Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kan er niet meer tegen!!!

alhoceima
17-03-2003, 17:13

Salaam Alaikoem Ik kan er niet meer tegen, die arrogantie van Amerika, die arrogantie van Bush, Blair, Powell enz. enz…ik kan niet tegen het feit dat het lijkt alsof alleen Bush het nu voor het zeggen heeft, ik kan er niet meer tegen….en wat ik me helemaal afvraag is :"Waar zijn de leiders van de islamitische landen verstopt???" Ik kan het nieuws niet meer volgen, omdat ik me dan zo erger en irriteer en me zo verdrietig voel :( , ik kan het leed niet meer aanzien!! Salaam Alaikoem

Heer24
17-03-2003, 17:15
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem Ik kan er niet meer tegen, die arrogantie van Amerika, die arrogantie van Bush, Blair, Powell enz. enz…ik kan niet tegen het feit dat het lijkt alsof alleen Bush het nu voor het zeggen heeft, ik kan er niet meer tegen….en wat ik me helemaal afvraag is :"Waar zijn de leiders van de islamitische landen verstopt???" Ik kan het nieuws niet meer volgen, omdat ik me dan zo erger en irriteer en me zo verdrietig voel :( , ik kan het leed niet meer aanzien!! Salaam Alaikoem wie kan er nou wel tegen???

xxxxxx
18-03-2003, 11:20
inderdaad! ik ben ook teleurgesteld!:(

marwan1977
18-03-2003, 12:59
Dat is leven Amerika heeft het voor het zeggen en het gaat niet om de vrede het draait namelijk allemaal om de olie en de arabische die knielen voor amerika die denken niet aan allah zoals zij maar op de troon zitten kan ze de rest niks schelen, en zo staat het ook in onze geloof er komt een dag dat ze moslims zullen uitroeien terwijl andere moslimlanden gewoon toekijken. Dit zijn namelijk tekens van het einde dag des oordeels

HoneyBee
18-03-2003, 13:18

Je hebt gelijk, ik probeer nu ook het nieuws zoveel mogelijk te vermijden. Ik word dan zo woedend als ik uitspraken van bush hoor, het is echt gewoon een ezel. Zijn lachwekkendste uitspraak was toen hij zei: Of je bent voor Amerika, of voor het terrorisme. Nou dan ben je toch gewoon debiel, hij is zelf de grootste terrorist.

khadija84
19-03-2003, 16:21
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem Ik kan er niet meer tegen, die arrogantie van Amerika, die arrogantie van Bush, Blair, Powell enz. enz…ik kan niet tegen het feit dat het lijkt alsof alleen Bush het nu voor het zeggen heeft, ik kan er niet meer tegen….en wat ik me helemaal afvraag is :"Waar zijn de leiders van de islamitische landen verstopt???" Ik kan het nieuws niet meer volgen, omdat ik me dan zo erger en irriteer en me zo verdrietig voel :( , ik kan het leed niet meer aanzien!! Salaam Alaikoem oo alhoceima, je bent echt niet de enige! Bush>>>> Stik verrek verrot verteer, donder op en ******* neer! val in 3en voor mijn knieen, val in moten voor mijn poten! Krijg de koude kippe koorts, waterpokken enzovoorts............ BARST BUSH>>>>(ik ben boos)

berbertje00
19-03-2003, 19:36
Die aap van een Bush zal zijn verdiende loon nog krijgen. Ze3ma de oorlog afmaken die zijn vader is begonnen :jammer: Ik word er zo opgefokt van als ik het nieuws zie en lees, waar gaat het toch heen met de wereld :( Maar helemaal teleurgesteld ben ik in de andere Arabische landen, die jaknikker

minous21
19-03-2003, 20:32
:huil: :tranen: :kwaad:

Moeslimma87
19-03-2003, 21:59
erg he..., soubhana'llah, we zijn met miljoenen moslims en niet een kan opstaan en zeggen w

Brownie
21-03-2003, 17:40
Salaam alaikoem wr wb wm, Inderdaad, ieder mens, (en ik zeg wel degelijk en uitdrukkelijk MENS) wéét dat deze oorlog ongeoorloofd is ! Zonder de toestemming van de Verenigde Naties aanvallen, .. waar gaat het naartoe.. Alle attacks die zich op dit moment voordoen, zijn al zooovele jaren geleden reeds opgeschreven.. en door wie? door degene die wij als gewone mensen niet zien op ons beeldscherm,.. maar degene die er wel degelijk zijn, sterker nog, degene die alles laten draaien, (jammer genoeg), degene die de 2 grote groeperingen van deze tijd (het kapitalisme en communisme) hebben uitgevonden, degene die alle harame zaken toonbaar, en normaal laten overkomen, ... degene die Allah swt vervloekt heeft, namelijk: de joden... kijk naar tv, luister naar de radio... wat merk je onmiddellijk op? De wereld wordt geleidelijk aan verdeeld in 2 grote groepen..: de moslims, de niet-moslims. Van Allah swt komen we, en tot Hem swt zullen we inchaAllah terugkeren!!!

anissa2005
22-03-2003, 00:40
HEB GEDULD MOSLIMS WINNEN TOCH !!!!!!!!!!

RealCasawia
22-03-2003, 00:46
Origineel gepost door anissa2005 HEB GEDULD MOSLIMS WINNEN TOCH !!!!!!!!!! Insah'Allah Amin Yarabie Alhalamien !!!!