Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou je voor je verloofde meenemen?

hounaidatje
29-06-2005, 13:56

Ik ga naar marokko, hij niet...wat voor origineels raden jullie mij aan..??? :confused: :confused: :confused: tnx :goedzo:

sweet_laydee
29-06-2005, 14:09
Ik zit met hetzelfde probleem :(

hounaidatje
29-06-2005, 14:22
erg he...een jellaba vind ik zo onpersoonlijk en standaard zooo lang ken k m niet ik vraag m constant wat wil je ...niks .... k weet t echt niet

serenity
29-06-2005, 14:39
Een leuke jellaba/ qandora vind ik juist wel leuk, vinden ze heerlijk om te dragen. Van die Marokkaanse teenslippers (van dat bruine leer, soort Romeinen/ Grieken stijl). Een 'Maroc' voetbalshirt. Cd-tjes met zijn favo Marokkaanse muziek. Zo'n leuk Marokkaans schilderij van zijn stad. (bv als ie uit Meknes komt een schilderij met Bab Mansour, Tanger een schilderij van de haven, Casa een schilderij van de grote moskee, Marrakech een schilderij van Jame3 al Fna etc. etc.) Allerlei echt leren spullen (van dat donkerbruine leer) ; tas, portemonnee etc.

hounaidatje
29-06-2005, 14:46

die leren dingetjes lijkt me inderdaad wel leuk dat schilderijtje om ons huisje in te richten:D Nog meer ideeetjes mensen??

hounaidatje
30-06-2005, 13:37
no ideas any more??

serenity
30-06-2005, 13:42
een leuke, zilveren armband??

Rowjae
30-06-2005, 15:55
Ik heb al heel wat leuke ideeën gezien zijn er nog meer mensen met goede ideeën??

miss_roterdamia
30-06-2005, 20:03
je hebt van die hartvormige schilderijtjes met je naam erop en daaronder de naam van je vriend, ik vindt het egt marokaans eruitzien en ik zou er ook blij mee zijn als ik het kreeg van me verloofde ;)

Rowjae
02-07-2005, 13:02
je hebt van die hartvormige schilderijtjes met je naam erop en daaronder de naam van je vriend, ik vindt het egt marokaans eruitzien en ik zou er ook blij mee zijn als ik het kreeg van me verloofde ;) Leuk idee joh ga er echt ff één zoeken daaro als ik er ben thnxx helemaal toppie. :D

Chica_misterios
02-07-2005, 16:15
in Marrackech heb je echt hele mooie spulletjes; echt zo apart :Iluvu: zoals vazen, spiegeltjes (en niet normale spiegeltjes maar met van die deurtjes, vormen en in allerlei kleuren) en kleden (met mooie versieringen of je kan zelf vragen of ze iets voor je willen maken)oja en van die belagas (=die puntige schoenen maar dan voor mannen) en natuurlijk lekkernij van marokko :D