Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ze zullen 't merken wanneer 'h te laat is...

Pagina's : [1] 2 3 4

Rizkkii
18-03-2003, 08:28

zionbee$t bush geeft heldheftig President Saddam Hussein en zijn zoons moeten Irak binnen 48 uur hun geboorte land verlaten. . De oorlog komt dus zijn we er gedwongen om tegen aktie uit te voeren.. Ik waarschuw ieder moslim er zullen V....... verspreid worden.. De zionbee$t zal het merken wanneer het te laat is..

najiimm
18-03-2003, 16:34
Allah zal Saddam steunen.

Titania
18-03-2003, 16:40
Origineel gepost door najiimm Allah zal Saddam steunen. Jij, nederig wezentje, hebt niks te vertellen aan welke "kant" God staat.

Hoummis
18-03-2003, 16:41
Origineel gepost door najiimm Allah zal Saddam steunen. Saddam steunen?....ziekelijk die man verdient dat niet hoor Allah zal de Iraki's steunen Insha'Allah...maar niet Saddam :rolleyes: :zwaai:

nadiaaa
18-03-2003, 18:31

Origineel gepost door najiimm Allah zal Saddam steunen. :rolleyes: Als Sadam wekelijk enig sjoegge zou geven om de Irakese bevolking dan zou die zijn trots opzij zetten en zichzelf overgeven....zucht.......Als Bush een zionbeest is......wat is Sadam dan wel niet.

Aeler
18-03-2003, 20:32
geen wezen op aarde zal er in slagen te voorspellen wie Allah wel en niet helpt, mag ik dan ook aan hen vragen die enige respect tonen voor de islam ook geen voorspellingen/hypotheses omtrent Allah doen, dank bij voorbaat

sahraouiaa
18-03-2003, 20:44
Allah oe a3lam niemand kan voor allah spreken.

boefje
19-03-2003, 12:25
Origineel gepost door Titania Jij, nederig wezentje, hebt niks te vertellen aan welke "kant" God staat. heee ik begin me echt aan jou te iriteren :kwaad:

KoRnOnTheCops
19-03-2003, 12:29
ze heeft toch gelijk? wie zijn wij om te weten wat Allah doet?

boefje
19-03-2003, 12:31
Origineel gepost door Corrie Als Allah Saddam steunt dan vervloek ik Allah, dat is dan geen god, dat is een duivel dan..........(vergeef me mijn harde woorden) Ik ben zwaar tegen de oorlog, maar Saddam is een gesel voor zijn volk een moordenaar van moslims, een kindermoordenaar, een algemene moordenaar met een gruwelijke willekeur waardoor niemand veilig is. Ik kan niet geloven dat Allah zo iemand zal steunen, Allah is rechtvaardig.... Ik hoop wel van harte dat Allah aan de zijde van de iraakse bevolking staat en hun steunt............ weet je wie de duivel is ??? je moeder en vader die je niet goed hebben opgevoed vuile **** .je moet opletten op je uitspraaken al khaba ga toch met je hollandes vriendjes spelen . wat is het nou ben je ze zo dankbaar dat ze je moeder en vader binnen hebben gelaten dat je daarvoor je geloof vergeet???? tfoe hlik .vervloekt zijn al die mensen zoals jou

boefje
19-03-2003, 12:34
Origineel gepost door pista Net als ie de palestijnen steunt? ja sorry . :o maar bedoel deze mannetje

KoRnOnTheCops
19-03-2003, 12:41
Origineel gepost door boefje weet je wie de duivel is ??? je moeder en vader die je niet goed hebben opgevoed vuile **** .je moet opletten op je uitspraaken al khaba ga toch met je hollandes vriendjes spelen . wat is het nou ben je ze zo dankbaar dat ze je moeder en vader binnen hebben gelaten dat je daarvoor je geloof vergeet???? tfoe hlik .vervloekt zijn al die mensen zoals jou respect voor elkaar zeg. je hoeft het niet met iemand eens te zijn, maar dat kan ook op een normale manier gezegd worden

grendel
19-03-2003, 13:26
Origineel gepost door boefje weet je wie de duivel is ??? je moeder en vader die je niet goed hebben opgevoed vuile **** .je moet opletten op je uitspraaken al khaba ga toch met je hollandes vriendjes spelen . wat is het nou ben je ze zo dankbaar dat ze je moeder en vader binnen hebben gelaten dat je daarvoor je geloof vergeet???? tfoe hlik .vervloekt zijn al die mensen zoals jou Boefje, take it easy, neem een slokje water....effe rustig adem halen Ja, gaat het weer een beetje. Ok, ik denk dat je het nog niet wist maar Corrie is GEEN moslim. Dus dan kan zij ook het geloof niet vergeten, weet je. Ik dacht dat Corrie Boedhist is, maar correct me if i am wrong :D

najiimm
19-03-2003, 15:54
Origineel gepost door Corrie Ik ben zwaar tegen de oorlog, maar Saddam is een gesel voor zijn volk een moordenaar van moslims, een kindermoordenaar, een algemene moordenaar met een gruwelijke willekeur waardoor niemand veilig is. Ik hoop wel van harte dat Allah aan de zijde van de iraakse bevolking staat en hun steunt............ Je bent helemaal gedoktroneerd dame door het westen, sinds wanneer ben je voor het laatst naar irak geweest? om zo'n conclusie te kunnen trekken dat saddam een moordenaar is.. Weet je, wat nog erg is!... sharon en buch die dagelijks tientalen duizende onschuldige mensen aan het uitmoorden zonder enige tegen verzet.. wie rechtvaardigd dat?

boefje
19-03-2003, 15:58

Origineel gepost door grendel Boefje, take it easy, neem een slokje water....effe rustig adem halen Ja, gaat het weer een beetje. Ok, ik denk dat je het nog niet wist maar Corrie is GEEN moslim. Dus dan kan zij ook het geloof niet vergeten, weet je. Ik dacht dat Corrie Boedhist is, maar correct me if i am wrong :D :cola: ;)

Pagina's : [1] 2 3 4