Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : **helllllup ik wil AANKOMEN!!!!!!!!!!:~**

latinalatifa
26-06-2005, 21:57

ik wil aaankomen!! ik ben er de hele daag bezig ermee het is egt frustrerend als je geen kleren past van maatje 36......maatje 34 vind je niet altijd.....egt ik word er helemaal gek van ik heb eerder zo'n bericht geplaats toen heeft me iemand een pil ofsoiets aangeraden die je in marokko kon kopen maar ik ben de naam er weer van kwijt... weeet iemand de naam van deze pil....of weet iemand een ander manier van aankomen....graag jullie hulp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik weet ook niet meer wie digene was die mij dat had aangerden hier opm.nl ze vertelde erbij dat als je de juiste gewicht hebt die je wil dat je wel moest stoppen anders liep het uit de hand en kom je teveel kiloos aan!! nou dames ik hoop dat ik reacties krijg waar ik iets aan heb :p

latinalatifa
26-06-2005, 22:16
niemand die helpen kan??....:verdriet:

lalazina82
26-06-2005, 22:46
die pil heet pernabol het helpt echt goed, ben 8 kilo aangekomen daarvan

Najat_ka
27-06-2005, 01:00
het beste wat je kunt doen om aan te komen is in de avond veel te eten, omdat je dan fysiek niet echt bezig bent... dus eet gewoon wat je altijd eet, ontbijt, middageten, veel tussendoorjtes en extra in de avond... want de mensen die af willen vallen eten in de avond juist niets, dus dan moet jij het omgekeerde doen! en bovendien, m'n nicht die kreeg deze tip van de dietiste omdat zij ook aan wilde komen, en ze is ook ECHT aangekomen en ze ziet er stukken beter uit. maar iedereen is anders he, dus je moet maar net kijken of het helpt... en succes ermee, ik begrijp hoe je je voelt! ik heb maat 32 maar ik heb me er al bij neergelegd, ik zit er niet echt meer mee doei meid!

latinalatifa
27-06-2005, 10:21

hey heeel erg bedankt voor de tips dames...ik zal ze zeker opvolgen en ja idd het is die pil die ik bedoelde ik schrijf het gelijk op mijn lijstje op voor marokko...:goedzo: ennuh ik zit er erg mee omdat ik gewoon niet de kleding altijd kan kopen die ikzelf mooi vind....maar elmohiem mochten jullie meer tips hebben wil ik het graag hier trug lesen.... ;)

farida22
27-06-2005, 10:31
meid je hebt een siroop nuravit in marokko apotheken.. 3 keer per dag 1 eetlepel en je eet als een stier en kom er van aan dit helpt echt deze zomer ga ik ook bestellen. en die pil van jou is misschien pernabol of pertiacine ofzo.. die gerbuiken kinderen en volwassenen verhoogt je eetlust!! kan je hier ook krijgen in nl. vraag je arts ga desnoods janken naast hem want makkelijk krijg je hemneit...

latinalatifa
27-06-2005, 12:26
hahaha........van janken val je af dat zou ik dus zonder janken moeten doen......:hihi: maarre mijn broertjes die hebben die siroop gebruikt en bij hun hielp het niet egt ze sliepen er alleen de hele dag door van......dus ik d8 laat ik het maar niet proberen....of bedoel je die siroop niet....:confused:

farida22
27-06-2005, 12:45
wel ja je krijgt behoorlijk slaap van alleen in het begin paar dagen bij mij hoor je lichaam moet er aan wennen daarom maar later werkt het wel ma je moet echt niet overslaan.. en gewoon eten eten en die siroop helpt ekstra om de tempo te blijven stijgen van eten

Quercifia_lady
27-06-2005, 13:06
hey hey meid.... Zoals iemand al eerder zei ...je moet gewoon wat meer gaan eten en vooral in de avond voor dat je gaat slapen...! veel tussendoortjes.....En ik denk dat je dan wel resultaat zult boeken....;) koes I

latinalatifa
27-06-2005, 18:45
maar eten van wat...ik eet wel goed maar ik weet niet waar je heel erg veel van aan kan komen

latinalatifa
27-06-2005, 18:46
die pil heet pernabol het helpt echt goed, ben 8 kilo aangekomen daarvan in hoeveel tijd ban je die kilos aangekomen...gebeurt dat snel of is het resultaat pas na maanden te zien.....??? :confused:

Ewasaaafi
27-06-2005, 20:08
ja wil ik ook graag weten:)