Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Moet Ik Doen!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

MocroLady_
25-06-2005, 22:48

ik weet niet wat ik moet doen jongens,,, ik ben 19 jaar en ga al best lang met een jongen om,, en ik ben ZWANGER VAN HEM MENSEN DIT IS ME DOOD WAT MOET IK DOEN HELP ME A.U.B. p.s. alleen serieuse reactie's

Koes_Koes
25-06-2005, 22:54
Verantwoordelijkheid nemen ;), naar je ouders gaan en vertellen, trouwen met hem als je hem wilt, een huis kopen, werk zoeken, een leven leiden. Je ouders zullen het je vergeven wanneer ze hun kleinkind zien, succes

nezet
25-06-2005, 23:03
ik wou dat ze dit zagen zoals jij dit ziet, want dan zou een grote last van mijn schouders af zijn

Death
25-06-2005, 23:19
onzin, gewoon een abortus doen. Iedereen gaat je uitlachen en je ouders zullen zich van je vervreemden. Zelfs je vriend gaat afstand van je nemen. maar je zal wel een mooi leven op aarde brengen. vraag niet ons wat je moet doen maar vraag jezelf of je bereid bent om te leven met de gevolgen

aloi
25-06-2005, 23:27

Zijn hand vragen.

jihen
25-06-2005, 23:29
Jeetje..je zal maar in zo'n situatie zitten man ! Pff..ik zou zonder twijfels een abortus plegen..ik zou in eerste instantie meteen denken aan mijn familie en mijn ouders ! Zwaar schande ! Me ouders zouden me zonder twijfels niet meer als hun dochter zien ! En ik zou mezelf niet meer kunnen vertonen aan de buitenwereld..het liefst wil ik dan dood ! :jammer: Maar ja succes meid..

Koes_Koes
25-06-2005, 23:40
onzin, gewoon een abortus doen. Iedereen gaat je uitlachen en je ouders zullen zich van je vervreemden. Zelfs je vriend gaat afstand van je nemen. maar je zal wel een mooi leven op aarde brengen. vraag niet ons wat je moet doen maar vraag jezelf of je bereidt bent om te leven met de gevolgen Ja he Death, gewoon lekker liegen tegen je ouders en tegen jezelf. Lekker in de doofpot stoppen, merkt niemand joh... hahah asjeblieft doe niet zo belachelijk vriend.. zo leef jij zeker?, dingen doen en jezelf voordoen als het heilig boontje ofniet?, laat me niet lache man

Lella_Roosje
25-06-2005, 23:41
Meid, als je al een slechte daad heb gepleegd, moet je het vooral niet door andere slechte daad laten volgen! Hoe moeilijk het ook is/wordt, neem je verantwoordelijkheid. Niet alleen jij, maar ook je 'vriend'. Als hij een echte man is, dan loopt hij niet weg, maar dan laat hij dit jouw en zijn ouders weten en dan neemt hij ook de zorg voor het kind op zich. Als hij dit niet doet, dan weet je genoeg..

loubna_jeblia
25-06-2005, 23:50
had je maar eerder aan moeten denken voor dat je naast hem lag in bed . maar lahdienna en tebhoe soenna de islam. ga lekker bidden en vraag vergeefnis aan allah swt en doe doua voor je zelf ik hoop dat alles goed komt met jou en je familie. mha salamma slm e3kom[B]

Death
25-06-2005, 23:52
Ja he Death, gewoon lekker liegen tegen je ouders en tegen jezelf. Lekker in de doofpot stoppen, merkt niemand joh... hahah asjeblieft doe niet zo belachelijk vriend.. zo leef jij zeker?, dingen doen en jezelf voordoen als het heilig boontje ofniet?, laat me niet lache man ik weet niet waarom jij me volgt, maar dit is een serieus onderwerp. Ik kan me goed voorstellen dat haar ouders haar wegsturen. ben jij dan degene met de grote mond die haar gaat helpen? of blijf je sniekie achter je pc zitten. Als ze niemand meer heeft en aan moet kloppen bij verschillende instanties, zeg jij dan nog tegen haar: je hebt goed gehandeld je hebt je familie niet nodig. kmoet zeggen als je dat kan dan heb ik echt respect voor je dat je zo oprecht kan zijn, maar kijk niet verbaast als andere een andere weg inslaan.

