Bekijk originele versie : wat vinden jullie....
PerfectTangawia
17-03-2003, 13:56
wat vinden jullie van marokkaanse meiden die alleen wonen......???
TANGAWIA
Origineel gepost door PerfectTangawia
TANGAWIA
ik hoef dan niet bang te zijn dat haar ouders of een van haar broers thuis komen :D
roosje22
17-03-2003, 13:59
TANGAWIA
dat vind ik sterke onafhankelijke vrouwen die eerst iets voorzichzelf willen opzetten en niet van de zak van een man willen leven. Ik heb veel respect voor vrouwen die dat doen.
DieselGirly
17-03-2003, 14:00
Ieder voor zich..natuurlijk
....ik vind het wel goed...als ze maar geen dingen doet die ze thuis bij haar ouders ook niet deed...
PerfectTangawia
17-03-2003, 14:00
Origineel gepost door roosje22
dat vind ik sterke onafhankelijke vrouwen die eerst iets voorzichzelf willen opzetten en niet van de zak van een man willen leven. Ik heb veel respect voor vrouwen die dat doen.
JA DAT KLOPT..., maar je weer ook dat dat haram is..?
TANGAWIA
PerfectTangawia
17-03-2003, 14:01
Origineel gepost door piraat
ik hoef dan niet bang te zijn dat haar ouders of een van haar broers thuis komen :D
IK DOE NET ALSOF JE DEZE REACTIE NIET HEBT GEPLAATS..!!!
TANGAWIA
IK DOE NET ALSOF JE DEZE REACTIE NIET HEBT GEPLAATS..!!!
TANGAWIA
was maar een geintjuh :(
Het is geen kwestie van of het goed is of slecht is...het gaat er om hoelang ze het vol kunnen houden. Denk zelf dat een vrouw moeilijk in staat is alleen te wonen dan een man. Een vrouw heeft behoefte aan liefde, warmte en bescherming. Ze zal niet lang alleen kunnen wonen.
PerfectTangawia
17-03-2003, 14:06
Origineel gepost door piraat
was maar een geintjuh :(
DAT BEGRIJP IK DUUUH.. daarom zou ik ook ik doe net alsof je het niet hebt geplaats.. maar wat vind je er echt van,
TANGAWIA
TANGAWIA
Haram ?? kun je mij dat nader uitleggen ?
PerfectTangawia
17-03-2003, 14:07
Origineel gepost door Soutje
Het is geen kwestie van of het goed is of slecht is...het gaat er om hoelang ze het vol kunnen houden. Denk zelf dat een vrouw moeilijk in staat is alleen te wonen dan een man. Een vrouw heeft behoefte aan liefde, warmte en bescherming. Ze zal niet lang alleen kunnen wonen.
JAWEL DAAR GAAT HET WEL OM.. HET GAAT ER JUIST NIET OM OF ZER HET LANG VOL KAN HOUDEN.. hoe je aan de vraag oke..?
TANGAWIA
TwinkleEye_19
17-03-2003, 14:09
TANGAWIA
Ik woon met mijn zus en zusje in een eigen huis :D
2 hallen verderop woont mijn tante en al mijn nichten :boogie:
Paar minuten lopen wonen mijn ouders....
Moet er elke dag wel langs :rolleyes:
Ik woon ook naast de moskee, dus mijn vader komt wel eens boven tussen doehar en assar, gaat ie ff op de bank zitten met kop koffie enzo :D ff rusten, weg van al mijn andere zusjes en broertje die toch alleen maar kunnen zeuren..
Mooi toch, net genoeg privacy voor ons zelf, maar family in de buurt...
Beter kan niet :D
DAT BEGRIJP IK DUUUH.. daarom zou ik ook ik doe net alsof je het niet hebt geplaats.. maar wat vind je er echt van,
TANGAWIA
Het gaat om met welke intentie ze alleen gaan wonen.
roosje22
17-03-2003, 14:30
TANGAWIA
wat is er dan haram aan?
MoCrOcHiCa
17-03-2003, 14:34
Origineel gepost door roosje22
dat kan ook vanuit je ouder's huis
of wil je zeggen dat het onmogelijk is om vanuit je pa en ma huin huis , een toekomst op te bouwen???
dat kan dus egt wel eyy
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.