Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Parfum

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
17-03-2003, 16:49

http://www.alaparfumerie.nl/shop/enter.html?target=sterren.htm klik op de link en dan kan je zien welke parfum bij jou sterrebeeld past!!

C_OUJDIA
17-03-2003, 16:53
Mijn parfum is Angel van Thierry Mugler :Iluvu: en Jean Paul Gaultier (classic) :verliefd: Maar ik ga de test wel ff doen:D :D

mimi_tangaouia
Origineel gepost door C_OUJDIA Mijn parfum is Angel van Thierry Mugler :Iluvu: en Jean Paul Gaultier (classic) :verliefd: Maar ik ga de test wel ff doen:D :D bij kwam er maar een luchtje uit die lekker vind de rest vond ik zo truttig!!

Hindaatje
Viooltje Een bescheiden plantje met een temperende werking Fresia Een geur die de roekeloosheid doet afnemen Calycanthus Opwekkend, voor de sombere dagen Op basis van het bovenstaande raden wij aan: Cerruti 1881 van Cerruti Eau d'Eden van Cacharel Romance van Ralph Lauren Laura van Laura Biagiotti Bulgari Femme van Bulgari Envy van Gucci Flower van Kenzo One van Calvin Klein

C_OUJDIA
17-03-2003, 16:58

Ik heb de test gedaan maar al die geuren zijn echt niet lekker ze passen iet bij mij:D :Dbehalve Obsession van Calvin Klein die is best lekker. Maar ja Angel is mijn geur :Iluvu: :maf2:

TwinkleEye_19
17-03-2003, 16:58
Ik ben toch nog altijd het type wat van zoete en romantische geuren houdt :Iluvu: J'adore blijft mijn nummer 1!! En Poeme, Tresor, Birmane heb ik meer voor der bij :D FF Checku of het klopt :D

C_OUJDIA
17-03-2003, 17:07
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ik ben toch nog altijd het type wat van zoete en romantische geuren houdt :Iluvu: J'adore blijft mijn nummer 1!! En Poeme, Tresor, Birmane heb ik meer voor der bij :D FF Checku of het klopt :D J'adore is te fruitig van geur

Nadia_
17-03-2003, 17:11
RAM Deze vriendelijke mensen zijn vaak avontuurlijk aangelegd en bruisen van energie. Ze zijn onvervaard en zitten vaak vol ideeen. Ram is met het hoofd verbonden; dit betekent dat mensen met dit sterrebeeld tamelijk koppige mensen kunnen zijn. Kalmerende rustopwekkende geuren hebben een gunstige uitwerking op de ram. Deze zitten in de volgende ingrediënten: Lavendel De plant die rust brengt met haast bedwelmende geur Absint Een geur met kalmerende eigenschapppen, ook goed tegen slapeloosheid Basilicum Heerlijk magische geur, vroeger gebruikt ter bescherming van de gemoedsrust Peper Geur van peper van de peperboom, veel gebruikt in unisex geuren. Op basis van het bovenstaande bevelen wij de volgende geuren aan: Obsession van Calvin Klein Moschino van Moschino Dolce en Gabbana van Dolce en Gabbana Manifesto van Isabella Rosselini O de Lancome van Lancome Cool Water van Davidoff :hammer: Maar ik vind zelf Hugo Boss het lekkerst en die gebruik ik nu ook:wijs: :boogie:

C_OUJDIA
17-03-2003, 17:12
Origineel gepost door sweet_nadia RAM Deze vriendelijke mensen zijn vaak avontuurlijk aangelegd en bruisen van energie. Ze zijn onvervaard en zitten vaak vol ideeen. Ram is met het hoofd verbonden; dit betekent dat mensen met dit sterrebeeld tamelijk koppige mensen kunnen zijn. Kalmerende rustopwekkende geuren hebben een gunstige uitwerking op de ram. Deze zitten in de volgende ingrediënten: Lavendel De plant die rust brengt met haast bedwelmende geur Absint Een geur met kalmerende eigenschapppen, ook goed tegen slapeloosheid Basilicum Heerlijk magische geur, vroeger gebruikt ter bescherming van de gemoedsrust Peper Geur van peper van de peperboom, veel gebruikt in unisex geuren. Op basis van het bovenstaande bevelen wij de volgende geuren aan: Obsession van Calvin Klein Moschino van Moschino Dolce en Gabbana van Dolce en Gabbana Manifesto van Isabella Rosselini O de Lancome van Lancome Cool Water van Davidoff :hammer: Maar ik vind zelf Hugo Boss het lekkerst en die gebruik ik nu ook:wijs: :boogie: Aa ben je ook een RAM :cool: :maf2:

TwinkleEye_19
17-03-2003, 17:15
VISSEN Vissen zijn van nature gevoelig en dromerig. Daarom zien ze de werkelijkheid vaak niet graag onder ogen en laten zich gemakkelijk op sleeptouw nemen. Deze warmvoelende mensen zijn vaak zeer gesteld op kunst en muziek. Wij adviseren voor deze sterrebeelddragers parfums met ingrediënten met een stimulerende werking: Jasmijn Een heerlijk bloemige geur die de hersenactiviteit stimuleert Tuberoos Een intense geur die veel in orientaalse parfums wordt gebruikt, geeft moed en brengt geluk Oranjebloesem Energieopwekkend, stimuleert het onverwachte Op basis van het bovenstaande bevelen wij de volgende geuren aan: All about Eve van Joop! Anais Anais van Cacharel Ysatis van Givenchy Dressing Up van Yane Sun van Jil Sander Boucheron van Boucheron Gabriela Sabatini van Gabriela Sabatini Fidji van Guy Laroche 5th Avenue van Elisabeth Arden Klopt niet :( Ik wil geen stimulerende parfums :( Laat mij maar lekker verder dromen :D

TwinkleEye_19
17-03-2003, 17:16
Origineel gepost door C_OUJDIA J'adore is te fruitig van geur Klopt :D Maar de geur van bloemen en vooral rozen stelen mijn hart :Iluvu: Ik ben echt stapel op rozen, je zou mijn kamer eens moeten zien :hihi:

Nadia_
17-03-2003, 17:17
Origineel gepost door C_OUJDIA Aa ben je ook een RAM :cool: :maf2: :D Ja :bril::hoera::boogie: jij ook?

C_OUJDIA
17-03-2003, 17:19
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Klopt :D Maar de geur van bloemen en vooral rozen stelen mijn hart :Iluvu: Ik ben echt stapel op rozen, je zou mijn kamer eens moeten zien :hihi: Achter het stoere gezicht zit een zachtaardig meisje :)

C_OUJDIA
17-03-2003, 17:22
Origineel gepost door sweet_nadia :D Ja :bril::hoera::boogie: jij ook? Ja een echte :D :boogie: We zijn bijna jarig :hoera: :gefeli:

Nadia_
17-03-2003, 17:23

Origineel gepost door C_OUJDIA Ja een echte :D :boogie: We zijn bijna jarig :hoera: :gefeli: :D ja ik zaterdag :letsparty en jij??:gefeli:

Pagina's : [1] 2