Bekijk originele versie : Saddam, vlucht!!!
freemale
18-03-2003, 11:58
Iedereen heeft het overd at VS zo slecht is en dat ze doden gaan veroorzaken door hun machtsspelletje.
En Saddam dan? Geeft hij echt om zijn volk, land? Waarom verlaat hij het land dan niet? Hierdoor zijn ze ALLEBEI schudig aan massamoorden!
Dan heeft ie het ook goed voor elkaar dat Bush voor aap staat, want dan heeft hij niet echt meer een reden om aan te vallen!
Saddam moet zich opofferen voor zijn miljoenen inwoners!!!
Origineel gepost door freemale
Iedereen heeft het overd at VS zo slecht is en dat ze doden gaan veroorzaken door hun machtsspelletje.
En Saddam dan? Geeft hij echt om zijn volk, land? Waarom verlaat hij het land dan niet? Hierdoor zijn ze ALLEBEI schudig aan massamoorden!
Dan heeft ie het ook goed voor elkaar dat Bush voor aap staat, want dan heeft hij niet echt meer een reden om aan te vallen!
het draait allemaal om macht..Saddam vertikt het om weg te gaan want dan heeft Bush gewonnen en geeft Bush een 'betere' status.....
ik ben het super met je eens dat Saddam daar op moet rotten maar t zelfde geldt voor Bush they both suck... ieghh walgelijk...2 apen :kwaad: ..
HoummisA
freemale
18-03-2003, 12:17
Ok, maar dat er door zijn trots zoveel mensen dood zullen gaan is regelrecht walgelijk.
Ik denk ook dat bush echt als een flapdrol uit de hoek zal komen als Saddam vlucht! Heel de wereld zal hem uitlachen!
Ok, maar dat er door zijn trots zoveel mensen dood zullen gaan is regelrecht walgelijk.
Ik denk ook dat bush echt als een flapdrol uit de hoek zal komen als Saddam vlucht! Heel de wereld zal hem uitlachen!
nou ik betwijfel het.....
ze zien bush als een overwinnaar..omdat hij maar met zn vingertjes hoeft te knippen en alles komt voor elkaar....iemand anders moet die stomme idioten bush en saddam een lesje leren....
echt.........
Dat ze Saddam Hoessein 48 uur geven is gewoon een schijnbeweging van de Amerikanen,want ze weten dat Saddam dat niet doet.Amerika wil wat dan ook gewoon Irak aanvallen.Het gaat hun gewoon om de aardolie.en daar gebruiken ze als smoesje Saddam voor.Stel je voor dat Saddam opeens wel vertrekt,dan krijgen ze de schrik van hun leven,want dan mogen ze opeens wettelijk niet meer aanvallen.en dan moeten ze weer een nieuw smoesje verzinnen om macht te krijgen over die aardoliebronnen.dus dat is het laatste wat ze hopen ,dat Saddam vertrekt.Als ze echt wilden dat Saddam moet vertrekken,dan hadden ze dat wel in resolutie 1441 beschreven.Het is een grote onzin dat ze het Iraakse volk willen beschermen tegen Saddam,alsof hun om moslims geven.dat kan je al zien aan Israel hoeveel moslims er iedere dag sterven,en Israel wordt al 40 jaar niet veroordeelt.Als Amerika volkeren tegen hun dictators wil beschermen,waarom gaan ze niet naar talrijke Afrikaanse landen(in Afrika alleen al zijn er meer dan 20 dictatoriale regimes),Zuidamerikaanse en aziatische landen.Dus laat me niet lachen dat het om Saddam Hoessein gaat.PUUR OM DE OLIE
Waarom zou Saddam uit zijn land moeten vertrekken omdat een amerikaanse ezel dat van hem vraagt. Waar slaat dat op? Sins wanneer heeft Amerika de leiding over de wereld politiek, overigens staat de VN grotendeels achter Irak, dus heeft Bush helmaal niets te eisen. Zou het alleen gaan om het regime van Sadaam dan heeft de VS nog lang werk om alle corrupte en brute politieke leiders van een land omver te werpen.....Natuurlijk draait dit om de centen en valt de appel niet ver van de boom, vader Ezel is mislukt in zijn strijd tegen Saddam tijden de Golfoorlog en ezeltje mag het nu afmaken. Hoop dat Bush een gruwlijke dood te wachten stAAT...
Origineel gepost door thugdout
Het is zijn land waarom zou hij weg gaan.
Hoe zou jij het vinden als een buitenstaander zei dat je je land moet verlaten. ....
hahah daar draait t niet om het gaat om het principe....okeey is stom als zo'n domme aap als BUSH de baas gaat spelen.
Maar Saddam moet daar verdwijnen en zn volk kan zelf niets doen dat is t trieste...dus een buitenstaander moet t wel doen.
