Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : routeplanning marokko

Pagina's : [1] 2

curly_girly
28-06-2005, 22:46

azul allemaal, ik ben al een paar dagen op zoek naar de route van marokko. :rolleyes: ik ga over een week weg en ik reis naar Almeria. ik hoop dat iemand de lijst heeft en die mij kan opsturen... :) groetjes krullebol

xxoujdaxx
29-06-2005, 13:42
ja dat wil ik ook wel weten.

curly_girly
30-06-2005, 12:55
kom op mensen doe niet zo gierig dan............. :kwaad:

mam758
30-06-2005, 12:57
kijk op de site van de anwb dan kun je ook gelijk zien of er ergens n omleiding is succes en alvast n fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!

oujda
30-06-2005, 15:37

wil je via luxemburg gaan of via Brussel / Parijs?

ZaraAya
30-06-2005, 17:39
Via luxemburg, niet doen heb ik gehoord..Mijn vader had het van de ANWB..maar de reden waarom weet ik niet?

anisaleila
30-06-2005, 19:00
Hoi mensen, ja via Luxemburg gaan wij ook altijd en ik vind het veeeeeel beter dan via parijs, madrid etc. Het is inderdaad zoals Abdel 2004 zegt makkelijk, maar ook mooier en beter vind ik. Sinds ik deze route ken, ben ik niet van plan die andere ooit nog eens te nemen, behalve als het echt nodig is. Maar jah iedereen is anders :) Dit is de route: - Breda - Antwerpen - Brussel (via Mechelen)>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-411 - Namur (Namen) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-411 - Arlon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> A-31 / E-25 - Metz >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-21 / E-23 - Nancy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-21 - Dijon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Lyon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Orange >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Marseille >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> …… - Nimes >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Montpellier >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Girona >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Barcelona >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Taragona >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Valencia >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Alicante >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Murcia >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Almeria >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 Veel succes en fijne vakantie!

seniorita1988
30-06-2005, 19:27
Hoi mensen, ja via Luxemburg gaan wij ook altijd en ik vind het veeeeeel beter dan via parijs, madrid etc. Het is inderdaad zoals Abdel 2004 zegt makkelijk, maar ook mooier en beter vind ik. Sinds ik deze route ken, ben ik niet van plan die andere ooit nog eens te nemen, behalve als het echt nodig is. Maar jah iedereen is anders :) Dit is de route: - Breda - Antwerpen - Brussel (via Mechelen)>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-411 - Namur (Namen) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-411 - Arlon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> A-31 / E-25 - Metz >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-21 / E-23 - Nancy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-21 - Dijon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Lyon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Orange >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Marseille >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> …… - Nimes >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Montpellier >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Girona >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Barcelona >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Taragona >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Valencia >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Alicante >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Murcia >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 - Almeria >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> E-15 Veel succes en fijne vakantie! ej0w k voel de kriebels........die ik alleen onderweg naar marokko voel aaaah :D

anisaleila
30-06-2005, 19:42
hahaha ja jij ook al :P ik ga dit jaar niet man, wel jammer maar inshaallah ben ik volgend jaar afgestudeerd en dan gaan we extra lang en nee dat zijn geen zeven weekjes zoals vorig jaar hihi ;) verheug me nu al op volgend jaar :D ga jij deze vakantie? en die kriebels zijn inderdaad heel maf he? Echt een gek gevoel is dat....

seniorita1988
30-06-2005, 19:46
hahaha ja jij ook al :P ik ga dit jaar niet man, wel jammer maar inshaallah ben ik volgend jaar afgestudeerd en dan gaan we extra lang en nee dat zijn geen zeven weekjes zoals vorig jaar hihi ;) verheug me nu al op volgend jaar :D ga jij deze vakantie? en die kriebels zijn inderdaad heel maf he? Echt een gek gevoel is dat.... whaiahia ik ga insha'allah :D over 23 daagjes..wej000000w egt zin ow mygod :D:D :banana:

anisaleila
30-06-2005, 19:59
weet je...............dat als je nu in mijn buurt was dat ik je wel kon wurgen, je maakt t alleen maar erger voor mij :(.............waar ga je naar toe trouwens? en als iedereen terug is, zie je natuurlijk allerlei foto's rondvliegen en dan ben ik helemaal jaloers :S en dan zie ik buiten ook nog eens in de buurt mensen die bagage inpakken en dan heb ik echt wel een rotgevoel dat ik niet ga!

seniorita1988
30-06-2005, 20:01
weet je...............dat als je nu in mijn buurt was dat ik je wel kon wurgen, je maakt t alleen maar erger voor mij :(.............waar ga je naar toe trouwens? en als iedereen terug is, zie je natuurlijk allerlei foto's rondvliegen en dan ben ik helemaal jaloers :S en dan zie ik buiten ook nog eens in de buurt mensen die bagage inpakken en dan heb ik echt wel een rotgevoel dat ik niet ga! haha sorry schat :D vorig jaar had IK zjnoen :( dus ik weet hoe jij je voelt :hihi: whiaa ik ga naar arruit, naast nador... maar ik blijf niet alleen daar, k ga reizen door heel marokko :banana: :banana:

anisaleila
30-06-2005, 20:07
Fijn dat je het met me te doen hebt hahaha. Oow dat is inderdaad lekker ja! Mezian. Ik ga dr weer vandoor. Ik wens je een fijne vakantie en doe voorzichtig he ;) Veel plezier en ik wacht op foto's hahaha Ook voor de rest geldt doe voorzichtig en heel veel plezier! Triek essalama inshallah.....................Gr.Leila

seniorita1988
30-06-2005, 20:11
Fijn dat je het met me te doen hebt hahaha. Oow dat is inderdaad lekker ja! Mezian. Ik ga dr weer vandoor. Ik wens je een fijne vakantie en doe voorzichtig he ;) Veel plezier en ik wacht op foto's hahaha Ook voor de rest geldt doe voorzichtig en heel veel plezier! Triek essalama inshallah.....................Gr.Leila dank je wel meid :D whaihai ik zal fotos maken ;) :D insha'allah :D ik ga ook ff leren..:(

mam758
01-07-2005, 11:42

Via luxemburg, niet doen heb ik gehoord..Mijn vader had het van de ANWB..maar de reden waarom weet ik niet? klopt is n omleiding heb t ook van me pa

Pagina's : [1] 2