Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is er ook verslaaft aan merk kleding?

Pagina's : [1] 2

chadiaa21
17-03-2003, 14:03

hello mensen, wie heeft er ook ****ing gaten in z'n handen? ik ben echt een kleding freak ik koop zeker wel per week aan 300 euro aan kleren nou kleren een paar schoenen of een broek en ik kan het maar niet afleren elke maand zeg ik tegen mezelf ok ik heb niks meer nodig ik ga nu beginnen met sparen en dan zie ik weer een leuke broek of een leuke tas . wie weet hoe ik dat kan afleren? want het gaat zo niet goed ik heb op mijn kamer nu al twee reuze kasten helemaal vol en de rest ligt op mijn buro.

PerfectTangawia
17-03-2003, 14:05
Origineel gepost door chadiaa21 hello mensen, wie heeft er ook ****ing gaten in z'n handen? ik ben echt een kleding freak ik koop zeker wel per week aan 300 euro aan kleren nou kleren een paar schoenen of een broek en ik kan het maar niet afleren elke maand zeg ik tegen mezelf ok ik heb niks meer nodig ik ga nu beginnen met sparen en dan zie ik weer een leuke broek of een leuke tas . wie weet hoe ik dat kan afleren? want het gaat zo niet goed ik heb op mijn kamer nu al twee reuze kasten helemaal vol en de rest ligt op mijn buro. YEPPPPPP IKKKE OOK.. kan er niets aan doen.. en afleren gaat al helemaal niet.. TANGAWIA

AdamX
17-03-2003, 14:05
ik kan wel goed omgaan met geld, zal ik je m'n rekening nummer geven?

DieselGirly
17-03-2003, 14:06
Ik heb ook een koopziekte...maar dat is geen 300 euro!!!!!

Hafsat
17-03-2003, 14:08

Origineel gepost door chadiaa21 hello mensen, wie heeft er ook ****ing gaten in z'n handen? ik ben echt een kleding freak ik koop zeker wel per week aan 300 euro aan kleren nou kleren een paar schoenen of een broek en ik kan het maar niet afleren elke maand zeg ik tegen mezelf ok ik heb niks meer nodig ik ga nu beginnen met sparen en dan zie ik weer een leuke broek of een leuke tas . wie weet hoe ik dat kan afleren? want het gaat zo niet goed ik heb op mijn kamer nu al twee reuze kasten helemaal vol en de rest ligt op mijn buro. Afleren? Never. Op het laatst had ik mijn bankpasje aan mijn vader gegeven met de mededeling dat hij mij absoluut het pasje niet meer mocht geven, ik hield het niet meer uit en heb echt alles gedaan om dat ding terug te krijgen :D

AdamX
17-03-2003, 14:12
Origineel gepost door Hafsat Afleren? Never. Op het laatst had ik mijn bankpasje aan mijn vader gegeven met de mededeling dat hij mij absoluut het pasje niet meer mocht geven, ik hield het niet meer uit en heb echt alles gedaan om dat ding terug te krijgen :D weet je wat je kunt doen, neem 1 keer een groot bedrag ! vervolgens maak je het pasje stuk en gooi het weg . ik hebt ook zelf een keer gedaan en heb 2 maanden lang een geld opgenomen, maard e laatste dagen zat ikwel zonder geld :( en ik kon dus ook niks opnemen, heb uiteindelijk weer een ndieuwe pasje aangevraagd :D

DieselGirly
17-03-2003, 14:14
ALS JE WIL SPAREN LUKT HET ECHT WEL........MAAR JE MOET HET ALLEEEEEEEEEEN GRAAAAG WILLEN......MAAR GELD OPMAKEN AAN SCHOENEN DIE JE EIGENLIJK AL HEBT MAAAAR DIE WEER NET IETS ANDERS ZIJN IS GEWOOOON LEUKER!!

shafia
17-03-2003, 14:16
dus per maand geef je 1200 euro aan kleren uit??? elke maand? nee dit doe ik niet ik vind dat je het beter dan als zakaat kan afgeven ik bedoel als je dit elke maand zomaar aan kleren kan besteden dan beter aan arme mensen die het wel waarderen. shafia

