yasmina maakt je hartje doen BOEM....!!!!
En welke jongen mag van jullie wegblijven hierzooo????? ...( ik weet al wie maar dat zeg ik nog niet hihihih).......

Nou damens Go ahead.....!!!!!!

24-04-2002, 00:20


Er is geen enkel heer hierzo..die ik WOW vind...alleen eentje maar die kennen jullie niet.




Ciao Baby

24-04-2002, 09:13
NOU NOU! Over mij kan je niets zeggen, ik heb namelijk nog maar een stuk of 12 berichtjes geschreven!!!

24-04-2002, 09:31
Nou mijn hart gaat van niemand hier sneller kloppen hoor, kom hier alleen mijn mening geven.....geen partner zoeken:boogie:!!

24-04-2002, 11:53


Hi Girls,

Ik ben sinds 2001 maar ken hier eigenlijk nog niemand;
als ik iets lees dan zie je dat de meeste mensen mekaar al kennen via dit forum dat het al moeilijk is om zelf ook iets te zeggen,

maar wiens forumen ik graag lees is die van leeuwenhart en busje207
er zijn er nog maar voorlopig deze twee.

zo tot hoors of beter tot lees;

horia

24-04-2002, 11:54

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida
Nou mijn hart gaat van niemand hier sneller kloppen hoor, kom hier alleen mijn mening geven.....geen partner zoeken:boogie:!! [/B]
Hetzelfde..maaar..........................nee zeg ik niet!!!

03-05-2002, 10:43
Toen ik hier een paar dagen lid wad was er één jogen die mijn aandacht erg trok.Die antwoorden die hij geeft vind ik gewoon prachtig.Hoe is hij te beschrijven:beleefd,lief,verlaagt zich nooit op een laag niveau,zijn meningen die hij geeft vind ik uitstekend,... Ik heb er geen woorden voor.Als hij ook zo is in het echte leven is hij een gentleman.Zo'n jongens kom je niet vaak tegen.







Beslama

03-05-2002, 11:00
Ik ben helemaal gek op mijn puppy, Abdenour.........

03-05-2002, 11:10
emshoooom!!!!!!! is the best!!!!!

Kijk maar naar mijn nieuwste topic die heet emshoom!!!!!!!!!!


03-05-2002, 11:11
oehhh zied stille wie is het??
bedoel je John.....of mo???
of wie???? ik ben wel nieuwsgierig hoor
bye bye

03-05-2002, 11:15

Citaat:
Origineel gepost door Stille
Toen ik hier een paar dagen lid wad was er één jogen die mijn aandacht erg trok.Die antwoorden die hij geeft vind ik gewoon prachtig.Hoe is hij te beschrijven:beleefd,lief,verlaagt zich nooit op een laag niveau,zijn meningen die hij geeft vind ik uitstekend,... Ik heb er geen woorden voor.Als hij ook zo is in het echte leven is hij een gentleman.Zo'n jongens kom je niet vaak tegen.

Beslama
Nou nou stille ......... kom op vertel, vertel...........

03-05-2002, 11:16

Citaat:
Origineel gepost door zinalady
oehhh zied stille wie is het??
bedoel je John.....of mo???
of wie???? ik ben wel nieuwsgierig hoor
bye bye
Nee het is geen John of mohammed justice.Ik vind John een beleefde man,lief en mohammed justice kan alles mooi verwoorden.Het is iemand anders, ik wil het liever niet zeggen ben bang dat ik mijn eigen belachelijk ga maken.

03-05-2002, 11:17


Nou welke jongen the BOMB is moet ik nog over nadenken
Bye Bye

03-05-2002, 11:18

Citaat:
Origineel gepost door dounia_dana
Stille is het niet toevallig JOHN?!

Dounia Dana
Nee John is het niet en mohammed justice ook niet.

03-05-2002, 11:21

Citaat:
Origineel gepost door Stille



Nee John is het niet en mohammed justice ook niet.
ohh, nu word ik ook wel nieuwsgierig hoor is het remii???

Pagina's : [1] 2 3