Alleen achter dit hele verhaal schuil een grotere betekenis een heel ander doeleinde dan Bush als reden geeft...alleen om zo "legaal'te kunnen moorden
:zwaai:
Kingofmaroc
18-03-2003, 13:51
:auw: = dat zou ik doen met bush :D
:Iluvu:
Origineel gepost door Kingofmaroc
:auw: = dat zou ik doen met bush :D
:Iluvu:
Egte liefde :D
:zwaai:
Salaam,
Er gaat denk ik (incha'allah niet) oorlog komen, of de vn er tegen is of niet er zal oorlog komen denk ik, weet je waarom???
Wel de economie van Amerika zit in een dieptepunt waar ze niet uit kunnen tenzij er nieuwe resources worden gevonden waarin ze kunnen investeren, dit hebben ze namelijk gevonden in Iraq waar er 70 oliebronnen nog niet zijn aangeraakt!!! Dus amerika zal zowiezo oorlog voeren, zij weten zelf (Amerika) dat Iraq geen massa vernietigingswapens heeft (omdat zij deze hebben vernietigd in de Golf).
Het enigste wat we kunnen doen is hopen op Allah Swana Tah hala, en bidden dat er zo weinig mogelijk slachtoffers gaan vallen, doe wat ik doe en bid voor je broeders & zusters in palestine & Iraq vergeet hen niet, elke keer dat je bid, dou3a doet, denk aan je broeders & zusters vergeet hen niet, en zij zullen je in het hiernamaals niet vergeten.
Salaam Moehalaikoem
Je broeder in de islam
Het gaat er bush inderdaad niet om dat saddam daar wel of niet weg gaat want iedereen weet dat saddam daar blijft zitten, bush wil oorlog en dat daarmee de dood van duizenden mensen op zijn naam komen te staan zal hem een worst zijn dat boeit bush niet net zo min als dat saddam het wat zal intresseren, als het saddam wel wat zou kunnnen schelen zou hij zijn boel al gepakt hebben, maar wie van de 8 saddams zal er uiteindelijk gepakt worden? of waren het er nu 12 volgens de laatste berichten? en velen zeggen dat saddam allang dood is,wie zal het zeggen..... feit blijft dat er oorlog komt en dat nl ze politiek steunt en millitair niet deugt ook voor geen meter, behoorlijk hypocriet ......een oud nieuwtje over saddam is dat er in zijn paleis een koran ligt die in 3 jaar tijd gemaakt is met het bloed van saddam zelf en daar hadden ze 24 liter saddam bloed voor nodig
wat ik heb gelezen is dat het met zijn eigen bloed is maar dat het bloed van zijn broeders is maakt het nog gruwelijker dan het al was
Als ik het goed heb gehoord, en dat heb ik, dan heeft bush Saddam verteld dat hij weg moet, zodat het Amerikaanse leger vreedzaam Irak binnen kan marcheren.
Dus dat Saddam weggaat is geen optie.
Plus, bewijs eens dat Saddam iets slechts heeft gedaan, en dan bedoel ik echt bewijs.
Ik weet dat als Amerika Irak heeft dan heeft Amerika de hele islamitische wereld.
Irak is nog steeds met of zonder Saddam ons machtssymbool.
Sterven bij het verdedigen van je land is geen blunder en helemaal niet walgelijk.
Ook is geen enkele moslim bang voor de dood.
De enige die dan schuld heeft bij de dood van Irakeze burgers is Amerika.
Net zoals de Amerikanen zeiden over 11 september dat het niet komt door hun bemoeienis in het midden-oosten, maar dat de terroristen de enige schuldigen zijn is Amerika hier de enige schuldige.
Niemand ook Saddam Houssein hoeft zich te laten verdrijven uit zijn eigen geboorteplaats.
VanBasten
19-03-2003, 01:50
Origineel gepost door hanibal
Plus, bewijs eens dat Saddam iets slechts heeft gedaan, en dan bedoel ik echt bewijs.
Even een kleine greep uit de vele dingen die Saddam verkeerd heeft gedaan (en dat is nog zeer zwak uitgedrukt)
1982 Saddam gebruikt chemische wapens in zijn oorlog tegen Iran
1988 Gifgasaanval van Saddam op het Koerdische dorp Halabja, waarbij 4000 onschuldige burgers omkomen
2 augustus 1990 Saddam valt Koeweit binnen. Vrouwen worden massaal verkracht, tegenstanders gemarteld en gedood
Ik noem maar een paar gebeurtenissen, maar Irakeze vluchtelingen kunnen je vast nog eens duizenden voorbeelden geven van de slechtheid van Saddam.
Durf je trouwens met droge ogen te beweren dat Saddam een moslim is?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.