Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er nog nooit een relatie gehad?

Pagina's : [1] 2

AbaHoeCh
17-03-2003, 22:48

Wat ik mij de laatste tijd afvraag is, wie van de meiden hier op yasmina heeft nog nooit een vriendje gehad? Ik heb er nog nooit 1 gehad en heb er eigenlijk ook geen behoefte aan :rolleyes:

sweet_karima
17-03-2003, 22:49
hoe oud ben je meid? Bousa Kbira KaRiMaKe

AbaHoeCh
17-03-2003, 22:51
Origineel gepost door sweet_karima hoe oud ben je meid? Bousa Kbira KaRiMaKe 15 je gaat nu zeggen van 'ja maar dat komt nog wel want je bent nog jong' maar geloof mij, dat gaat nooit gebeuren JAMAIS en dat gaat ook zo blijven tot mijn huwelijk

sweet_karima
17-03-2003, 22:52
is goed meid... inshaalah... Bousa Kbira KaRiMaKe

AbaHoeCh
17-03-2003, 22:52

Origineel gepost door sweet_karima is goed meid... inshaalah... Bousa Kbira KaRiMaKe inshaalah ;) :zwaai:

00karima00
17-03-2003, 22:55
Origineel gepost door Alicia_girl Wat ik mij de laatste tijd afvraag is, wie van de meiden hier op yasmina heeft nog nooit een vriendje gehad? Ik heb er nog nooit 1 gehad en heb er eigenlijk ook geen behoefte aan :rolleyes: i join yhe club :D ...heb er ook geen gehad..

lala_fatima
17-03-2003, 22:56
ik heb nog nooit een vriend gehad en ik ben daar blij om....ALLAH heeft me de kracht gegeven om de verleiding te weerstaan, en daarvoor ben ik HEM erg dankbaar..pleeg ik ook niet zondes op dat gebied ....ik wacht wel op mijn mannetje :D

AbaHoeCh
17-03-2003, 23:00
Origineel gepost door lala_fatima ik heb nog nooit een vriend gehad en ik ben daar blij om....ALLAH heeft me de kracht gegeven om de verleiding te weerstaan, en daarvoor ben ik HEM erg dankbaar..pleeg ik ook niet zondes op dat gebied ....ik wacht wel op mijn mannetje :D dat bedoel ik juist :) liever op mijn mannetje wachten dan naar het hellevuur :eek:

AbaHoeCh
17-03-2003, 23:01
Origineel gepost door 00karima00 i join yhe club :D ...heb er ook geen gehad.. je bent welkom lieverd :p

BentDagilia
18-03-2003, 00:41
Ik heb er ook nog nooit een gehad tot een week geleden... Ik ben helemaal van de wereld en het is absoluut de ware. Ik heb gewoon gewacht totdat ik de juiste zou vinden en met diegene heb ik nu een seriuese relatie... Bent Dagilia :zwaai:

Najib26
18-03-2003, 00:49
Origineel gepost door chica*******a ik heb er een gehad en die heb ik nog steeds :D zaterdag waren we 2 jaar en 2 maanden samen. over 4 jaar inch'allah gaan we trouwen, eerst school afmaken, dan de lol... :D Pff zo lang iets harams doen. Ik hoop dat Allah het je vergeeft.

Najib26
18-03-2003, 00:53
Origineel gepost door chica*******a ik ben verloofd najib, met relatie bedoel ik verloofd! vind het alleen lullig om het nu al van de daken af te schreeuwen terwijl we pas over 3/4 jaar gaan trouwen. Is de huwelijksakte getekend?

qwatra
18-03-2003, 10:20
ik heb ook nog nooit een relatie gehad, maar soms was het er bijna van gekomen, ik ben zeer blij dat Allah mij de kracht heeft gegeven om toch altijd nee te zeggen, ik hoop echt dat dat zo blijft tot ik de ware tegenkom met wie ik ga trouwen, inschahalah

Hafsat
18-03-2003, 11:02
Ook nog nooit een relatie gehad, al amdulilah :D Ik ben 21 en als ik in mijn omgeving kijk naar andere meiden die wel al een relatie hebben gehad ben ik alleen maar blij :)

faudela
18-03-2003, 11:46

Ik heb ook nog nooit een vriend gehad ofzo, want als je een kijkje neemt in de Koran dan zul je echt nooit aan een relatie beginnen, tenzij het zeker is dat je gaat trouwen..Het is echt haram en ik weet niet waarom de meeste daaraan meedoen. Liefs

Pagina's : [1] 2