Death
25-06-2005, 23:53
Als hij dit niet doet, dan weet je genoeg.. wat weet ze dan? je hebt wel gelijk wat betreft het recht zetten van een slechte daad, maar de rest van je betoog stoelt nergens op.

Mohammed1986
25-06-2005, 23:59
Hadith over de Hel asalamoei alaikom wa rahamtoelahi wa baraktoeh Beste broeders en zusters, deze mailtje bevat een mooie hadith die door de Profeet (vzmh) is overgeleverd. Al is de hadith wat te lang lees het toch. Het is echt de moeite WAARD! ''En verricht de salaat aan het begin en het einde van de dag en aan het begin van de avond, voorwaar, de goede daden wissen de slechte daden uit. Dat is een onderricht voor degenen die zich laten onderrichten''. Soerat Hoed(11), aayah 114 ''Wat betreft degene die in overtreding was. En de voorkeur gaf aan het wereldse leven. Voorwaar, de Hel is de verblijfplaats!. En wat betreft degene die de macht van zijn Heer vreesde en zijn ziel weerhield van slechte begeerten. Voorwaar het Paradijs is de verblijfplaats!'' Soerat An Nazi'at(79), aayah 37-41 Door Ali is overgeleverd dat de Heilige (vrede zij met hem) een droom had gehad, die hij na het Fadjrgebed vertelde: ''Twee engelen kwamen naar mij toe en hielden mij bij mijn schouders vast en namen mij zo mee naar de hel. Hier was een engel met een grote steen in zijn hand. Hij sloeg een man zo hard dat zijn hersenen en zijn kaak uit elkaar vielen!. Toen de engel de steen weer ophief waren de hersen en de kaken weer hersteld. Weer sloeg hij met de steen en had hetzelfde resultaat. Ik vroeg de engelen die bij mij waren: ''Wie is deze man?'' Zij zeiden: "Laten wij verder gaan". Ik ging verder en zag een engel met een ijzeren staaf met een gebogen uiteinde. Voor hem stond een man. Hij stak de staaf aan der rechterkant in zijn mond en scheurde die tot het oor uit. Toen ging hij naar de linkerkant en scheurde die tot het oor uit. Ondertussen was de rechterkant van de mond genezen. Ik vroeg de engelen: ''Wie is deze man?'' Zij zeiden mij verder te gaan. Ik ging verder. Ik zag een snelstromend kanaal met bloed waarin mensen waren, naakt en aan de oevers van het kanaal engelen met stenen. Als zij naar de kant zwommen, sloegen zij hen hard en zo kwamen zij weer diep in het kanaal terecht, verder van de kant af. Ik vroeg wie dit waren. Zei zeiden: ''Laten wij verder gaan''. Ik liep door en zag een huis ruim aan de onderkant en smal aan de bovenkant, gevuld met vuur en een groep mannen (en vrouwen), naakt, schreeuwend en stinkend. Ik vroeg: ''Wie zijn dit?'' Zij zeiden: "Laten wij verder gaan". Ik liep verder en zag een zwarte rots met daarboven mensen op. Van beneden kwam een vuur dat helemaal oplaaide tot hun mond, neus, oren en ogen. Ik vroeg: ''Wie zijn dit?'' Zij zeiden: "Laten wij verder gaan". Ik liep door en ik zag van een grote afstand een groot vuur branden. Er was daar een angstaanjagende engel die alle vlammen en verzamelde die naar buiten kwamen. Ik vroeg: ''Wie is dit?'' Zij zeiden: "Laten wij verder gaan". Ik ging verder en zag een heel groene tuin, daar zat een uitzonderlijke mooie man in met veel kinderen om heen. Er