Bekijk originele versie : Marmoucha-feest..16-03-'03 in Melkweg!!!
xxxprinsesxxx
17-03-2003, 14:46
had ff niets te doen... dus vandaar dit oproepje.... wie was er zondag allemaal in Melkweg????????????? :D
Ik lees het wel...
ciao ciao
Mariampjee
17-03-2003, 14:48
In dat Duivelshok????????
xxxprinsesxxx
17-03-2003, 14:54
ewa ik vond het ook een kippenhok man... maar goed... ik heb me vermaakt dus :D
Mariampjee
17-03-2003, 14:55
Was eerder Sarcastisch bedoelt....Disco="Huize des Shitan"....
ladymarueca
17-03-2003, 14:56
ja een paar vrienden van me zijn er ook heen geweest,echt jammer dat ik er niet heen mag leek me echt een manne leuke fissa ,maar ja niets aan te doen ik lees het wel!!!
xxx of a lady
xxxprinsesxxx
17-03-2003, 15:04
het was niet wow hoor.... maar was ook niet slecht... is wel leuk...weer wat anders dan alleen chaabi en rai...
Maar goed... daar ga ik weer: hiphop s'tmazight... siwregt s'tmazight...hiphop s'tmazight....hihihihihi :D
of: wayli wayli wayli wayli........Sallahe-Din!!!!!!!!! :D
Angeltje
17-03-2003, 16:41
Origineel gepost door xxxprinsesxxx
het was niet wow hoor.... maar was ook niet slecht... is wel leuk...weer wat anders dan alleen chaabi en rai...
Maar goed... daar ga ik weer: hiphop s'tmazight... siwregt s'tmazight...hiphop s'tmazight....hihihihihi :D
of: wayli wayli wayli wayli........Sallahe-Din!!!!!!!!! :D
:boogie: Sallahdin was echt TOPPIE!
En de laatste nummer van Intersection, sama gete, krijg ik nog steeds de rillingen van, PRACHTIGE NUMMER!!!!!!!!
Origineel gepost door naima alhoceima
Ik was er ook, het was echt toppie!!!!!! Al de vier artiesten waren echt goed. De deelnemers van de workshop waren ook wel ok! f
Marokkaanse Cobra was erg goed, hij zat ook in de workshop.
Kan iemand mij helpen om aan zijn tekst te komen.
Galid
CasawiaZina
17-03-2003, 20:44
doe mij maar salahdin
en ali b is altijd goed.......
maar intersection was natuurlijk ook leuk
en raymzter.....leuk om hem eens in het echt te zien en ***MAROKKANEN WAS HELEMAAL TOP
CasawiaZina
17-03-2003, 20:50
alhamdoelilah...was je nog een beetje op tijd thuis
CasawiaZina
17-03-2003, 21:06
ik was ook rond half 1 thuis maar ik woon een beetje verder
xxxprinsesxxx
17-03-2003, 22:49
hihihihihihi :D
Hoe zagen jullie eruit?? wat hadden jullie aan?? ben benieuwd!!!!!!!!!
:blauwkus:
CasawiaZina
18-03-2003, 16:31
Origineel gepost door vFADOUAv
ja kweet!
maar was gezellie he
ga je zaterdag naar lounge m????
nee zaterdag moet ik helaas werken......
en princess....ik was een van de weinige die gewoon een broek aan had met een blousje......alles zwart behalve mijn witte schoentjes
appelsap
18-03-2003, 16:37
:D ik was er ook..ik was die ene met dat goochelstokje in de hand en die ronde hoed met fantasie sterren erop...elke meisje die binnenkwam betoverde ik met me stokkie..en ze gingen allemaal rennend naar huis om die extra extra strakke broek aan te trekken...en een topje ..lekker bloot buikje..je zegt heb ik genoten??? mivrouwtje ik was tita tovenaar ..sapper de flap tover dit meisje in een pad japperde jie..verander haar maar toch maar weer in een halfblote mivrouw... :cool:
CasawiaZina
18-03-2003, 16:50
Origineel gepost door appelsap
:D ik was er ook..ik was die ene met dat goochelstokje in de hand en die ronde hoed met fantasie sterren erop...elke meisje die binnenkwam betoverde ik met me stokkie..en ze gingen allemaal rennend naar huis om die extra extra strakke broek aan te trekken...en een topje ..lekker bloot buikje..je zegt heb ik genoten??? mivrouwtje ik was tita tovenaar ..sapper de flap tover dit meisje in een pad japperde jie..verander haar maar toch maar weer in een halfblote mivrouw... :cool:
Nee jou had ik niet gezien
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.