Bekijk originele versie : Ben ik ook welkom op de rechtszaak van Mohammad B.????
elmoejahida
29-06-2005, 11:27
Assalamoe 3alaikum wa ra7matoe Allahi wa barakatouh..
Ik zou graag de komende maand de zitting van agie Mohammad B. willen bijwonen, maar mjin vraag is of ik ook welkom ben? Of is het alleen toegestaan voor de familieleden/vrienden?
Wie o wie weet er meer over en kan het me vertellen?? Wa gair inscha Allah..
Wa3alaikum assalaam wa ra7matoe Allahi wa barakatouh..
Oegt Jihad
Elmoejahida..
Aboumarouan
29-06-2005, 11:49
Ik zou graag de komende maand de zitting van agie Mohammad B. willen bijwonen, maar mjin vraag is of ik ook welkom ben? Of is het alleen toegestaan voor de familieleden/vrienden?
Oegt Jihad
Elmoejahida..het is een openbare zitting en iedereen is welkom denk ik.
allen omdat er veel belabgstelling zal zijn en vooral van de media dan zal er beperkte toegan plaatsen zijn. maar ga er van uit dat hun op levenslang uit gaan of tbs ondanks dat hij niet psychisch is maar ghair inschallah. het is ook niet makklijk wat die jongen heeft gedaan je moet het ten opzichte van de juridische kant bekijken en niet van uit de emoties en medelijden. iniedergeval moge allah hem vergeven en ons allemaal en moge allah hem bijstaan en geduld schenken.
elmoejahida
29-06-2005, 11:58
het is een openbare zitting en iedereen is welkom denk ik.
allen omdat er veel belabgstelling zal zijn en vooral van de media dan zal er beperkte toegan plaatsen zijn. maar ga er van uit dat hun op levenslang uit gaan of tbs ondanks dat hij niet psychisch is maar ghair inschallah. het is ook niet makklijk wat die jongen heeft gedaan je moet het ten opzichte van de juridische kant bekijken en niet van uit de emoties en medelijden. iniedergeval moge allah hem vergeven en ons allemaal en moge allah hem bijstaan en geduld schenken.
Assalamoe 3alaikum wa ra7matoe Alllahi wa barakatouh..
Baraka Allahoe fiek voor je reactie agie..
Insha Allah benik daar ook welkom enis er plaats voor mij..en wat onze broeder te wachten staat?? Allahoe a3lam...Allahoe hdiena jamie3an wa ghfier lana wa qina 3athaab annaar...YAA RABB!!
oegt Jihad
Elmoejahida..
lady1980
29-06-2005, 12:16
echt een sekte....... :jammer:
je komt islamitisch over met je "salam aleikoum warahmatollah" etc......
En toch sta je achter de actie van mohamed B.? :rolleyes:
Wie is Mohamed B. om te besluiten dat het tijd is voor Theo van Gogh om te sterven?
Zet je oogkleppen af, bestudeer de koran, en kom dan tot een eigen visie, ipv blindelings deze sekte te volgen..... :jammer:
Aboumarouan
29-06-2005, 12:22
Wie is Mohamed B. om te besluiten dat het tijd is voor Theo van Gogh om te sterven?
Zet je oogkleppen af, bestudeer de koran, en kom dan tot een eigen visie, ipv blindelings deze sekte te volgen..... :jammer:
inderdaad niemand heeft het recht om eigen rechter te spelen en niemand heeft het recht om een leven van een mens te ontnemen behalve allah swt.
en ik denk niet dat de zuster achter de actie staat maar dat ze hem steund als mens want een gevangenis is niet makklijk.
wa allahou a3lam.
elmoejahida
29-06-2005, 14:04
Assalamoe 3alaikum wa ra7matoe Allahi wa barakatouh...
Het is mijn plicht om Islamitisch over te komen...omdat ik een MOSLIMA ben!!
Echt Soeb7ana Allah ..mensen gaan meteen zitten oordelen...ik heb niet ss iets gezegd over mijn gedachtes...en over mijn broeder Mohammed B. behalve dan dat ik bij de zitting plaats wil nemen....Soeb7ana Allah....
Ik geef geen antwoorden op domme/stomme vragen!! En volg geen sekte..behalve de Qoraan & De Soenna....
En ik wil mijn broeder zeker steunen!!!!!!!!!!Ik steun mijn broeders&zusters overal ter wereld!!!....en wat betreft hun daden..daar gaat alleen Allah soeb7anahoe wa ta3ala over EN NIET IK!!!
Het is mijn plicht om als MOSLIMA Hiedaya en Maghfierah te vragen aan Allah soeb7anahoe wa ta3ala voor mijn broeders&zusters..en ze te steunen!!!
Wa Allahoe 3alimoen 7akeem!!
Wa3alaikum assalaam wa ra7matoe Allahi wa barakatuoh..
Oegt Jihad
Elmoejahida..
elmoejahida
29-06-2005, 14:05
innama Ba3da Atthanni Ithmoen!!!
lady1980
29-06-2005, 15:45
juist, in dat geval bied ik mijn oprechte excuses voor het feit dat ik onterecht een conclusie heb getrokken. :(
Ik ben blij dat je niet achter zijn actie staat. Ik ben blij dat je geen oogkleppen op hebt en ik ben blij dat je moslima bent.
Mijn reactie was nogal emotioneel omdat ik het zo erg vind dat er mensen zoals mohammed B. de islam zo gewelddadig doen overkomen, terwijl Mohammed, onze profeet, nooit haat of geweld heeft gepreekt. Islam is de meest liefdevolle en vredelievende godsdienst van allen, en daarom begrijp ik mensen zoals mohamed B niet.
