Bekijk originele versie : help aub
sallaam dames wie kent er een produkt dat helpt bij erge transparatie ik heb van alles en nog wat geprobeerd aan deo,s en creme,s maar ze helpen niet weet iemand een product die wel goed werkt?
alvast bedankt :( :zwaai: salwa23
jawhara1
18-03-2003, 13:52
Vichy zonder alcohol kan je halen bij de apotheek
door dagelijkse reiniging natuurlijk, + deo's en creme'es
bye
ja faats,maar bij sommigen is dit niet voldoende,omdat hun zweetkliertjes meer zweet produceren.
karima001
18-03-2003, 20:24
he meid ik heb de ideale oplossing voor jou namelijk: DEOLEEN, het is een roller zonder parfum, het zorgt ervoor dat je niet transpireert en fris ruikt. het is verkrijgbaar in alle drogisterijen volgens mij, bij etos enzo. hoop dat het helpt, probeer eens zou ik zeggen
liefs karima
dank je choco waar kun je het kopen in Maroc bij de apotheek spreek je uit er varing :D helpt het jou het zal voor mij ook een uitkomst zijn want zelfs Deoleen helpt niet bij mij :zwaai:
Lieve schat, kinta en shirly kan je ook in Nerland kopen. Ik weet niet hoe het zit met andere steden, maar hier in Rotterdam kan je het halen bij Khadija is een winkel met marokkaanse producten in de
Zwartjanstraat. Ik denk dat kinta wel helpt dat heb ik gehoord van mijn nichten in marokko. Deoleen is goed, maar ook dat helpt niet bij iefdereen. Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan
anissa2005
22-03-2003, 00:48
ik had ook een meid in de klas die ook altijd zo erg ruikte
en een keer heb ik het gewoon gezegt niet om haar te pesten gewoon om haar te helpen ze zij ja ik doe er alles aan maar het wil niet stoppen
toen heeft ze een afspraak met de dokter gemaakt en die had haar geholpen en nu ruik je echt niets meer moet je ook gaan proberen
EN MEIDEN DAT VAN SHIRLY WAAR HALEN JULLIE HET VAANDAN HET IS VOOR PUISTEN OP JE GEZICHT EN NIET VOOR ONDER JE OKSELS
duss als ik jou was ga gewoon naar de dokter
hmmm ik vidn zweet lekker ruiken
sallaam dames ik heb de oplossing gevonden antitransperrantcreme van Vichy hij werk echt goed dus voor meiden met het zelfde probleem absoluut een aan rader je kunt het kopen bij de apotheek beslama bedankt voor jullie hulp meiden boesa salwa trouwens de huisarst heeft er niks voor mijn probleem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.