Bekijk originele versie : nicht van bin laden wil popster worden!!
Dalilah18
18-03-2003, 11:40
RIJSWIJK (IPB) - Het 26-jarige nichtje van Osama bin Laden, Wafah Binladin, wil popster worden. Dat meldt de Britse krant Sunday Times zondag. Ze zou bezig zijn nummers op te nemen in Londen samen met een producer die eerder met Madonna en Björk werkte.
Na de aanslagen van 11 september is Wafah Binladin verhuisd van New York naar Londen. In de Verenigde Staten werkte ze als advocate, maar na 11 september heeft ze die baan op moeten geven. Ze heeft weinig contact met haar oom. Volgens een vriend heeft ze geen superstem, maar zou ze aardig ver kunnen komen in de muziekbusiness.
Copyright 2003 ANP
Bin laden kan zijn eigen familie niet eens in de hand houden.
lag in een deuk toen ik dit las :D
freemale
18-03-2003, 11:45
Ja en? Hij is toch niet verantwoordelijk voor alles wat zijn familie doet? Al wordt zijn nicht prostituee....
ahma_m_tiechien
18-03-2003, 11:48
Tezzzzz snap niet dat zulke mensen in andermans FAMILIE zaakjes gaan lopen neuzen.
En dan nog dat er mensen zijn die dat interessant vinden :jammer:
Dalilah18
18-03-2003, 12:11
nou, die zak van een bin laden, is er wel voor dat vrouwen gestenigd worden, laat hem maar eerst met zijn eigen familie beginnen, daar de boel schoonvegen voordat hij met anderen begint. hypocriet
maar ja, jullie berggeiten zijn natuurlijjk aanhangers van hem, I understand
freemale
18-03-2003, 12:14
Berggeiten? Waar heb je het over? Dat ik vind dat hij er niet verantwoordelijk voor is, wil dat meteen zeggen dat ik een aanhanger ben????? :confused:
Origineel gepost door Dalilah18
nou, die zak van een bin laden, is er wel voor dat vrouwen gestenigd worden, laat hem maar eerst met zijn eigen familie beginnen, daar de boel schoonvegen voordat hij met anderen begint. hypocriet
stenigen................is een islamitische regel die alleen toegepast kan worden in een echt islamitsch land met een islamitische wetgeving...DUS JE ARGUMENT IS BLA...kan k daar misschien de conclusie uit trekken dat iedereen, die volgens jou bepaalde islamitsche aspecten opneemt in zijn mening en standpunten die jou niet aanstaan, een zak is...
en wat heeft hij met zn nichtje te maken inderdaad...hij s verantwoordelijk voor zijn eigen daden en die van zijn directe familie. Ik zie jou tog ook niet je familie beteren.......voorzover je dat kan. Bevooroordeeld als je bent...damnzzz...je zou maar een plakkertje op je rug krijgen door jou.....je zal maar de verkeerde achternaam dragen joh......
doe ff normaal zeg
:zwaai: :zwaai:
HoummisA
ja ik heb het gehoord...en ze hebben een vrouwelijke benladen laten zien op tv............hoe lomp kan je zijn zeg....!!!!! typisch nederland
sokkaynna20
18-03-2003, 19:59
hahaahaha wat een grap.Iedereen wil tegenwoordig zangeres worden.Maar ja je kan Osama niet kwalijk nemen dat zijn nicht denkt dat ze het gaat maken. Ik denk dat hij het wel druk genoeg heeeft om te verstoppen dan zich druk maken om zijn nichtje
Bent_Fes
18-03-2003, 20:10
Origineel gepost door Hoummis
stenigen................is een islamitische regel die alleen toegepast kan worden in een echt islamitsch land met een islamitische wetgeving...DUS JE ARGUMENT IS BLA...kan k daar misschien de conclusie uit trekken dat iedereen, die volgens jou bepaalde islamitsche aspecten opneemt in zijn mening en standpunten die jou niet aanstaan, een zak is...
en wat heeft hij met zn nichtje te maken inderdaad...hij s verantwoordelijk voor zijn eigen daden en die van zijn directe familie. Ik zie jou tog ook niet je familie beteren.......voorzover je dat kan. Bevooroordeeld als je bent...damnzzz...je zou maar een plakkertje op je rug krijgen door jou.....je zal maar de verkeerde achternaam dragen joh......
doe ff normaal zeg
:zwaai: :zwaai:
HoummisA
Heb niets aan toe te voegen.......:goedzo:
Bent_Fes
18-03-2003, 20:12
Nou dat "zak" waar jij het over hebt, heeft het zelf niet verzonnen over het stenigen van vrouwen...maar Allah swt zelf! Ooit van Sharia gehoord....nee vast niet!!
berggeiten??????????????? :confused: :confused: :giechel: :giechel: wat een idioot ben jij :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.