Bekijk originele versie : Zaalvoetbal Den Haag!!!!!
Het is eindelijk zover!!! Piraat en ik hebben eindelijk de datum voor het zaalvoetbal. Het zal plaatsvinden op zondag 30 maart van 16.00-18.00 (voor sommige mensen was het de afgelopen keer te vroeg!) in sporthal Oranjeplein. Iedereen die mee wil doen wordt verzocht om een PM-tje te sturen naar een van ons. Vermeld daarbij waar je vandaan komt dan krijg je voor zover nodig een routebeschrijving van ons.
IK VERWACHT WEL WAT MENSEN DUS LAAT ONS NIET ZITTEN!!!!.
ClaudioLopez
17-03-2003, 21:11
jammer dat het zondag is (ov niet geldig)
hahahaha claudiolopez....kom op man....voor 1 keertje een treinkaartje kopen... :D
ClaudioLopez
17-03-2003, 21:16
ja dat is waar, voor de meeste mensen komt zondag goed uit, maar omdat ik nou eenmaal zo gierig ben, zal ik er heelaas niet bij zijn..
hahahahahahaha.....ewa ja....helaas pindakaas dan maar.... :D
prettiggestoord
18-03-2003, 09:42
heeeee saaaa dodelijk voetbal dat is mijn leven!!!
PerfectTangawia
18-03-2003, 09:50
Origineel gepost door ClaudioLopez
ja dat is waar, voor de meeste mensen komt zondag goed uit, maar omdat ik nou eenmaal zo gierig ben, zal ik er heelaas niet bij zijn..
HAHAHAHAHAHA... nou ik weet wel zeker dat je rennend komt..?
TANGAWIA
pilligrossaboy
18-03-2003, 11:04
hey brasco ik ga checken of ik kan,moet je met een team komen of word het gewoon gemend,en zo ja als je met een team moet komen hoeveel spelers???
afz pilliboy
ps oranjeplein is toch daar bij de koningstraat of niet????
Origineel gepost door pilligrossaboy
hey brasco ik ga checken of ik kan,moet je met een team komen of word het gewoon gemend,en zo ja als je met een team moet komen hoeveel spelers???
afz pilliboy
ps oranjeplein is toch daar bij de koningstraat of niet???? ik neem maar ff de gelegenheid om voor brasco te reageren aangezien hij dat niet zelf doet....het is dus een gemengd spel en iedereen is welkom....het is dus niet echt de bedoeling dat je een eigen team meeneemt en dan tegen andere teams gaat spelen....die laatste vraag durf ik niet over te antwoorden...k ben niet goed in straatnamen daar....
Origineel gepost door Brasco
Bedankt ilham, ik was bezig met antwoorden maar mijn pc viel uit. Maar nu weet je het, het is trouwens wel de koningstraat. Stuur me ff een pm-tje voor je aanmelding.
Salaam Brasco
Hoeveel kost het ??
en je weet dat ik er ben :D
:kwaad: tfoeeeeeeee ik wil wel komen, maar ik kan niet !!!!
Origineel gepost door Brasco
moet je werken? neem ff vrij man, of meld je ziek!! Haahaha!!
ik zal het proberen !!!!
_h4T3d_sE7eN
18-03-2003, 22:25
ik ben r .... :D
eindelijk zal het geheim van het verborgen gezicht onthuld worden!!! :D
Chatefemqemamu
18-03-2003, 22:35
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
ik ben r .... :D
jaaahh??? :stout:
me too... :wijs:..... dus je bent gewaarschuwd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.