was een boom met bladeren als olifantsoren. Ik ging naar boven zover als Allah wilde. Daar zag ik een prachtig huis, gemaakt van parels, goudsteen en robijn. Ik vroeg: ''Wat is dit voor een huis?'' Zij zeiden:''Laten wij verder gaan.'' Toen ik doorliep kwam ik bij een kanaal met twee bruggen van goud en zilver, met aan beide oevers paleizen, prachtig gemaakt van parels, groene chrylosiet en robijn, met kopjes en vaten op de oevers daarvan. Ik vroeg: ''Wat is dit?'' Zij zeiden: ''Proef het maar.'' Ik ging naar de oever en nam een kop water uit het kanaal en dronk het op. Het was zoeter dan honing, witter dan melk en zachter dan boter en het was zuiver. Nu vroeg ik de engelen de vreemde zaken die ik vandaag had gezien voor mij te beschrijven. Zij antwoorden: '' Degene wiens hersenen en kaken kapot vielen, baden het Ishagebed niet en de rest van de gebeden op vreemde tijden. Dit zal hun straf zijn tot de Dag des Oordeels. Degenen wiens mond met een ijzeren staaf doorstoken werd, waren mensen die roddelden en leugens en ruzie onder de moslims verspreidden. Dit zal hun straf zijn tot de Dag des Oordeels. Degene die in het kanaal vol bloed zwommen en die stenen in hun gezicht kregen gegooid aten woeker op. De straf duurt tot de Dag des Oordeels. De blote vrouwen in het vuur waren overspeligen en deze straf duurt tot de Dag des Oordeels. De mensen op de zwarte rots met vuur uit hun mond, neus, oren en ogen zijn de homoseksuelen die als de mensen van profeet Loeth gedroegen. Deze straf duurt tot de Dag des Oordeels. Het vuur dat hoog uit de verte brandt is de hel. De Hele groene tuin is Djannatu ul-Aden. De oude heer is profeet Ibrahim, de vriend van Allah en de kinderen om hem heen, zijn de kinderen die jong overleden zijn. De Boom is de Sidratoel-Moentaha. De Paleizen aan de oevers van het kanaal behoren toe aan de profeten en de goede gelovigen. En dat kanaal is Kauthar, dat Allah jou gegeven heeft (met jou wordt de profeet Mohammed bedoelt). Het paleis behoort jou en je familie toe. Deze hadith is heel betrouwbaar. En de droom van de Profeet (vrede zij met hem) is een openbaring en is waar. Hopelijk hebben jullie van deze hadith geleerd. En is jullie imaam nog sterker geworden. Wa alaikoem salaam, wa rahmatoelahi wa barakatoeh

Lella_Roosje
26-06-2005, 00:05
wat weet ze dan? je hebt wel gelijk wat betreft het recht zetten van een slechte daad, maar de rest van je betoog stoelt nergens op. Dan weet ze dat hij geen echte man is. ;) En dat ze er dan alleen voor staat; tenzij haar familie haar wil helpen. Maar die kans is waarschijnlijk klein.

GeileRomanticus
26-06-2005, 01:07
ik weet niet wat ik moet doen jongens,,, ik ben 19 jaar en ga al best lang met een jongen om,, en ik ben ZWANGER VAN HEM MENSEN DIT IS ME DOOD WAT MOET IK DOEN HELP ME A.U.B. p.s. alleen serieuse reactie's Wat je nu moet doen is moeder worden op je 15e. OF het een levende of dooie moeder is laat ik even in het midden.

MocroLady_
26-06-2005, 01:09

nee ik ben geen 15 ben 19 dit is niet mijn account dus vandaar

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6