Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Integratie=Blond haar,blauwe lenzen,korte rokje....

Pagina's : [1] 2

zoes
17-03-2003, 19:10

Ik stond net met mijn vriendinnen in de ah om iets af te rekenen.Toevallig kenden we een meisje dat daar werkzaam was. We waren gezellig aan het babbelen over koetjes en kalfjes, als er een anders meisje bij komt dat we ook kennen.Dit meisje zag er nogal bijdetijds uit. Een soort western-styl( ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel) Zij zei maakte een praatje met ons en ging daarna snel weer weg. Mijn vriendin zei iets over mijn blik die ik werpte naar dit meisje. Ik vroeg naar de reden en ze antwoordde:''Je kon echt in je ogen zien , dat je dacht; meid wat zie jij eruit.''Ik antwoordde; shit he, ben ik nog stil, word ik verraden door mijn eigen ogen. Er kwam toen toen zo een nederlandse man aangelopen en die ving het een en ander op van dit gesprekje.Waarop hij het volgende zei: zij is tenminste modern. die man was ik niet geintegreerd,omdat ik er net anders uitzag dan haar. Ik had gewoon een nette broek en een vest over mijn knieen. Ik vroeg me toen ook af waarom hij zo dacht. Tuurlijk, denkt hij zo als hij ziet hoe sommige marokkaanse meisje er bij lopen. Want een marokkaan wordt geassocieerd met islam.Terwijl niet iedere marokkaan een moslim is. Wallah, nooit zal ik mijn geloof opgeven zodat vele mensen kunnen zeggen; zij is geintegreerd.Wat voor mens ben ik als ik mijn mooi geloof, de islam, laat vallen. Veel liefs, van mij

zoes
17-03-2003, 19:20
Ik stond net met mijn vriendinnen in de ah om iets af te rekenen.Toevallig kenden we een meisje dat daar werkzaam was. We waren gezellig aan het babbelen over koetjes en kalfjes, als er een anders meisje bij komt dat we ook kennen.Dit meisje zag er nogal bijdetijds uit. Een soort western-styl( ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel) Zij zei maakte een praatje met ons en ging daarna snel weer weg. Mijn vriendin zei iets over mijn blik die ik werpte naar dit meisje. Ik vroeg naar de reden en ze antwoordde:''Je kon echt in je ogen zien , dat je dacht; meid wat zie jij eruit.''Ik antwoordde; shit he, ben ik nog stil, word ik verraden door mijn eigen ogen. Er kwam toen toen zo een nederlandse man aangelopen en die ving het een en ander op van dit gesprekje.Waarop hij het volgende zei: zij is tenminste modern. Volgens die man was ik niet geintegreerd,omdat ik er net anders uitzag dan haar. Ik had gewoon een nette broek en een vest over mijn knieen. Ik vroeg me toen ook af waarom hij zo dacht. Tuurlijk, denkt hij zo als hij ziet hoe sommige marokkaanse meisje er bij lopen. Want een marokkaan wordt geassocieerd met islam.Terwijl niet iedere marokkaan een moslim is. Wallah, nooit zal ik mijn geloof opgeven zodat vele mensen kunnen zeggen; zij is geintegreerd.Wat voor mens ben ik als ik mijn mooi geloof, de islam, laat vallen. Veel liefs, van mij [/QUOTE]

zoes
17-03-2003, 19:21
Het eerste stukje was niet helemaal volledig.Sorry

grendel
17-03-2003, 19:26
Dames, waar maken jullie je druk om ? Misschien was het gewoon iemand die op cowgirls valt :D :zwaai:

zoes
17-03-2003, 19:36

Origineel gepost door grendel Dames, waar maken jullie je druk om ? Misschien was het gewoon iemand die op cowgirls valt :D :zwaai: hahahahhahahhahaha. hmmmm........... er zit wat in. Misschien moet ik maar volgende keer gewoon met een koeien-outfit op straat gaan lopen. :melig: Maar zeg even serieus: wordt jij niet helemaal ziek van al SCHEVE OGEN.a3iebaddallah; wie heeft hem gevraagd deel te nemen aan het gesprek. Meestal reageer ik nooit vel als een iemand iets zegt ze3ma, om je aandacht te krijgen, maar dit raakte mijn echt..........

