Bekijk originele versie : Wat beter te doen
laconfiance
25-06-2005, 19:49
Dag dames,
ik wil even wat advies vragen.
Ik ga na de zomer inshallah verloven maar ik twijfel nogal wat ik aan ga doen, etc.
Ik ga het wel thuis houden en krijg ongeveer 40 vrouwen over de vloer. We gaan wel een taart aansnijden en ringen, etc.
Nou wil ik graag een advies of mening van jullie hebben.
Is 1 jurk genoeg of 2 jurken?
Wat te doen met het haar opsteken of los (fohnen of watergolf)
Graag jullie hulp aub
Ghizlane_mocro
25-06-2005, 20:09
1 jurk vind ik voldoende.. hou die grote ziana mik mak maar voor et echte feest.
lay kemel belgeer:D maar ik zou wel een viasite nemen ofso, die je beetje simpel opmaakt, toch classy en je haar opsteekt enzo en dan zie er naar mijn menig voor die avond :goedzo: uit :D:D
1 jurk , en haar model gewoon wat het beste bij je jurk past natuurlijk. maar je kunt jezelf toch ook opmaken en je haren doen>?? ik vind dat ik het beste weet hoe ik me moet opmaken ........met de bruiloft oke...maar een verloving dat thuis wordt gehouden ....vind ik echt overdreven teveel poespas
Ghizlane_mocro
25-06-2005, 20:34
inderdaad helemaalmee eens :D
laconfiance
26-06-2005, 10:42
meiden bedankt voor jullie reactie hierop :goedzo:
Ik twijfelde nogal wat ik met het haar moest doen met mijn haar en hoeveel jurken. Ik wil ook niet te veel poes pas aangezien ik het toch thuis ga houden. Dus wat ik nu mag gaan doen is even een afspraak maken bij de dichtbij zijnde kapper voor na de vakantie.
De make-up doe ik wel zelf want daar ben ik zelf goed in. Heb ooit een interne opleiding gevolgd in een schoonheidssalon. Ik heb een bijbaantje gehad waar ik samen heb gewerkt met een kapster maar nu met mijn full-time baan heb ik daar geen tijd voor.
Nogmaals dank dames.
Inderdaad, lekker zelf doen, hoeft niet uitbundig, dat mag straks! :banana:
Gair Incha Allah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.