Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saddam saddam saddam en nog eens , maar hebben jullie ook wel gevoel voor de....

Pagina's : [1] 2

MarocStar
18-03-2003, 12:50

Onderdrukte Koerden die in het verleden zijn vermoord door het regime van Saddam. Ik wil alleen jullie mening, wat jullie vinden van Saddam in dat opzicht.

didi_1
18-03-2003, 12:53
Saddam is een gangster

layla_moegroer
18-03-2003, 12:55
saddam is een dictator en hij is voor mij geen moslim in elke stad heeft hij al asnaam van zichzelf net of hij wordt aanbeden :jammer: maar de manier waarop hij tegen zijn vijand praat vind ik toppie :goedzo:

didi_1
18-03-2003, 12:59
Origineel gepost door layla_moegroer saddam is een dictator en hij is voor mij geen moslim in elke stad heeft hij al asnaam van zichzelf net of hij wordt aanbeden :jammer: maar de manier waarop hij tegen zijn vijand praat vind ik toppie :goedzo: He life's a thug life UUUUUUUUUUUUHHHHHHHH

layla_moegroer
18-03-2003, 13:01

Origineel gepost door didi_1 He life's a thug life UUUUUUUUUUUUHHHHHHHH die leven wil jij ook zeker :giechel:

didi_1
18-03-2003, 13:06
A ska a moegroer . a Moesoem :D

kalimiro
18-03-2003, 13:06
HIJ IS WEL WERELDBEROEMD HAHA hij is een vliegende popster op raketten..... yoehoeee

roosje22
18-03-2003, 13:07
Persoonlijk vind ik dat Sadam dood mag vallen! Wat hij die mensen heeft aangedaan is onvergevelijk en allah zal hem daarvoor laten boeten. Maar ik ben tegen de oorlog omdat niet Sadam een bom op zn dikke hoofd zal krijgen maar de vrouwen, kinderen, mannen en ouderen die in Irak wonen zullen sterven.... Sadam heeft net als wat hij in de eerste oorlog had gedaan tig paleizen waar daaronder de meest professionele moderne en niet te vergeten luxe bunkers staan en waar amerika net als bij Osama Bin laden hem nooit zullen vinden.

layla_moegroer
18-03-2003, 13:09
Origineel gepost door didi_1 A ska a moegroer . a Moesoem :D hahahhaha :giechel: ashajnoe ( en een dikke knijp in je wang) :giechel: awoekejoeg :cool:

minora
18-03-2003, 13:10
Origineel gepost door roosje22 Persoonlijk vind ik dat Sadam dood mag vallen! Wat hij die mensen heeft aangedaan is onvergevelijk en allah zal hem daarvoor laten boeten. Maar ik ben tegen de oorlog omdat niet Sadam een bom op zn dikke hoofd zal krijgen maar de vrouwen, kinderen, mannen en ouderen die in Irak wonen zullen sterven.... Sadam heeft net als wat hij in de eerste oorlog had gedaan tig paleizen waar daaronder de meest professionele moderne en niet te vergeten luxe bunkers staan en waar amerika net als bij Osama Bin laden hem nooit zullen vinden. helemaal mee eens. er zullen zoveel onschuldige mensen sterven, als hij echt een leider is stapt hij op om hen levens te reden

didi_1
18-03-2003, 13:11
Jullie vergeten dan wel dat er bijna geen analfabeten zyn in Irak en de gezondheidzorg en onderwijs goed en gratis was voor het volk. En die Amerikanen hebben meer bloed aan hun handen dan hosseintje

didi_1
18-03-2003, 13:13
En wat betreft doe doden die zyn gevallen door hem dat waren de koerden die bijna het kwart van het land wouden hebben en dan krijg je oorlog en dan vallen er doden . En toen keken ze toch ook gewoon toe . Maar ja oorlog of geen oorlog die winaar is toch een schurk

kalimiro
18-03-2003, 13:14
saddam zal van zijn lang zal ze leven niet opstappen dat weet ik wel zeker!!!!

Masriya
18-03-2003, 13:14
Origineel gepost door layla_moegroer saddam is een dictator en hij is voor mij geen moslim in elke stad heeft hij al asnaam van zichzelf net of hij wordt aanbeden :jammer: maar de manier waarop hij tegen zijn vijand praat vind ik toppie :goedzo: IK had het niet beter kunnen zeggen :D

layla_moegroer
18-03-2003, 13:21

Origineel gepost door Masriya IK had het niet beter kunnen zeggen :D .................. ;)

Pagina's : [1] 2