Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : springen jullie gelijk achter of eerst huishouden??

Pagina's : [1] 2 3 4

tangia21
25-06-2005, 23:13

wat me opvalt dat sommige verslaafden onder ons, na het wakker worden,gelijk achter hun pc zitten :D Wat doen jullie nou eerst?Eerst huishouden en je pc helemaal niet aan of vroeg wakker worden en effe een uurtje achter en dan pas het huishouden. :hihi: eerlijk antwoorden he....want ik zie sommige rond de 8 uur sochtends al reageren (ook in het weekend, dus gebruik geen smoes dat je op je werk zit :hihi: :hihi:

Rimaa
25-06-2005, 23:15
Ik drink mijn koffie in de ochtend er vaak achter, dat kan al om zes uur zijn.

saadia29
25-06-2005, 23:16
Eerst kinderen ontbijten, bedden opgemaakt, dan ga ik met een glaasje thee erachter zitten, terwijl de kids tv kijken. Kan er niet tegen als het huis nog niet opgeruimd is :moe:

tangia21
25-06-2005, 23:21
Eerst kinderen ontbijten, bedden opgemaakt, dan ga ik met een glaasje thee erachter zitten, terwijl de kids tv kijken. Kan er niet tegen als het huis nog niet opgeruimd is :moe: maar het huishouden bestaat toch niet alleen uit bedden opmaken :hihi: :D ik word meestal rond 7 uur a 8 uur wakker dan ruim ik snel mijn slaapkamer,ontbijten en kinderen douchen...dan even achter voor een kwartiertje...dan weer woonkamer opruimen en dweilen...dan weer een kwartie...dan is de keuken aan de beurt...dan weer effe achter...dan slaapkamers van de kids.....dan weer achter....dan de wc en doche en kids smiddags laten slapen en dan voor een uur of 2 weer achter :maf2: :maf2: :hihi:

oem_mujahid2
25-06-2005, 23:21

Ik maak altijd eerst het bed op....was naar beneden die gewassen moet worden...dan ga ik mijn tanden poetsen en mezelf wassen en dan meestal naar beneden wat opruimen maar dat doe ik meestal al savonds dus smorgens is alles netjes...dan zet ik de pc aan en ga er achter soms ontbijten..dan ga ik tussendoor allemaal dingen doen..zoontje in bad..flesje geven...schoonmaken..douche...en als ik iemand zie praten kijk ik weer even en tussendoor m.nl.... :D

IMAAB
25-06-2005, 23:22
Eerst huis, eten maken. Als iedereen tevreden is naar boven en achter het scherm zitten.

saadia29
25-06-2005, 23:25
maar het huishouden bestaat toch niet alleen uit bedden opmaken :hihi: :D ik word meestal rond 7 uur a 8 uur wakker dan ruim ik snel mijn slaapkamer,ontbijten en kinderen douchen...dan even achter voor een kwartiertje...dan weer woonkamer opruimen en dweilen...dan weer een kwartie...dan is de keuken aan de beurt...dan weer effe achter...dan slaapkamers van de kids.....dan weer achter....dan de wc en doche en kids smiddags laten slapen en dan voor een uur of 2 weer achter :maf2: :maf2: :hihi: Voor het slapengaan ruim ik alles op, vegen, was/vaat. In de ochtend moeten alleen de bedden worden opgemaakt, ramen open, was/droger. Later in de ochtend stofzuigen, dweilen enz. Ben heel snel met huishouden, voor het hele huis heb ik max. 2 uur nodig dan is het tip top schoon :D

Nysha
25-06-2005, 23:28
ik heb altijd exact 10 minuten nodig om hier op te ruimen en de afwas laat ik gewoon een paar dagen staan ;)

Amattallah
25-06-2005, 23:28
hahaha nu slapen de kids dus alle mama's zitten achter pc. ik ga eerst geaicht wassen bed opmaken etc, mn zoontje eten geven en pas als hij dutje gaat doen dan gaat pc aan. meestal blijft ie aan maar dan ben ik bezig en tussen door kijk ik wel eens. maar hebben jullie dat ook, dat als je achter pc zit en je kind is bij je dat je niet rustig kunt typen of iets lezen?

IMAAB
25-06-2005, 23:30
Voor het slapengaan ruim ik alles op, vegen, was/vaat. In de ochtend moeten alleen de bedden worden opgemaakt, ramen open, was/droger. Later in de ochtend stofzuigen, dweilen enz. Ben heel snel met huishouden, voor het hele huis heb ik max. 2 uur nodig dan is het tip top schoon :D Das toevallig ik doe er ook 2 uur over het hele huis. Ik doe het s''maandags grote beurt en daarna iedere dag een beetje stofzuigen hier en daar.

IMAAB
25-06-2005, 23:31
ik heb altijd exact 10 minuten nodig om hier op te ruimen en de afwas laat ik gewoon een paar dagen staan ;) Wat dacht je van afwasmachine!

f_mouslima2
25-06-2005, 23:36
het huwelijkse leven bevalt me hamdolillah helemaal.. het mama zijn nog meer.. maar ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat de huishouding.. dus doe t altijd eerst heel snel snel en dan ga ik lekker relaxen.. :D dekentje op de grond, mn dochtertje erop.. kan ik haar in de gaten houden en stoort ze me minder als ik me diep moet concentreren op m.nl :hihi: !!

Souraida
25-06-2005, 23:46
Ik doe altijd(behalve als ik opsta met een slechte bui) eerste het huishouden. Als het huis schoon is, eten klaar en Lina schoon en gevoed is dan ga ik erachter. Dat is de ene keer om 8 uur sochtends en de andere keer pas rond een uur of 5.

lallakouzina
25-06-2005, 23:56
ik ben de ochtenden altijd weg.dus om 12.00 de kids ophalen v school.de kids eten geven.weer naar school.even op m.nl. spieken(hihihi).eten maken,opruimen.meestal is het huis schoon omdat ik s'avonds dweil en opruim.tegen een uur of 3 op m.nl.en s'avonds.ik ben niet verslaafd hoor.maar als ik 1 dag niet opm.nl. ben dan mis ik het wel,en jullie natuurlijk ook !!!!!!!!!!

f_mouslima2
25-06-2005, 23:58

ik ben de ochtenden altijd weg.dus om 12.00 de kids ophalen v school.de kids eten geven.weer naar school.even op m.nl. spieken(hihihi).eten maken,opruimen.meestal is het huis schoon omdat ik s'avonds dweil en opruim.tegen een uur of 3 op m.nl.en s'avonds.ik ben niet verslaafd hoor.maar als ik 1 dag niet opm.nl. ben dan mis ik het wel,en jullie natuurlijk ook !!!!!!!!!! :hihi: :hihi: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4