grendel
17-03-2003, 19:44
Origineel gepost door zoes hahahahhahahhahaha. hmmmm........... er zit wat in. Misschien moet ik maar volgende keer gewoon met een koeien-outfit op straat gaan lopen. :melig: Maar zeg even serieus: wordt jij niet helemaal ziek van al SCHEVE OGEN.a3iebaddallah; wie heeft hem gevraagd deel te nemen aan het gesprek. Meestal reageer ik nooit vel als een iemand iets zegt ze3ma, om je aandacht te krijgen, maar dit raakte mijn echt.......... Ik kan me voorstellen dat het je raakte. Maar stel jezelf de volgende vragen: 1. Ken ik deze man 2. Heb ik iets met deze man te maken ? Als het goed is, is het 2 keer NEE. Dus het was gewoon een bijdehand die een bijdehand antwoord verdiende in de trant van: ...zeg es, ga es effe lekker fietsen of zo, waar bemoei je je mee, halve gare koekkebakker (of zoiets) :D :zwaai:

grendel
17-03-2003, 19:47
Origineel gepost door grendel Ik kan me voorstellen dat het je raakte. Maar stel jezelf de volgende vragen: 1. Ken ik deze man 2. Heb ik iets met deze man te maken ? Als het goed is, is het 2 keer NEE. Dus het was gewoon een bijdehand die een bijdehand antwoord verdiende in de trant van: ...zeg es, ga es effe lekker fietsen of zo, waar bemoei je je mee, halve gare koekkebakker (of zoiets) :D :zwaai: Of: .....wat nou modern. Weet je wat modern is, dat ik nu een knietje in je erogene zones ga integreren. :D :zwaai:

grendel
17-03-2003, 20:00
Origineel gepost door Subhana_Allah Ik maak me niet druk om die man..!! Ik maak me druk om hoe de "moslims" er tegenwoordig bij lopen... HET IS GEWOON SCHANDALIG!!!.... gewoon geen woorden voor.... SCHAAMTELOOS... Ja..wat zal ik zeggen.......het is een groot grijs gebied tussen de chador en en minirokje. :D :zwaai: (ps Wat dat betreft hebben de mannen het wel makkelijker)

flowertje101
17-03-2003, 20:07
LIEFE ZOES, NU BEN JIJ DEGENE DIE ZICH KLOTE VOELT NA DAT GEVALLETJE. heT ZOU BETER GEVOELD HEBBEN ALS JE DIE MAND RECHTSTREEKS DE VOLLE LAAG HAD GEGEVEN.. HEM EROP TERECHTGEWEZEN HAD..... NIET? iK BEDOEL IK ZOU HEM WEL OP HET EEN EN ANDER WIJZEN HOOR.. :zwaai: MAAR IK BETWIJFEL HET DAT IEMAND TEGEN MIJ ZOU ZEGGEN JE BENT NIET MODERN.. TIS ME NOOIT OVERKOMEN .. EN MIJN GELOOF GEEF IK OOK VOOR NIKS EN NIEMAND OP .. ZO HOORT HET!! :zwaai: :zwaai:

Hoummis
17-03-2003, 20:09
Origineel gepost door grendel Of: .....wat nou modern. Weet je wat modern is, dat ik nu een knietje in je erogene zones ga integreren. :D :zwaai: :stout: ..................kick some asses :D HoummisA

grendel
17-03-2003, 20:17
Origineel gepost door Hoummis :stout: ..................kick some asses :D HoummisA a man has gotta do what a man has got to do, you know :D (in this case a woman ;) )

Mievrouw
17-03-2003, 20:37
in mijn woordenboek staat achter integratie: de eerste zin van het volkslied kenne..

zoes
17-03-2003, 20:53
Origineel gepost door grendel Of: .....wat nou modern. Weet je wat modern is, dat ik nu een knietje in je erogene zones ga integreren. :D :zwaai: hahahahahah, wallah ila. Jij brengt me op ideeen voor een volgende keer....(ik hoop het natuurlijkniet, maar ja het kan altijd) :blauwkus:

zoes
17-03-2003, 20:54
Origineel gepost door grendel a man has gotta do what a man has got to do, you know :D (in this case a woman ;) ) Inderdaad ja:D

sabria2000
17-03-2003, 21:21

JE MOET JE NIET ZO DRUK MAKEN ZIJ ZIJN HET NIET WAAR DIE LIHOOD GA GEWOON GOED OM MET JE EIGEN EN JE HEBT AL GENOEG BEREIKT MEID

Pagina's : [1] 2