Bekijk originele versie : Ik wil nu nie moeilijk doen....
hanane_be
27-06-2005, 16:33
Veel meisjes willen aankomen,maar ik wil dus afslanken!!
Ik ben sinds vorige zomer 7-8 kilo aangekomen,komt omdat ik een beetje depri was :traan1:
Nu ben ik er helemaal bovenop en wil ik de kilo's dus weer kwijt...
Maar probleem is,ik wil iets waarmee de kilo's eraf vliegen, 4 kilo per week ofsooow :maf2:
Ik hoop dat iemand me kan helpen,want ik wil mn figuurtje terug,mn kast hangt vol kleren waar k nie meer inkan, vreselijk gwn :jammer:
dusssss...dames, verricht een goede daad en heeeeeelllpp meeeee :D
ik zal je eeuwig dankbaar zijn :goedzo:
ow,kan je wel concreet iets omschrijven,zo van 1ste dag dit,2de dag dat enz
heb gn problemen met strenge voedingspatronen,als het maar vooruit gaat :D
hoop op veel reacties,en alvast bedankt,jullie zn allemaal schatjes
daarom krijgen joellie van mij een dikke koes :kus:
farida22
27-06-2005, 16:45
gewoon weinig eten als het aan mij ligt hoef ik niet te eten of na de kantine toe lopen op me werk.. ma ik moet wel ik wil nl aankomen.. waarom moet je zoveel eten.. gewoon 1 boterham is genoeg wen eraan... kauw kauwgom of drink water... ik snap niet hoe ze vol willen eten.. gewoon doen wat ik zeg
farida22
27-06-2005, 16:46
ik vul me tijd (helaas) met leukere dingen dan eten.. duss dikke/volle mensen eigenlijk horen jullie dat te doen... dus veel succes
hanane_be
27-06-2005, 16:46
gewoon weinig eten als het aan mij ligt hoef ik niet te eten of na de kantine toe lopen op me werk.. ma ik moet wel ik wil nl aankomen.. waarom moet je zoveel eten.. gewoon 1 boterham is genoeg wen eraan... kauw kauwgom of drink water... ik snap niet hoe ze vol willen eten.. gewoon doen wat ik zeg
kauwgom krijg je honger van :p
maar de rest zal ik proberen,bedankt :kus:
hanane_be
30-06-2005, 15:56
fruit, groenten eten veel water drinken..groene thee helpt je ook afvallen..verder moet je geen maaltijd overslaan neem wel kleinere porties want als je je zelf uithongert val je uiteindelijk wel kilo's af die je weg wilt maar je eet daarna bijvoorbeeld een mac chicken ofsow dan zit er gelijk in no time weer 7 kilo vet aan je lichaam een jojo effect krijg je dan (super slecht!!)..laat verder snacks en en vettige tussendoortjes zitten (bijv: chips, snoep, chocola, koekjes) neem dan bijv: een stuk fruit of een frisse salade
als je sneller van je kilo's af wilt kan je ook sporten dan ben je en fit en is je lichaam strak..zelfs een stukje lopen of hardlopen is al genoeg mohim minimaal een half uur per dag bewegen.. :banana:
ik hoop voor je dat het lukt meid ;) ...eet zelf ook op die patroon niet omdat ik wil afvallen maar omdat het ook nog gezond is :goedzo:
dank je wel lieverd
nu hopen dat ik het karakter kan opbrengen om me eraan te houden :D
maar is heel verstandig van je,lekker gezond :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.