Ik zou graag eens een keer een gesprek met hem aangaan, of met iemand die dezelfde gedachtengang heeft als hem. :o
oke.
Aboumarouan
29-06-2005, 19:04
juist, in dat geval bied ik mijn oprechte excuses voor het feit dat ik onterecht een conclusie heb getrokken. :(
Ik ben blij dat je niet achter zijn actie staat. Ik ben blij dat je geen oogkleppen op hebt en ik ben blij dat je moslima bent.
Mijn reactie was nogal emotioneel omdat ik het zo erg vind dat er mensen zoals mohammed B. de islam zo gewelddadig doen overkomen, terwijl Mohammed, onze profeet, nooit haat of geweld heeft gepreekt. Islam is de meest liefdevolle en vredelievende godsdienst van allen, en daarom begrijp ik mensen zoals mohamed B niet.
Ik zou graag eens een keer een gesprek met hem aangaan, of met iemand die dezelfde gedachtengang heeft als hem. :o
oke.
de beste is om helemaal niet in gesprek te komen met die gasten en zeker als iemand niet over kennis beschikt want ze kunnen je je zo hersenspoelen. de einige wat je kan doen is do3aa voor hun doen dat allah hun leidt naar het goede pad of dat allah ons behoedt voor hun acties
elmoejahida
30-06-2005, 10:10
Gair inscha Allah!!...Allahoe A3lam!!!
justice21
30-06-2005, 12:15
Assalamoe 3alaikum wa ra7matoe Allahi wa barakatouh...
Het is mijn plicht om Islamitisch over te komen...omdat ik een MOSLIMA ben!!
Echt Soeb7ana Allah ..mensen gaan meteen zitten oordelen...ik heb niet ss iets gezegd over mijn gedachtes...en over mijn broeder Mohammed B. behalve dan dat ik bij de zitting plaats wil nemen....Soeb7ana Allah....
Ik geef geen antwoorden op domme/stomme vragen!! En volg geen sekte..behalve de Qoraan & De Soenna....
En ik wil mijn broeder zeker steunen!!!!!!!!!!Ik steun mijn broeders&zusters overal ter wereld!!!....en wat betreft hun daden..daar gaat alleen Allah soeb7anahoe wa ta3ala over EN NIET IK!!!
Het is mijn plicht om als MOSLIMA Hiedaya en Maghfierah te vragen aan Allah soeb7anahoe wa ta3ala voor mijn broeders&zusters..en ze te steunen!!!
Wa Allahoe 3alimoen 7akeem!!
Wa3alaikum assalaam wa ra7matoe Allahi wa barakatuoh..
Oegt Jihad
Elmoejahida..ik vind dit een beetje een zieke reactie!
je broeder???? dus wat je eigenlijk zegt is ook al noemt iemand zich een moslim en is hij een moordenaar verkrachter pedofiel,,
maakt niet uit je steunt ze overal te wereld.
misschien moet je eens wakker worden en je bedenken dat elk mens een individu is.
islam uit zich in daden.
en iemand vermoorden is in mijn ogen niet echt islamitisch!!!
elmoejahida
30-06-2005, 13:31
ik vind dit een beetje een zieke reactie!
je broeder???? dus wat je eigenlijk zegt is ook al noemt iemand zich een moslim en is hij een moordenaar verkrachter pedofiel,,
maakt niet uit je steunt ze overal te wereld.
misschien moet je eens wakker worden en je bedenken dat elk mens een individu is.
islam uit zich in daden.
en iemand vermoorden is in mijn ogen niet echt islamitisch!!!
Soeb7ana Allah..lees eerst voordat je gaat reageren!!!!!!!!!!
Want jou reactie slaat ook nergens op omdat je mijn bericht niet snapt...Wa gair inscha Allah..
justice21
30-06-2005, 22:18
Soeb7ana Allah..lees eerst voordat je gaat reageren!!!!!!!!!!
Want jou reactie slaat ook nergens op omdat je mijn bericht niet snapt...Wa gair inscha Allah..ik snap jou bericht heel goed, en nog vindt ik het ziek.
ik reageer op je inhoud.
je schrijft ik steun mijn broeder overal ter wereld.
en de reden geef je omdat je jezelf een moslima noemt.
ik vindt het bijzonder ziek om een moordenaar te steunen.
dit is een land waar je vrijuit je mening mag geven.
het is te zot voor woorden dat je daarom vermoord wordt.
dat je bij de zitting aanwezig wil zijn ok.
maar wanneer je zegt hem te steunen geef je ook aan het eens te zijn met zijn daad.
je gaat iemand niet steunen als je weet dat hij iemand heeft vermoord.
denk er maar eens over na!!!
Amattallah
02-07-2005, 11:30
Salaamoe Alaikoem wr wbr,
Subhana Allah, de zuster vraagt wat en iedereen valt haar gelijk aan subhana allah. Mensen elke moslim is je broeder en zusters, jij bent niet degene die oordeelt wie je broeder is en wie je zuster is dat bepaald Allah swt.
en betrefd Mohammed B. Het is en blijft mijn broeder, ondanks hij misschien een fout is begaan.
Moge Allah swt ons tot de sirat al mostaqiem leiden, en de haat uit onze harten te halen. Amien
Amattallah
02-07-2005, 11:32
Oegt Jihad
Elmoejahida..
oegti, het is beter om niet te gaan om fitna te vermijden. Want je ziet al wat voor fitna hier al op het forum ontstaat subhana allah. :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.