Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zouden jullie doen..?

Krullenbol16
25-06-2005, 19:57

Ik heb in marokko InshaAllah 2 bruiloften maar ik zit te denken..moet ik nou echt die jurken gaan meesleuren in mijn koffer of kan ik beter daar snel snel snel een jurk laten naaien..?? :o Want een marokkaanse jurk + riem + sieraden en bijpassende schoenen nemen best wel veel plaats in, zal mijn vader niet leuk vinden :hihi:

Ghizlane_mocro
25-06-2005, 20:03
waarom veel plaats? Maarja et ligt er maar net aan watvoor jurken et zijn als ze oud zijn.. dan zou ik nieuwe laten maken, maarja aan de andere kant DIE naaiers in marokko NAAIEN mensen...elke dag kom je en is al klaar? Nee nog niet, kom morgen maar,morgen precies etzelfde :moe: Dus ik ben bang dat je misschien niet je jurk op tijd afkrijgt voor die bruidloft? En et is altijd handig om iets extra's bij je te hebben... just in case :zwaai: suc6

Krullenbol16
25-06-2005, 20:31
waarom veel plaats? Maarja et ligt er maar net aan watvoor jurken et zijn als ze oud zijn.. dan zou ik nieuwe laten maken, maarja aan de andere kant DIE naaiers in marokko NAAIEN mensen...elke dag kom je en is al klaar? Nee nog niet, kom morgen maar,morgen precies etzelfde :moe: Dus ik ben bang dat je misschien niet je jurk op tijd afkrijgt voor die bruidloft? En et is altijd handig om iets extra's bij je te hebben... just in case :zwaai: suc6 Thnx voor je reactie;) Ja veel plaats, want mijn koffer is nu al vol..en nog niet alles zit er in!:o Ja je hebt gelijk die naaiers pff..elke dag "Bijnaa klaar!! :hadj:" Dus ik denk dat ik voor de zekerheid gewoon een simpele jurk meeneem en dan ga laten maken..hoop dat ze op tijd klaar zijn! :goedzo:

lalla_fatima147
25-06-2005, 20:57
Ik heb in marokko InshaAllah 2 bruiloften maar ik zit te denken..moet ik nou echt die jurken gaan meesleuren in mijn koffer of kan ik beter daar snel snel snel een jurk laten naaien..?? :o Want een marokkaanse jurk + riem + sieraden en bijpassende schoenen nemen best wel veel plaats in, zal mijn vader niet leuk vinden :hihi: ja kan er toch ook gewoon daar huren?

Krullenbol16
25-06-2005, 23:18

ja kan er toch ook gewoon daar huren? Ja tuurlijk, daar heb ik nog niet aangedacht :hihi: Thnxxxx

hakima88
25-06-2005, 23:29
heey heey :D Ik wou mijn mooie jurken echt wel meenemen! en desnoods ook laten maken daar. ;) Maar als je niet echt veel plek hebt dan wou ik daar kopen of laten maken door een goede bekende naaier. okee doei doeg :)

Krullenbol16
25-06-2005, 23:35
heey heey :D Ik wou mijn mooie jurken echt wel meenemen! en desnoods ook laten maken daar. ;) Maar als je niet echt veel plek hebt dan wou ik daar kopen of laten maken door een goede bekende naaier. okee doei doeg :) Jaa thnx meid..ik denk dat ik gewoon 1 voor de zekerheid meeneem en de rest laat maken InshAllah! :o

laila1234
26-06-2005, 00:12
ik wist niet dat je ze daar ook kon huren...