Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DamnZ

Pagina's : [1] 2

the_silver_one
17-03-2003, 17:58

Ey... Hoe gaat het allemaal met jullie? Met mij gaat het beter dan goed. Ik ben nu al drie nachten in Parijs. Toen ik hier vrijdagavond aan kwam keek ik zo: :wow: WAT IS DIT VOOR EEN CRISISKAMER Maar ben er al een beetje aan gewend :rolleyes: In ieder geval ik wist niet dat je zoveel Marokkanen in Parijs had.. Enne, ik heb ook een ander Marokkaans meisje leren kennen uit Nederland. Het is gewoon fantastique!!! Nu het Frans leren nog :cool: Ik hoop dat jullie ook allemaal zo happy als mij zijn :D

tatoezientah
17-03-2003, 18:00
wat doe je daar dan?????? Gewoon ff nieuwsgierig...

the_silver_one
17-03-2003, 18:01
Origineel gepost door tatoezientah wat doe je daar dan?????? Gewoon ff nieuwsgierig... Ik ben hier om de Franse taal en cultuur op te doen.. Blijf hier nog tot Juni.. :zwaai: Trouwens dat buikje op je avatar is dat van Jennifer Lopez?

C_OUJDIA
17-03-2003, 18:07
Veel plezier en een ding Wordt niet zoals die franse marokkanen :rolleyes: tfoee C.

HalfBlood
17-03-2003, 18:08

Origineel gepost door C_OUJDIA Veel plezier en een ding Wordt niet zoals die franse marokkanen :rolleyes: tfoee C. eindelijk samen eens .. ja die zijn helemaal TFOE .. :D.

the_silver_one
17-03-2003, 18:09
Origineel gepost door C_OUJDIA Veel plezier en een ding Wordt niet zoals die franse marokkanen :rolleyes: tfoee C. Ze zijn zo kakkerig en verfranst he... :rolleyes: Maar voor de rest zijn het lieve mensjes

C_OUJDIA
17-03-2003, 18:09
Origineel gepost door Half Blood eindelijk samen eens .. ja die zijn helemaal TFOE .. :D. Is de eerste keer dat dat gebeurt:D

C_OUJDIA
17-03-2003, 18:11
Origineel gepost door the_silver_one Ze zijn zo kakkerig en verfranst he... :rolleyes: Maar voor de rest zijn het lieve mensjes Met het eerste ben ik het er helemaal mee eens maar het 2de :confused:

Lady_moi
17-03-2003, 18:15
Origineel gepost door C_OUJDIA Met het eerste ben ik het er helemaal mee eens maar het 2de :confused: uh me too :confused: lief????? :rolleyes:

Ouidath
17-03-2003, 18:22
He wat doe jij in Parijs?????????????? Ik wil er ook ff tussenuit...............

the_silver_one
17-03-2003, 18:24
Origineel gepost door Ouidath He wat doe jij in Parijs?????????????? Ik wil er ook ff tussenuit............... Een taal-cursus voor mijn studie.. Moet je echt doen meid, wallah is echt relax

tatoezientah
17-03-2003, 18:25
Origineel gepost door the_silver_one Ik ben hier om de Franse taal en cultuur op te doen.. Blijf hier nog tot Juni.. :zwaai: Trouwens dat buikje op je avatar is dat van Jennifer Lopez? Ja :D wel vettttt, mag het gewoon van je ouders?? Of ben je geen marokkaan?? Ik zou nooiiit mogen... :rolleyes:

the_silver_one
17-03-2003, 18:27
Origineel gepost door tatoezientah Ja :D wel vettttt, mag het gewoon van je ouders?? Of ben je geen marokkaan?? Ik zou nooiiit mogen... :rolleyes: Yep.. Ik ben een Marokkaanse Je moet blij zijn met je ouders, ze zijn gewoon bezorgd om je

tatoezientah
17-03-2003, 18:30
haha ik weet ut, mah de buik is van j.lo ik dennk dat ik wel mag asl het van school is en ik zeur een paar weekjes :hihi:

the_silver_one
17-03-2003, 18:32

Origineel gepost door tatoezientah haha ik weet ut, mah de buik is van j.lo ik dennk dat ik wel mag asl het van school is en ik zeur een paar weekjes :hihi: Ik hoop het voor je... Maar de wereld draait nog door als je niet meemag ;) :zwaai:

Pagina's : [1] 2