Hafsat
17-03-2003, 14:17
Origineel gepost door AdamX weet je wat je kunt doen, neem 1 keer een groot bedrag ! vervolgens maak je het pasje stuk en gooi het weg . ik hebt ook zelf een keer gedaan en heb 2 maanden lang een geld opgenomen, maard e laatste dagen zat ikwel zonder geld :( en ik kon dus ook niks opnemen, heb uiteindelijk weer een ndieuwe pasje aangevraagd :D Bij mij zal dan dat bedrag in een keer op gaan :D Pasje weggooien? :schok: Wil je me nooit meer zo laten schrikken :D

AdamX
17-03-2003, 14:21
Origineel gepost door Hafsat Bij mij zal dan dat bedrag in een keer op gaan :D Pasje weggooien? :schok: Wil je me nooit meer zo laten schrikken :D ewa beter dan het aan je vader geven :) want dat zal pas moeilijk zijn :D trouwens ik geef meer geld aan apparaten dan aan kleren

DieselGirly
17-03-2003, 14:25
Origineel gepost door chadiaa21 hello mensen, wie heeft er ook ****ing gaten in z'n handen? ik ben echt een kleding freak ik koop zeker wel per week aan 300 euro aan kleren nou kleren een paar schoenen of een broek en ik kan het maar niet afleren elke maand zeg ik tegen mezelf ok ik heb niks meer nodig ik ga nu beginnen met sparen en dan zie ik weer een leuke broek of een leuke tas . wie weet hoe ik dat kan afleren? want het gaat zo niet goed ik heb op mijn kamer nu al twee reuze kasten helemaal vol en de rest ligt op mijn buro. WAT DOE JIJ VOOR WERK DAT JIJ ZOVEEL GELD KAN UITGEVEN????!?!??!?!?!?!??!?!??!?!??!?!?!???!??!?. ........ :confused: .... Dus jij geeft 1200 euro per maand uit....Dat is wel een 2.640 GULDEN!!!!

Hafsat
17-03-2003, 14:26
Origineel gepost door AdamX ewa beter dan het aan je vader geven :) want dat zal pas moeilijk zijn :D trouwens ik geef meer geld aan apparaten dan aan kleren Mijn vader was genadeloos :D Sieraden en tassen, daar gaat mijn geld aan op. :)

maroc_ladysiham
17-03-2003, 15:01
Origineel gepost door chadiaa21 hello mensen, wie heeft er ook ****ing gaten in z'n handen? ik ben echt een kleding freak ik koop zeker wel per week aan 300 euro aan kleren nou kleren een paar schoenen of een broek en ik kan het maar niet afleren elke maand zeg ik tegen mezelf ok ik heb niks meer nodig ik ga nu beginnen met sparen en dan zie ik weer een leuke broek of een leuke tas . wie weet hoe ik dat kan afleren? want het gaat zo niet goed ik heb op mijn kamer nu al twee reuze kasten helemaal vol en de rest ligt op mijn buro. uhm mensen kunnen overdrijven!!! 300 euro geloof je het zelf meid of ben je een of andere drugsdealer dat je zoveel kan betalen??? ik koop ook merkledingen en ik weet dat het duur is maar niet elke week hoor!!

imane80
17-03-2003, 15:12
Origineel gepost door chadiaa21 hello mensen, wie heeft er ook ****ing gaten in z'n handen? ik ben echt een kleding freak ik koop zeker wel per week aan 300 euro aan kleren nou kleren een paar schoenen of een broek en ik kan het maar niet afleren elke maand zeg ik tegen mezelf ok ik heb niks meer nodig ik ga nu beginnen met sparen en dan zie ik weer een leuke broek of een leuke tas . wie weet hoe ik dat kan afleren? want het gaat zo niet goed ik heb op mijn kamer nu al twee reuze kasten helemaal vol en de rest ligt op mijn buro. Niet meer de stad ingaan enkel als je echt iets dringend nodig hebt. :)

chadiaa21
17-03-2003, 15:14

nee serieus ik werk bij de gemeente partime en daar krijg ik 300 euro per week en dat maak ik echt in een dag op en mijn vader en broers helpen mij met de andere kosten zoals mijn autoverzekering en ziekenfonds etc.

Pagina's : [1] 2