Bekijk originele versie : [B]Waar kun je zo aan ergereren/irriteren in Marokko[/B]
Ik erger me aan:
Rommelige verkeer waarbij iedereen roept ik eerst ik eerst
Getoeter bij het springen op groen licht
Als je winkelt en winkeliers roepen 'heb je iets nodig' van alle kanten
Als je ergens naartoe gaat dat de hele famillie meewil.
Mischien nog iets vergeten, en nu jullie
ik irriteer me mateloos aan het feit dat, als ik iets vraag aan winkeliers in het Arabisch, ik antwoord terug krijg in het Frans :jammer:
Souraida
29-06-2005, 11:52
ik irriteer me aan dat ik zo vies door die wijven daar wordt aangekeken alsof ik het kan helpen dat ik uit het buitenland kom. Ik irriteer me aan dat als me buurmeisjes wat zien meteen zeggen: Mag ik het hebben. Niet dat we geen kado's voor ze meenemen, maar ze krijgen nooit genoeg.
Oh ja, het gefluit van jongens/mannen, ook al is je man aanwezig
Souraida
29-06-2005, 11:53
ik irriteer me mateloos aan het feit dat, als ik iets vraag aan winkeliers in het Arabisch, ik antwoord terug krijg in het Frans :jammer:
Dat moet voor jou geen probleem zijn toch ;) Je bent toch niet niet voor niets miss france hihih :goedzo:
Moslimmaa
29-06-2005, 11:54
Oh ja, het gefluit van jongens/mannen, ook al is je man aanwezig
Dat vind ik ook het ergste van allemaal, die mannen kennen daar geen hsoema / schaamte. :jammer:
Dat moet voor jou geen probleem zijn toch ;) Je bent toch niet niet voor niets miss france hihih :goedzo:
Ik versta hun wel, maar ik vind het gewoon niet kunnen!! dat we tegenwoordig in onze eigen land een vreemd taal moeten spreken vind ik krankzinnig!!
het komt daarnaast niet alleen bij de jongeren voor, maar ook bij ouderen zoals mijn moeder enzo..
daar mee willen de marokkanen, in marokko zeggen van, we weten wel dat julie uit het buitenland komen.. :jammer:
maar goed ik versta hun dat is een pluspunt, alhoewel ik lekker weer terug antwoord in het Arabisch... :hihi: :hihi:
Profiela
29-06-2005, 12:14
Als ik een bijv. een groene jurk wil, dat die man alle pakken openmaakt maar er geen groen bij zit vreselijk, en dan ook nog boos wordt als ik zeg dat het niet hoef:jammer:
Profiela
29-06-2005, 12:23
:lol:
Hier zijn we buitenlanders, en ik ons eigen land zijn we ook buitenlanders.....zucht!:verdriet:
serenity
29-06-2005, 12:25
aan het feit dat ik met bergen kleding/ schoenen/ tassen etc heenga, en terugkom met 1 miezerige tas... :moe:
rbattiiaa
29-06-2005, 14:55
aan het feit dat ik met bergen kleding/ schoenen/ tassen etc heenga, en terugkom met 1 miezerige tas... :moe:
hahahahahahaha komt me bekend voor :hihi: alleen trap ik er niet meer in.
Mysticalia
29-06-2005, 15:51
Ik irriteer me aan hun prijzen :moe:
en dan moet je nog afpingelen en dat leidt automatisch tot ruzie en ze zweren op de koran en de profeet vzmh alsof het niets is. :moe:
Ik irriteer me aan het feit dat ze niemand respecteren :moe: iedereen moet arabisch kunnen praten en ze lachen je uit als je berbers praat :moe: (terwijl ze allemaal berbers kunnen praten :boos: )
Ik irriteer me aan het feit dat we voor hen buitenlanders blijven :boos: wat je ook doet. het is nooit genoeg en het begint al aan de douane wayaw ik moet er gewoon aan denken en mn bloed kookt :boos:
:kwaad:
Bye the way, klopt het trouwens dat ze aan de douane 150euro vragen om te betalen voor die sahara gedoe? :confused:als ze me dat vragen pak ik de vliegtuig terug naar Belgie :boos:
saadia29
29-06-2005, 16:02
Als ik een bijv. een groene jurk wil, dat die man alle pakken openmaakt maar er geen groen bij zit vreselijk, en dan ook nog boos wordt als ik zeg dat het niet hoef:jammer:
Deze is echt goed en zo herkenbaar :hihi:
Bv je bent op zoek naar mooie stof, je staat ergens te kijken, pakt die man een spiegel en draait een lap stof om je heen intussen staat de helft van elkassiria om je heen gedraaid, jij met een rode kop en stotterend moet nog zeggen dat het niet jouw smaak is :maf2:
Ik irriteer me soms aan famillie die als je ze mee neemt allesssssssssssssssssss wat ze tegen komen mooi vinden!!
|Verders niet veel ik ben helemaal gek op marokkooooooo,en heb echt zon zin om te gaan..Het zijn maar paar weken ieder jaar en zijn zi voorbij..dus probeer me zo min mogelijk te irriteren sonde van de tijd hahaahah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.