Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Woede uitbarsting vlak voor menstruatie..

Pagina's : [1] 2 3

oem_mujahid2
28-06-2005, 19:41

Assalaam ou alaikoum, Ik heb altijd ongeveer 4/5 dagen voor mijn menstruatie komt vette woede uitbarstingen, als iemand iets zegt of doet wat me niet bevalt dan krijgt ie de wind van voren maar echt heel erg...en ik kan om de domste dingen boos worden niet gewoon boos maar woedend dat er stoom uit me oren komt haha.. bijv afgelopen weekend was ik bij me ouders gaan zwemmen, en me man was er ook...ik wou in een opblaasbootje gaan zonnen in het zwembad en ik zei tegen mijn man die in het zwembad zat...je moet me er niet uitgooien of me nat maken want ik wil lekker zonnen zonder gestoord te worden... Nou ik het bootje in haha...gaat ie op de rand hangen en laat mijn bootje helemaal vol water...ik vlieg eruit..geef hem de wind van voren..roep tegen mijn moeder ...zie je hij gunt me ook helemaal niks en ga chagarijnig binnen zitten...haha toen ik eenmaal binnen zat ging ik lachen om mezelf dat ik zo kinderachtig deed... Nou savond kwam me zusje naar beneden en me oudesr waren weg ze zei ruim een wat op me ouders komen zo..ik begon gelijk te schreeuwen wat denk je nou wel niet dat ik voor een 15 jarig trutje opvlieg om op te ruimen rot toch een eind op jij woont hier niet ik ik ga lekker express niks doen voor jou..en ik schold haar ook ngo uit maar dat detail zal ik besparen... kortom vette woede aanvallen en het is echt altijd een paar dagen voor mijn menstruatie vreselijk is dat... wie heeft dit ook weleens ???

Classy.Lady
28-06-2005, 19:45
:o :o :o :o

oem_mujahid2
28-06-2005, 19:51
jij bent erg :lol: dus dat is je ware aard? hahaha nee ik heb dat ook, maar mijn man kan het nog steeds niet vatten dat je lastig kan worden door menstruatie dus dat is the shit ervan hahaha...nou in die dagen ben ik echt ineesn helemaal anders...maar mijn moeder weet het wel voortaan ze zei al komt je menstruatie er weer aan..ik zei ja hoezo?? ze zei die woedeuitbarstingen heb je dan altijd.....en ik word over paar dagen weer voor het eerst ongesteld na mijn zwangerschap dus wist eerst even niet waar het door kwam maar toen mijn moeder herrinerde dat ik dat altijd al had...wist ik weer hoe het kwam..ik ben echt een heks op die dagen...subhanallah

monamour
28-06-2005, 20:23
Ik was ook altijd chagarijnig toen het kwam opdagen... Ik vond zelfs mezelf irritant...:maf: Gelukkig ben ik er een tijdje vanaf!

ranja_fessia
28-06-2005, 20:26

whahahahahha ja dat heb ik ook kapot chagereinig ben ik dan ook! wil het liefts dat niemand tegen me praat :S

OemAbdoellah
28-06-2005, 20:44
HAhahahahaha wajaw verschrikkelijk hormonenaanval.. sinds de bevalling (ik) echt erg..

miss_shasmeen
28-06-2005, 21:14
whahaha ja komt me bekend voor huilen om niets en woede aanvallen ouillie ouillie :hihi: mijn moeder voelt het altijd aankomen en zegt ze he het is weer op komst he :hihi: ik ben echt onuitstaanbaar dan....... je moet niet aan me zitten niets :ego: schaam me er wel voor :o

HaagseHafida
28-06-2005, 21:31
Assalaam ou alaikoum, Ik heb altijd ongeveer 4/5 dagen voor mijn menstruatie komt vette woede uitbarstingen, als iemand iets zegt of doet wat me niet bevalt dan krijgt ie de wind van voren maar echt heel erg...en ik kan om de domste dingen boos worden niet gewoon boos maar woedend dat er stoom uit me oren komt haha.. bijv afgelopen weekend was ik bij me ouders gaan zwemmen, en me man was er ook...ik wou in een opblaasbootje gaan zonnen in het zwembad en ik zei tegen mijn man die in het zwembad zat...je moet me er niet uitgooien of me nat maken want ik wil lekker zonnen zonder gestoord te worden... Nou ik het bootje in haha...gaat ie op de rand hangen en laat mijn bootje helemaal vol water...ik vlieg eruit..geef hem de wind van voren..roep tegen mijn moeder ...zie je hij gunt me ook helemaal niks en ga chagarijnig binnen zitten...haha toen ik eenmaal binnen zat ging ik lachen om mezelf dat ik zo kinderachtig deed... Nou savond kwam me zusje naar beneden en me oudesr waren weg ze zei ruim een wat op me ouders komen zo..ik begon gelijk te schreeuwen wat denk je nou wel niet dat ik voor een 15 jarig trutje opvlieg om op te ruimen rot toch een eind op jij woont hier niet ik ik ga lekker express niks doen voor jou..en ik schold haar ook ngo uit maar dat detail zal ik besparen... kortom vette woede aanvallen en het is echt altijd een paar dagen voor mijn menstruatie vreselijk is dat... wie heeft dit ook weleens ??? I feel ya... Ik heb dan wel geen woedeuitbarstingen maar heb last van stemmingswisselingen... Kan heel erg depri worden en voel me dan echt zwaar verrot om niks... Eerst werd gedacht aan een depressie maar dat is het dus niet, het komt dus echt door me periode... Echt vreselijk...

Rimaa
28-06-2005, 21:50
jah standaard ik heb het ook de week voor me menstruatie, ik kan dan janken, janken, janken, schreeuwen en schreeuwen echt niet normaal. :boos: :boos: :huil: :huil: Ik ijg dan standaard met iedereen ruzie :stomp:

oem_mujahid2
28-06-2005, 21:52
Haha ...alhamdolilah ben ik niet de enige die hier last van heeft...ach ja dan moeten onze mannen in die dagen maar extra sabr hebben.. :p

lilmizz
28-06-2005, 21:53
:eek: Hebben jouw ouders een privezwembad.... :eek:

oem_mujahid2
28-06-2005, 21:55
:eek: Hebben jouw ouders een privezwembad.... :eek: Ja een buitenzwembad niet supergroot...is rond 5 en half meter doorsnee.... :o als ik kom dan sluit mijn moeder alles af zodat er niemand kan komen en ik ongestoord kan zonnen en zwemmen...tja ongestoord niet helemaal als je bootje vol water gegooid word :hihi:

Rimaa
28-06-2005, 21:55
:eek: Hebben jouw ouders een privezwembad.... :eek: ze is een nederlandse, waarschijnlijk wonen haar ouders ergens in Wassenaar :moe: Niet dat ik jaloers ben ofsjow :rolleyes:

toutozient
28-06-2005, 21:57
ik heb er ook zo'n last van, mijn man wordt er gek van

oem_mujahid2
28-06-2005, 21:57

ze is een nederlandse, waarschijnlijk wonen haar ouders ergens in Wassenaar :moe: Niet dat ik jaloers ben ofsjow :rolleyes: haha nee me ouders wonen niet in wassenaar...en zijn ook geen kakkers..ze leven gewoon lekker..geen rijke kakkers...ze hebben het gewoon goed en genieten daarvan.. :)

Pagina's : [1] 2 3