Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie niet meehelpt met de oorlog is geen moslim!

Pagina's : [1] 2

flowertje101
17-03-2003, 19:57

Wie niet meehelpt is geen moslim zei iemand net uit Irak.. Sadam zegt dit wordt een wereldwijde oorlog.. Vinden jullie ook dat elke moslim die niet meehelpt geen ECHTE MOSLIM IS IN DE WERELD. :zwaai:

Hoummis
17-03-2003, 20:13
Origineel gepost door flowertje101 Wie niet meehelpt is geen moslim zei iemand net uit Irak.. Sadam zegt dit wordt een wereldwijde oorlog.. Vinden jullie ook dat elke moslim die niet meehelpt geen ECHTE MOSLIM IS IN DE WERELD. :zwaai: ik zou zeggen strooi er 3 kilo zout bij.......... :rolleyes: ...ongein als je niets kunt doen dan kan t gewoon niet maakt je niet minder moslim dan degene die wel iets kan doen :zwaai: Hoummis bel kaimoen

Shining_Star
17-03-2003, 20:14
Origineel gepost door flowertje101 Wie niet meehelpt is geen moslim zei iemand net uit Irak.. Sadam zegt dit wordt een wereldwijde oorlog.. Vinden jullie ook dat elke moslim die niet meehelpt geen ECHTE MOSLIM IS IN DE WERELD. :zwaai: neej das bullshit

lala_fatima
17-03-2003, 20:15
Origineel gepost door flowertje101 Wie niet meehelpt is geen moslim zei iemand net uit Irak.. Sadam zegt dit wordt een wereldwijde oorlog.. Vinden jullie ook dat elke moslim die niet meehelpt geen ECHTE MOSLIM IS IN DE WERELD. :zwaai: we helpen nu al mee, tenminste ik dan.. door te bidden voor de mensen in irak doe je al heel wat :(

Hoummis
17-03-2003, 20:18

Origineel gepost door lala_fatima we helpen nu al mee, tenminste ik dan.. door te bidden voor de mensen in irak doe je al heel wat :( dat wor hier ni bedoelt sgat..........we bidden allemaal als t goed is

Zelfkritiek
17-03-2003, 20:24
Wat ik wel een klein beetje begrijp (inmiddels...) maar nog steeds zeer opmerkelijk vindt, is hoe de moslimsgemeenschap ieder conflict in de wereld waar moslims bij betrokken zijn, gelijk tot een religieus conflict maakt. Iedereen hier schreeuwde op dit forum toch om het hardst dat het Irak conflict alleen maar gaat om olie?? Dus is het geen religieuze oorlog tegen 'de' moslims...

flowertje101
17-03-2003, 20:37
Ja ik zou eerder denken dat de religie hier ook een belangrijke rol speelt, en wat dacht je van terrorisme?

flowertje101
17-03-2003, 20:39
ZElfkritiek, het gaat niet alleen om olie, het gaat om heel veel . afz najat

flowertje101
17-03-2003, 20:40
Denk je dat vrouwen ook deel gaan nemen in Irak om tegen Bush te strijden? Of zou dat er niet in zitten?

flowertje101
17-03-2003, 20:42
Ik krijg zin om mee te doen.. ff serieus Alle moslims hier.. doe straks een gebedje voor alle mensen die het slachtoffer kunnen zijn straks.. alvast bedankt :zwaai:

flowertje101
17-03-2003, 20:45
Wat ik nog kwijt wou is dat ik het echt knap vind van de mensen die helemaal naar Irak reizen om deel te nemen aan de oorlog tegen Bush en bereid zijn om te sterven voor Allah. Mensen dit vergt echt veel en dan ook heel erg veel MOED! :zwaai:

Mievrouw
17-03-2003, 20:45
Hmmmmmm Rubbisch alom complete waanzin, de Islam is toch een vredelievende religie?!

Zelfkritiek
17-03-2003, 20:46
Origineel gepost door flowertje101 Ik krijg zin om mee te doen.. ff serieus Alle moslims hier.. doe straks een gebedje voor alle mensen die het slachtoffer kunnen zijn straks.. alvast bedankt :zwaai: En doe dan ook gelijk een gebed voor de vele duizenden moslims die al door Saddam zijn vermoord. Het zijn vele moeilijke jaren geweest voor dat land... :( Ik hoop dat de burgers in Irak snel in een vrij, voortvarend en democratisch land mogen wonen!

Zelfkritiek
17-03-2003, 20:54
Origineel gepost door necromancer democratie in de arabische wereld bestaat niet... als dictator saddam weg is, dan komt er een andere dictator in de plaats... eentje die wel de k.o.n.t. van amerika likt... :) Zoals in Iran? Lybie? Nou, nou, wat likken die de reet van Bush zeg...

flowertje101
17-03-2003, 20:59

Luister Sadam heeft twee keuzes. Of het land verlaten en zich overgeven of daar blijven en oorlogvoeren, en ik denk zeker dat Sadam geen plaats gaat maken voor een of andere dictator.. dan sterft ie nog liever

Pagina's : [1] 2