Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet een meisje nou hebben??

Pagina's : [1] 2

LZN
18-03-2003, 14:56

Hallo mensen.. Waar moet een meisje nou tegenwoordig allemaal aan voldoen om tot een "ideaal" vrouwtje te behoren.. Groetjes....

chicamaroquia
18-03-2003, 14:57
ze moet niet goedkoop zijn, zich niet de hele tij opdringen en ze moet niet de hele tijd van dit soort topics openen anders gaan mensen nog denken dat ze al te gretig is...

Chatefemqemamu
18-03-2003, 14:58
lekker interessant. het is maar wie zich in de positie stelt om eisen te stellen en wie eraan moet voldoen.... dus laten we deze topic meteen wijzigen in: -Wat moet een jongen hebben om de ideale schoonzoon te zijn?

Chatefemqemamu
18-03-2003, 15:06
Origineel gepost door legzella Die jongen vermoord ik nog een keer echt waar... welke jongen dann?? (ik wil niet medeplichtig zijn, ik wil 't alleen weten)

Mistique
18-03-2003, 15:12

he ze heeft best gelijk, wat willen jullie jongens nou eigenlijk????????????????

Chatefemqemamu
18-03-2003, 15:12
Origineel gepost door helleau you go lunatic :wijs: wij moeten nog het een en ander bespreken over achtbanen en vliegende mensen :jeweetog: (nu we 't tochover moorden enzo hebben)

Chatefemqemamu
18-03-2003, 15:13
Origineel gepost door Mistique he ze heeft best gelijk, wat willen jullie jongens nou eigenlijk???????????????? who cares?? :rolleyes: zolang je maar weet wat je zelf wilt, dat is al een hele opgave op zich. (tenzij je komt aanzetten met standaard shiit zoals lief, aardig blablabla)

Mistique
18-03-2003, 15:17
Origineel gepost door Lunatic007 who cares?? :rolleyes: zolang je maar weet wat je zelf wilt, dat is al een hele opgave op zich. (tenzij je komt aanzetten met standaard shiit zoals lief, aardig blablabla) nee wat ik bedoel is, ze willen een meisje dat nog heilig is helemaal niet aangraakt terwijl zij (sommigen dan) vanalles hebben uitgespookt Wij meisjes (ik in ieder geval wel) hebben geen zin in een afgleikte boterham die vanalles heeft gedaan maar wil dat zijn vrouw nooit is aangeraakt. Een jongen en meisje zijn toch gelijk dus wat zij niet mag mag hij ook niet :D

Mistique
18-03-2003, 15:20
Origineel gepost door al8882 er is geen wij, ik is al meer dan genoeg een meisje moet zich allen houden aan de regels zoals de islam die voorschrijft en niet af en toe rechts of links af slaan. moet een jongen dat ook niet doen dan... :rolleyes:

ClaudioLopez
18-03-2003, 15:35
Origineel gepost door legzella Hallo mensen.. Waar moet een meisje nou tegenwoordig allemaal aan voldoen om tot een "ideaal" vrouwtje te behoren.. Groetjes... antwoord op de vraag: - dikke tieten - lekkere k*ont - knap gezicht ( als ze ook nog eens aardig is, is dat mooi meegenomen ) :D :D :bril:

Chatefemqemamu
18-03-2003, 15:40
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN :hihi: heb jij een lekker kontje?? :stout:

Mistique
18-03-2003, 15:42
1 woord : OPPERVLAKKIGHEID :jammer:

Chatefemqemamu
18-03-2003, 15:47
Origineel gepost door Mistique 1 woord : OPPERVLAKKIGHEID :jammer: correctie...physical attraction. know the difference. :wijs:

PerfectTangawia
18-03-2003, 16:10
Origineel gepost door chica*******a ze moet niet goedkoop zijn, zich niet de hele tij opdringen en ze moet niet de hele tijd van dit soort topics openen anders gaan mensen nog denken dat ze al te gretig is... HAHAHAHHAHA :D TANGAWIA :zwaai:

TwinkleEye_19
18-03-2003, 16:20

Origineel gepost door ClaudioLopez antwoord op de vraag: - dikke tieten - lekkere k*ont - knap gezicht ( als ze ook nog eens aardig is, is dat mooi meegenomen ) :D :D :bril: ya called me babe :bril: :stout:

Pagina's : [1] 2