Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Time To Say Goodbye...!!!!

Pagina's : [1] 2

Lady_Cazawia
18-03-2003, 17:33

Hallo Iedereen.....!!!! Jullie zullen een tijdje niks meer van mij hier horen op marokko.nl, omdat ik het superdruk heb...:(.....Maar ik beloof jullie er zo snel mogelijk weer te zijn....:p Niet dat jullie het erg zouden vinden maar ik dacht laat ik het maar effe zeggen...:D Maar goed ik wens iedereen die binnenkort examens hebben Super Veel Succes en zet hem op....:goedzo: En See Y'all Later Insha'allah..........Beslama en Thallaw mensen...!!!! !!!...And Don't Forget the name LaDy CAzAwIa...!!!!.......:bril:...:D Byeeeeee....!!!!!!!!!...............Byeeeeeeeee... !!!!!!!!!.....:zwaai:...:huil: Oh ja en voor alle mensen waar ik het altijd super goed mee kon vinden.....==>:blauwkus: en k'spreek jullie nog....(ze weten het zelf wel....;)

C_OUJDIA
18-03-2003, 17:34
Sterkte Succes Bye :zwaai: C.

ilhame
18-03-2003, 17:35
suc6 met wat je allemaal gaat doen lady cazawia.....t zal hier wat rustiger worden zonder jou.....en das niet positief!!! :D ....doeiii meid :zwaai:

minous21
18-03-2003, 17:37
:zwaai: Dag meisje! En succes met alles, en tot gauw :blauwkus: Minousje

Marocca
18-03-2003, 17:39

Whatttttttt? :eek: You'll be leaving....? :verdriet: Ewa safie..... :( Mohiem...Ik wens jou nog heeeeeel veeeeeel succes met jouw examens(als je er hebt :D ) en nog heel veel geluk in jouw alledaagse leven... :o Wish ya the best,baby.. :Iluvu: Ik spreek jou nog op msn...PROMISE...:goedzo: laaf you babe... :Iluvu: Tot gauwwwwww ;)

Ouafa_1
18-03-2003, 17:42
Beslamaaaaaaaaa rliek ya oegtie Lady Cazawia!! We horen nog wel van je enchaallah! Succes verder en (Allahierawnek)! We kennen elkaar niet eens maar dat maakt niet uit dat komt nog wel enchaallah :D Ik ben ook maar pas nieuw vandaar, maar toch aangenaam mijn naam is Sanae :D Dan ga ik maar weer eens :zwaai:

loubiaa
18-03-2003, 17:48
Succes meid ;) thalla Loubna

SweetRose
18-03-2003, 18:34
ik ga je missen :huil:

Asri
18-03-2003, 18:38
Veel succes nog en als je het niet haalt dan kom ik persoonlijk naar je toe om je te breken :D :zwaai: -Y-

SweetRose
18-03-2003, 18:44
Ajow Asri..wat een positieve steun zeg :D:D hahah....:zwaai:

Asri
18-03-2003, 18:48
Origineel gepost door zin 'n midar Ajow Asri..wat een positieve steun zeg :D:D hahah....:zwaai: Ik meen het :D :zwaai: -Y-

SweetRose
18-03-2003, 18:55
Lady C. als je dit leest meisje :rolleyes: Run for Your Lifeeee :huil: :maf2: :maf2: :maf2:

PerfectTangawia
18-03-2003, 19:20
Origineel gepost door St1nG Tazzzzzzzz ahliek ...........Ben je nog niet weg...Net alsof iemand jou hier gaat missen :D :D :D :D :D OOK FIJN OM TE WETEN HOE AARDIG JE BENT... TANGAWIA

GillDeLaTouret
18-03-2003, 19:23
Origineel gepost door Lady Cazawia Hallo Iedereen.....!!!! Jullie zullen een tijdje niks meer van mij hier horen op marokko.nl, omdat ik het superdruk heb...:....Maar ik beloof jullie er zo snel mogelijk weer te zijn....:p Niet dat jullie het erg zouden vinden maar ik dacht laat ik het maar effe zeggen...: Maar goed ik wens iedereen die binnenkort examens hebben Super Veel Succes en zet hem op....:goedzo: En See Y'all Later Insha'allah..........Beslama en Thallaw mensen...!!!! !!!...And Don't Forget the name LaDy CAzAwIa...!!!!.......:bril:...:D Byeeeeee....!!!!!!!!!...............Byeeeeeeeee... !!!!!!!!!.....:zwaai:...:huil: Oh ja en voor alle mensen waar ik het altijd super goed mee kon vinden: en k'spreek jullie nog....(ze weten het zelf wel....;) :traan1: miss Youuuu buurvrouw....:verdriet:

CLeOpaTrA01
18-03-2003, 19:44

:eek:..:eek:..Ya leavin'..?!?!?!?! En met wie moet ik nou samen mensjes gaan irrititere..:huil:..?!? Life can be soooooooooo cruel sometimes...:(...!!! Aaaaaaaaah...who cares..ik spreek je tog nog wel op msn Insha'Allah...:D... :maf2:

Pagina's : [1] 2