Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames en heren!!

mimi_tangaouia
18-03-2003, 16:57

Ik heb een tip voor jullie wees zuinig met je geld alles is tegenwoordig zo duur met die euro en je centen zal je hard nodig hebben Ik heb nooit ene cent gespaard en over een jaar wil ik gaan trouwen ik wil de mooiste bruiloft met alles erop en der aan zoiets kost natuurlijk wel geld en nu ben ik gedwongen om als een sousia te gaan leven want ik moet natuurlijk wel centjes hebben dus voor iedereen een tip zet wat geld op zij ook al heb je geen trouwplannen het komt later altijd goed van pas ook al is het maar 50 euro per maand Ik zal jullie eerlijk zeggen ik heb er nu echt spijt van wat ik wel allemaal niet met mijn geld heb gedaan dus ik hoop dat jullie mij tip opvolgen

beppie_truus
18-03-2003, 21:33
oepsssssssss dan wordt het tijd dat ik ga beginnen met sparen want de bruiloft die ik later wil gaan geven gaat aardig wat euro's kosten

jamiel24
18-03-2003, 22:26
Salaam mimmi-tangouaia, ik weet wat je bedoelt meisje ik zit er nu binnenin ik hen ook nooit gespaard. de laatste paar maanden heb ik als een sousia geleefd zoals jij het al beschreef. Een bruiloft is echt duur, vroeger had ik altijd geld nu spaar ik het grootste deel van mijn salaris voor mijn bruiloft insa-allah in mei, de laatst tijd kan ik niet meer alles kopen wat ik vroeger wel deed omdat ik nu alles moeten sparen maar goed als ik de bruiloft heb gehad dan kan ik weer als vanouds gaan winkelen enz...... Veel succes met het sparen veel liefs lotgenootje

mimi_tangaouia
19-03-2003, 10:00
Origineel gepost door jamiel24 Salaam mimmi-tangouaia, ik weet wat je bedoelt meisje ik zit er nu binnenin ik hen ook nooit gespaard. de laatste paar maanden heb ik als een sousia geleefd zoals jij het al beschreef. Een bruiloft is echt duur, vroeger had ik altijd geld nu spaar ik het grootste deel van mijn salaris voor mijn bruiloft insa-allah in mei, de laatst tijd kan ik niet meer alles kopen wat ik vroeger wel deed omdat ik nu alles moeten sparen maar goed als ik de bruiloft heb gehad dan kan ik weer als vanouds gaan winkelen enz...... Veel succes met het sparen veel liefs lotgenootje gelukkig begrijp jij mij bedankt voor je steun :hihi: en jij ook heel veel succes!! liefs mimi :zwaai:

tetouani79
25-03-2003, 12:16

Origineel gepost door mimi_tangaouia Ik heb een tip voor jullie wees zuinig met je geld alles is tegenwoordig zo duur met die euro en je centen zal je hard nodig hebben Ik heb nooit ene cent gespaard en over een jaar wil ik gaan trouwen ik wil de mooiste bruiloft met alles erop en der aan zoiets kost natuurlijk wel geld en nu ben ik gedwongen om als een sousia te gaan leven want ik moet natuurlijk wel centjes hebben dus voor iedereen een tip zet wat geld op zij ook al heb je geen trouwplannen het komt later altijd goed van pas ook al is het maar 50 euro per maand Ik zal jullie eerlijk zeggen ik heb er nu echt spijt van wat ik wel allemaal niet met mijn geld heb gedaan dus ik hoop dat jullie mij tip opvolgen lieverd, samen staan we sterk. :Iluvu: de engel houdt van je :engel: :engel:

mimi_tangaouia
26-03-2003, 11:15
Origineel gepost door tetouani79 lieverd, samen staan we sterk. :Iluvu: de engel houdt van je :engel: :engel: dank je wel lieffie

Skoen_Ana
27-03-2003, 21:04
Zeker een goede TIP, ik heb altijd geprobeerd te sparen...en niet speciaal voor een bruiloft of zo maar zomaar, voor het geval ik dat ik iets nodig zal hebben...en Insha' Allah zal het niet lang duren voor dat ik ga trouwen, dus komt het goed van pas!!